Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

echte amateur !!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: echte amateur !!!

@vale
    de beestjes in kwestie zijn vooral bladluisen in meerdere soorten.....kben niet zo'n bioloog, tot nu toe zaten ze vooral op de andere planten maar ik heb er nu toch ook een paar van mn PPtjes af moeten halen
    kheb bio bestrijding van pokon gekocht en ben daar voorlopig nog alle andere planten mee aan het behandelen en heb ze verder van de wietplanten gezet........tot irritatie van mn vrouw.

@KrisChronic
    thx, kzal je verslag ook volgen......voeg anders ff een link toe ?

Comment

ff updatetje.......plantjes gaan erg goed, ze beginnen nu ook lkkr te ruiken.

ben met 2 planten gaan supercroppen, heb de 2 planten met de langste zijscheuten gekozen......hoop dat het goed gaat !

280520111220.jpg 280520111212.jpg 280520111216.jpg 280520111213.jpg

supercroppen doe ik niet met het "knakken" maar dwing ze liever in een andere richting met sate'stokkies

Comment

ik vind ze een beetje op mijn stekjes lijken en ik heb silverhaze stekken gaan ook goed!

deze blijf ik volgens omdat ze net zo groot zijn als die van mij!!

Comment

heej Rastaron , mooi dat t inmiddels beter met je dames gaat..

ik heb in de 3e week ook last van bladluizen gehad en heb van de growshop n goedje meegekregen,, foto staat op mijn verslag ; http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...al-Power-Plant

ben er nu helemaal vanaf.. Moest de planten er helemaal mee insprayen en 3 dagen erna nogmaals ivm de eitjes van de insecten... t helpte echt goed

Comment

thx, kga binnenkort ook maar spuiten denk ik.....heb er vandaag manueel een dozijntje afgehaald

hoop alleen dat het supercroppen wat word, iemand ervaring mee op deze manier en ben ik niet te vroeg begonnen ?

Comment

meer dan een in een pot is gezellig maar niet echt bevorderlijk! wortelconcurentie!

Comment

overpotten ook niet echt een optie meer toch ??

Comment

omdat ik vandaag jarig ben toch maar ff een updatetje van mn supercrop projectje.....sorry voor de dubbelpost

290520111223.jpg 290520111221.jpg 290520111222.jpg 290520111225.jpg 290520111226.jpg

de plantjes lijken het goed op te pakken, ze hebben er iig geen last van..........de uiteinde's van de uitlopers groeien alweer naar boven, heb ze vdg strakker gezet zodat de stelen nog meer zonlicht krijgen.

Comment

Je hebt geluk op je verjaardag, gefeliciteerd btw, is geen dubbelpost omdat er genoeg uren tussen zitten!
                    Succes verder met je supercroppen

Comment

ff nog wat kliekjes, het supercroppen heeft volgens mij wel degelijk effect foto 1 en 2 van de ongecropte en foto 3 en 4 van de gecropte

310520111234.jpg 310520111232.jpg 310520111233.jpg 310520111231.jpg

de plant die ik gedaan heb is wat voller zoals op de fotos volgens mij wel duidelijk is
                      Attached Files

Comment

heej rastaron hoe staat t inmiddels erbij,, nog last van je bladluis etcetera

grtz

Comment

thx davibe voor je interesse....hier volgen weer wat foto's

040620111237.jpg 040620111240.jpg 040620111235.jpg 040620111236.jpg 040620111238.jpg

zoals je ziet staan ze dr lekker bij, ze zijn nu iets ouder dan een maand en volgens mij goed op schema, ik heb er 1 weggegeven dus die andere heeft nu die mega speciekuip voor haar alleen.

de insecten ben ik wel redelijk kwijt, ik heb vooral de andere planten in mn tuin behandeld, maar ook mn PPtjes....dit heb ik gedaan met pokon bio insectspray

Comment

Ze staan er heel mooi bij! En dat supercroppen levert mooie planten!

Vrede

Comment

zekers ja, de planten zijn veel breder gaan groeien na het croppen.....ik blijf het zo nu en dan ook herhalen als ik vind dat een uitschieter te veel zon inpikt van de rest !

Comment

ik blijf gewoon stug doorgaan met het croppen omdat ik nu echt heilig in een beter resultaat geloof, ik ben inmiddels met de tweede generatie uitlopers hoger op de hoofdstam begonnen.....omdat het te hoog zit voor satehstokjes heb ik snelbinders voor vuilniszakken gebruikt

070620111251.jpg 070620111249.jpg 070620111248.jpg 070620111253.jpg 070620111256.jpg 070620111257.jpg

ben zeer tevreden over hoe ze erbij staan, kben ze nu allemaal gaan croppen het lijkt ook wel of de gecropte uitlopers veel dikkere stam hebben gekregen, de plant in de 60ltr kuip lijkt geen last te hebben van het overpotten.

nog een paar amateurvraagjes :

zou die plant in die megakuip nu ook daadwerkelijk groter worden dan de rest vanwege de ruimte ?????????

heb tot nu toe nihil gevoed, zal ik daar onderhand eens mee beginnen ?

insecten zijn weg, moet ik preventief blijven bespuiten ?

heb weleens gehoord van boven/onder water geven, of geld dit alleen voor binnenkweek ik geef nl zelf altijd aan onderkant drinken ?

kan ik bladeren die verdord/claw/lelijk zijn verwijderen of word hier nog energie aan onttrokken ?

bvd thx

Comment

Bezig...
                                X