Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ww plantje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: ww plantje

hallo mensenn

Heb een nieuwe stek gekregen. Hij komt van een andere plant en staat al n paar weken in een potje. De wortels beginnen te groeien, vandaag overgepot (28-5-'11)

foto's: IMG01138-20110528-1459.jpg IMG01137-20110528-1459.jpg IMG01136-20110528-1458.jpg.

Goed overgepot? Moet iets anders?
    Smoke some weeeeed!!

Comment

moet goed komen toch
      zou alleen wel uitkijken dat je niet teveel water geeeft

grtsz
      Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

:alienstoned:​← klik hier

sigpic

Comment

Heb net water gegeven dus ziet er idd nat uit! komtgoed
        Smoke some weeeeed!!

Comment

Hey dude goed bezig!! vooral die tweede ziet er mij killersoortje uit!!
          Voor het verpotten maak ik de onderste wortels los en leg die wat zijwaards... (meer kans op stress maar wortels groeien breder uit)
          IVM de mieren.... gewoon mierenlokdoosje kopen en mee in je pot leggen (wel geen water over gieten of de chemicalien gaan met je water mee de grond in)
          je kan ook oorwormen of lieveheersbeesjes kweken in de buurt van je plant!! (die eten luizen en mieren en geen planten )
          en best ff navragen in C1000 of de grond voeding heeft en zoja voor hoelang (durft ook wel op de zak staan), teveel voeding gaat je blaadjes verbranden...)
          En opgelet achter het raam heb je niet enkel afname van het licht maar ook enorme toename van de warmte!! en ons jamaicaplantjes kunnen raar maar waar moeilijk tegen de warmte als ze nog jong zijn...
          MAAR zoals gezegd bangelijk bezig voor je eerste kweekje!! als ik terugdenk aan mijn eerste mag ik hierop jaloers zijn

Comment

Van stekken ken ik niets, maar ziet er wel gezond uit op zich.
            Ook je eerste plant ziet er kerngezond uit.
            Niets op aan te merken; ga zo door en je zal een relaxt nazomertje beleven
            Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Comment

he mensen, heb net weer 2 nieuwe stekjes gekregen. Ze zijn ongeveer hetzelfde als dat andere nieuwe stekje. Gewoon in de volle grond gezet met klein beetje aarde om de wortels heen. Nog Tippssss?
              Smoke some weeeeed!!

Comment

Haha, foto's zijn leuker om mee te lezen . Zeker omdat die vorige stek zo'n coole potleafs had

Comment

Aha jaa ik weet het, alleen k heb nog geen foto's haha. Morgen zal ik ff foto's maken en posten.
                  Smoke some weeeeed!!

Comment

(2,2 maanden oud) Update:

Planten zijn snel gegroeid. K geef ze nogsteeds om de dag water. Verder staan ze altijd buiten.

Foto's: IMG01296-20110609-1656.jpgIMG01298-20110609-1656.jpgIMG01294-20110609-1655.jpgIMG01297-20110609-1656.jpgIMG01295-20110609-1656.jpg
                    Smoke some weeeeed!!

Comment

Ziet er goed uit.
                      Ga je de white widow toppen / fimmen ?

Comment

Bezig...
                      X