Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ww plantje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ww plantje

    Korting op 420shop
    Dit is de eerste keer dat ik een plantje opkweek. Het plantje steekt nu ongeveer 2 weken boven de grond uit. Het plantje zit nu in een pot van ongeveer 1 liter. Iedere dag zet ik hem vanaf 's morgens 8 uur tot ongeveer 8-10 uur 's avonds. Ik geef het plantje 1 x in de 2 dagen water.

    foto's: plant 2.jpgplant 1.jpg
    Als ik iets niet of anders moet doen vertel het dan even a.u.b *UPDATES ONDERAAN*
    Last edited by milibaby; 9 June 2011, 17:18. Reden: Oude info
    Smoke some weeeeed!!

    #2
    Re: ww plantje

    Je kan nog niet zien wat het is qua geslacht, dat duurt nog wel ff.

    Ze gaan (als het geen Auto-flowers zijn) eind juli, begin augustus pas in de bloei buiten, en misschien kan je in juni/juli zien aan de voorbloei wat het geslacht is.

    Verder zien ze r goed uit, mooi gezond, maar onder dat aquarium zetten zou ik niet doen, gewoon de natuur haar gang laten gaan daar worden ze lekker sterk van en krijgen ze een dikke stam van. En anders kan je er een stokkie naast zetten voor de stevigheid nu ze nog klein zijn.

    Veel succes verder!!

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: ww plantje

      Jij zit in de verkeerde topic maat. Je staat in 2010 inplaats van 2011.

      Ff een moderator vragen voor verplaatsing!!!

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: ww plantje

        Heb je topic verplaatst. Succes met je plantje
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: ww plantje

          Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
          Heb je topic verplaatst. Succes met je plantje
          // okee dankjee
          Smoke some weeeeed!!

          Comment


            #6
            Re: ww plantje

            is 1 keer per 2 dagen water geven goed? heel soms giet ik een beetje van die meststoffen van mn buur erbij? is dat slim of ben ik hiermee mn plantje aan het killen?

            Wanneer overpotten btw?
            Last edited by milibaby; 19 May 2011, 15:35.
            Smoke some weeeeed!!

            Comment


              #7
              Re: ww plantje

              Dat moet je allebei een beetje op het gevoel af doen.
              Je kan water bij geven als de grond droog is (het bovenste laagje droogt snel uit, maar steek je vinger iets dieper en kijk of het daar nog vochtig is).
              Hoeveelheid water: niet teveel, cannabis houdt niet van natte voeten. Als het iets drogere grond is gaat de plant op zoek naar water, krijgt het nieuwe worteltjes etc. Dus liever te droog dan te nat.

              Wanneer overpotten: Tja, dat hangt wat van jou af. Als de plant geen plaats meer heeft voor nieuwe wortels moet het zeker gebeuren, omdat dan de natuurlijk wortelgroei verhinderd wordt. Wanneer dat is kan ik niet echt zeggen ( maar ik schat 2 - 3 weken) Onthou wel dat je wortels vooral in de diepte groeien.
              Bij het overpotten: geef je plant even geen water meer voor paar dagen. Droge grond blijft beter intact = minder wortelschade. Nadat je overgepot hebt, overpotten in vochtige grond, en daarna nog wat water geven.

              Grtz,
              Dissi
              Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

              The plant of today, makes the planet of tomorrow.

              Comment


                #8
                (inmiddels:IMG01055-20110519-1653.jpg). De wortels kan ik al aan de onderkant van de pot door de gaten zien.

                Dus als ik ga overpotten dan moet ik hem tot de onderste ronde blaadjes in de aarde stoppen toch?
                Last edited by ceBep; 24 May 2011, 21:30. Reden: dubbel post
                Smoke some weeeeed!!

                Comment


                  #9
                  Re: ww plantje

                  Als je de wortels al door de onderkant kan zien zitten, dan belemmert je pot de normale wortelgroei: overpotten dus.
                  Inderdaad, tot net onder de groene krulblaadjes die recht uit het zaadje kwamen.

                  Je plantje ziet er gezond uit trouwens!

                  Grtz,
                  Dissi
                  Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                  The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                  Comment


                    #10
                    Re: ww plantje

                    Oorspronkelijk geplaatst door Dissi View Post
                    Als je de wortels al door de onderkant kan zien zitten, dan belemmert je pot de normale wortelgroei: overpotten dus.
                    Inderdaad, tot net onder de groene krulblaadjes die recht uit het zaadje kwamen.

                    Je plantje ziet er gezond uit trouwens!

                    Grtz,
                    Dissi
                    Okee vanmiddag even overpotten dan!
                    Smoke some weeeeed!!

                    Comment


                      #11
                      Re: ww plantje

                      Heb net plantje even overgepot: op1.jpg op3.jpg op2.jpg. Zithet goed zo? Wat is het beste om nu te doen qua water geven?
                      Smoke some weeeeed!!

                      Comment


                        #12
                        Re: ww plantje

                        je hebt hem goed verpot kerel.

                        Qua water geven: niet bij de stam water geven, giet je water zo'n 10 centimeter om de stam.

                        plantje ziet er goed uit, in welke grond heb je hem staan?

                        grtz
                        Is het glas halfleeg of halfvol?

                        Comment


                          #13
                          Re: ww plantje

                          Oorspronkelijk geplaatst door Peterww View Post
                          je hebt hem goed verpot kerel.

                          Qua water geven: niet bij de stam water geven, giet je water zo'n 10 centimeter om de stam.

                          plantje ziet er goed uit, in welke grond heb je hem staan?

                          grtz
                          Naa niks speciaals gewoon simpele potgrond van c1000 vandaan. Niet super luxe maar gaat wel gewoon goed haha.
                          Smoke some weeeeed!!

                          Comment


                            #14
                            Re: ww plantje

                            Als het waait dan staat mn plantje helemaal scheef.. kan dat kwaad? k heb er nu een satestokje bij zodat hij nog n beeetje rechtop blijft staan tijdens windvlaag..
                            Smoke some weeeeed!!

                            Comment


                              #15
                              Re: ww plantje

                              Zo zie ik het graag! Plantje ziet er gelukkig uit.

                              'Kwaad' kan het niet: daar wordt je plantje sterk van. Het is echter aan jou om in te schatten of het niet knapt, als het stengeltje knapt zal je plantje in veel gevallen dood zijn. Door wat heen en weer te wiegen inde wind, zal de plant zijn stengel meer verstevigen. Het is dus een belansoefening: genoeg wind voor versteviging, maar te sterke wind voor knappen vermijden.
                              Als het alleen wat scheef staat, laat het dan op eigen kracht maar wat recht komen 's nachts ofzo, daar wordt ze sterk van .

                              Grtz,
                              Dissi
                              Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                              The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                              Comment

                              Bezig...
                              X