Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Easy bud autoflowering.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Easy bud autoflowering.

Korting op 420shop
    beste mede kwekers,

Is al weer twee jaar geleden dat ik wat planten had dus werd weer hoog tijd voor wat nieuwe.
    Ik heb dit jaar gekozen voor easy bud autoflowering deze plantjes worden niet groter dan 60cm en hebben maar 2 maanden nodig dan zijn ze oogst klaar als het goed is.
    Zaterdag de 14e van mei heb ik er eentje laten ontkiemen deze zat maandag de 16e al in de grond en doet het erg goed.

Ik heb 3 zaadjes gekocht in een growshop met 2 hiervan wil ik nog even wachten omdat ze maar 2 maanden nodig hebben poot ik deze wat later als het snacht's wat warmer is en er meer zon is hoop ik.

Grond die ik normaal gebruikte is een mix van fruit bomen/planten aarde die erg luchtig blijft en normale potgrond met wat hydro korrels.
    dit jaar kon ik geen fruit bomen/planten grond vinden dus heb ik maar biologische potgrond speciaal voor kruiden en groenten gekocht en daarbij wat hydro korrels doorheen gemixt.

Voeding die ik ga gebruiken is van Plagron, Terra bloom.

Er zullen regelmatig een foto's bij komen.

DSC00515.jpg DSC00516.jpg

Nr6 19-05.jpg Nr5 19-05.jpg Ik heb haar vandaag even overgepot nu kan ze lekker verder groeien.

Nr7 25-05.jpg Nr9 25-05.jpg

Dit is het 2e plantje.

nr2.1.jpg
    Last edited by struik; 30 June 2011, 12:02. Reden: Foto's bijwerken

Re: Easy bud autoflowering.

Leuk om te horen, mooi soortje!

Alhoewel.. ik niet te lang zou wachten om die ander te laten opkweken. Op de verpakking staan vaak mooie woorden zoals: ''klaar in 2 maanden'' dit valt vaak tegen, je mag rustig van 3(!!) maand uitgaan.

grtz pw
    Is het glas halfleeg of halfvol?

Comment

Nieuwe foto's
      Attached Files

Comment

Ik ga dit zeker volgen :p heb er ook zo eentje staan samen met een royal auto en een norther :p je zit wel al ff verder als mij ma das niks, dan kom ik af en toe wel even spieken ziet er me wel een mooi plantje uit grtz krisse

Comment

een paar nieuwe foto's.

ze staan er mooi bij maar het is echt tijd voor mooi weer.
          Attached Files

Comment

Mooie pics man staan er volges mij heel gezond bij, hoe oud zijn ze nu? En nooit onder tl gestaan?

Growing 4 fun

Comment

ja ze staan er heel mooi bij enigste waar ik me zorgen om maak is het weer. veel te nat, ze staan al een aantal dagen in erg natte grond voeding geven komt er ook weinig van omdat het er tog meteen uitspoelt en dan ook nog natter worden.

de grootste plant ben ik mee begonnen op de 13e van mei. die dag heb ik het zaadje laten ontkiemen. het kleine plantje 2 weken later.

en nee ze hebben nooit onder tl gestaan.

Wat vinden jullie van fuchsia voeding groei en bloei??

er zit in:

Groeivoeding: NPK is 20-20-20 moet volgens mij 14-15-14 zijn.

20%stikstof- 20%fosfor-20%kalium.

voor de rest:

Boor (B.) : 0,01%
              koper(Cu) : 0,002%
              IJzer (Fe) : 0,05%
              Mangaan (Mn) : 0,01%
              Molydbeen(Mo) : 0,001%
              Zink (Zn) : 0,002%

De bloeivoeding: NPK 10-52-10.

Bloeivoeding ga ik niet gebruiken de groei voeding gebruik ik alleen bij het jongste plantje.

wat ik wel wou doen is wat van de groeivoeding oplossen in water en dat over de bladeren heen nevelen. schijnt goed te kunnen.
              Dit dan het beste s'avonds of overdag als er weinig zon staat?

Wat ik ook ga doen is maagzout kopen gewoon in supermarkt of anders bij apotheek omdat dit boordevol magnesium zit. dit is erg stimulerend voor de opname van voeding. kwekers die last hebben van paars rood achtige stammen raad ik aan om het ook te doen het is een teken van voeding gebrek.

groeten Struik.
              Last edited by struik; 24 June 2011, 14:20.

Comment

Ik denk als dat de specs van je voedingzijn je wel goed zit hoor:p kon niet echt onmiddellijk zeggen van dat mist het...ben geen pro maar van voeding ben ik toch al redelijl goed op de hoogte, na enige probs...en die stam is dus van te weinig zeg je? Ik dacht te veel...magnesium zorgt voor transport in je plant dus best goed maar als je te veel magn. Toevoegt kan dit uoten in calcium te kort...meende ik ergens gelezen te hebben dus ik zou voorzichtig zijn met het toevoegen van magn.poeder ( fles vloeibaar magn. Kost je 10 euro en doe je gemakelijl 50 kweekjes mee indien je 100+ plante hebt natuurlijl) en idd in de groei nemen ze redelijlkwat op via de bladeren alleen oppasse met de zon dan. Grtz
                Btw ik ze allemaal groeivoeding geven hoor dat hoeft daarvoor noet elke dag te zijn. Ik weet hoe groot zo'n fles is en ik doe daar heel lang mee! Je mag zelf tot week 3 bloei extragroei voeding geven kn combinatie met bloeivoeding ( ook bron op forum)

Growing 4 fun

Comment

Weer wat nieuwe foto's.

Ze staan er prachtig bij. Eindelijk weer wat beter weer.
                  Attached Files

Comment

Weer wat nieuwe foto's.

Ze staan er gezond bij. Ik benevel ze ook met wat groei voeding opgelost in water hierdoor krijgen zo mooie donker groene bladeren.

De grote plant staat al lekker in de bloei en ruikt erg sterk zoetig maar ook zurig.

Eerste twee foto's is het 2e plantje waar inmiddels ook al wat witte haartjes tevoorschijn zijn gekomen. de rest is de 1e plant.

Verder niet veel meer te vertellen ik wacht geduldig af.
                    Attached Files

Comment

Bezig...
                    X