Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
hier weer een aantal foto s vn me plant in week 5 zoals je ziet staatie al te vroeg in de bloei maar ik ga hem tog door laten groeien
geef hem om de 3 dagen water moet groeivoeding
zal deze plant nog een stuk groeien of zal die alleen nog maar bloeien
wat me opvalt aan de plant is dat hij allemaal andere soort bladere aanmaakt als voorheen .
ik vroeg me af of dit een teken was van de plant dat hij weer de groei in gaat.
mijn idee is om de plant voorlopig ng buite te laten staan en over een tijd te verduistere 12/12
is dit verstandig of zou ik dit meteen al moeten doen
Oei...heb je een foto eventueel Mr. Jonko?
Wat bedoel je met een ander soort blad? Minder vingers ofzo? Als je plant onder stress staat gaat ze in principe terug 3- of zelf 1-vingerig-blad aanmaken, en kan erop duiden dat ze terug gaat groeien.
Ik persoonlijk vind het wel heel interessant en zou ze verder laten gaan maar of het verstandig is, daar kan ik je moeilijk een antwoord op geven. Ik weet dat NL onder invloed van te hoge temperaturen terug kan gaan groeien waardoor je budvorming krijgt met daaruit precies opnieuw een internode die naar boven groeit. Ik heb ze toch nog geoogst en vond er helemaal niets mis mee, het duurde alleen heel wat langer en de ondergelegen toppen waren reeds veel vroeger klaar (maar veel minder potent).
ik heb weer een aantal foto tjes gemaakt omdat ik het gevoel heb dat mijn plant weer de groei in is gegaan ( wat ik ook hoopte) ik denk dit omdat ik allemaal van die 3 vingere bladeren krijg door stress van de overgang
ook merk ik dat ik op verschillende pleken zijtakjes beginnen te vormen aan de onderkant zijn de 2 zijtakken dan ook erg gegroeid met mijn laatste serie foto s heeftiemand dit ook meegemaakt of ervaring ik hoor het wel zal dit nog de goede kant op gaan of lekkr laten afbloeien
zelf zat ik eraan te denken nog een tijdje gwn buiten laten staan en als die nog wat groeit hem te laten afbloeien????
??????
Hmmm...ze zou wel eens terug ah groeien geslagen kunnen zijn, dat is zo.
Denk dat dat een knoop is die je zelf dient door te hakken maar persoonlijk zou ik ze nog ff laten gaan. Veel zul je er nu toch niet afhalen en ik denk wel dat alles goed komt.
mijn plant maakt allemaal rare 3 vinggerige bladern aan dit zal de stress wel zijn
hoe kan dit verdwijnen of wat moet ik hiermee doen om weer perfecte bladeren aan te maken?? wie helpt wie o wie
mijn plant maakt allemaal rare 3 vinggerige bladern aan dit zal de stress wel zijn
hoe kan dit verdwijnen of wat moet ik hiermee doen om weer perfecte bladeren aan te maken?? wie helpt wie o wie
Zie postje #23 @ Jonko. Ik wacht in spanning samen met jou af...
hoelang duurt deze groeifase dan als hij weer terug in de groeifase zit en hoe weet ik wanneer ik hem in de bloei moet zetten of bepaal ik dat allemaal zelf
binnekort gooi ik er weer een aantal foto s op
ik heb hem ook overgepot aangezien de aarde veel te nat was en ook niet van de juiste kwaliteit was
ik denk dat dit de groei ook aardig zal stimuleren
Comment