Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Morgen zal ik een foto van mijn dwarf laten zien, bijna klaar en heeft ook al de datum van 2 maanden overschreden met ruim 2 weken en nog altijd niet volledig klaar in mijn ogen...
hier wat pics van de meiden vandaag . de 2 royal dwarf doen het goed. ze zullen zon 50 cm zijn en ik denk zelf dat ze nog wel 4+ weken kunnen bloeien. de trichomen op de bloem en blad beginen nu aardig te komen.de volgende keer voeding (binnen 2 dagen) zal ik 3 ml hesi bloei complex aarde en 1,5 ml hesi phosfor + per liter geven.
de 3 andere (gewoon wat stekjes, soort weet ik niet) in de grote 90 liter kuipen zullen blijven staan tot eind september-begin oktober en zullen dan wel de kast helemaal vullen. ik voed ze nu 1 ml hesi tnt complex per liter per waterbeurt. Ze reageren snel op die stikstof en met 2 ml per liter tnt complex kreeg ik bij een plant al gele puntjes (overvoeding). Ik merk wel dat dit soortje veel gevoeliger is dan mijn kweek van vorig jaar purple nr 1 uit zaad.
zien er goed uit,ik zie dus ook wel duidellijk het verschil aan elke plant,net zoals ik heb,leuk kweekje Willem,mijn zijn lang zo groot en bossig niet,misschien komt dit ook door de onstabiele zaden die ik gekregen heb.blijkbaar is de 88 in geleen wel duurder met zaden,ik heb namellijk maar 13 euro betaald en een garantie als ze niet ontkiemen mag ik ze terug brengen,ook al is het maar 1 zaadje,met ontkiemen had ik uiteraard ook geen enkel probleem,ik hoop zo snel mogellijk een nieuwe camera te hebben dan kan ik ook mijn schatjes eens over de toonbank hangen!
weer ff wat pics van mijn dwarfs en onbekende steken.
de dwarfs bloeien goed. de bladeren zijn nog goed groen en ik zie al enkele bruine haartjes op de toppen. de thc kristallen zijn volop aanwezig en nog helemaal wit. ik denk ( hoop) dat ze nog wel een weekje of 2 minimaal kunnen. Ik voed ze nou 3ml hesi bloei en 1.5 ml phosfor plus per liter en ze reageren er goed op.
de 3 andere stekken gaan gestaag door. ik vind ze niet zo mooi, want er zijn op alle drie de planten genoeg misvormde bladeren en het duurt een eeuwigheid voordat er vijf vingerige bladeren aan verschijnen. Voor de rest groeien ze goed. mooie dikke stammen, groene bladeren en genoeg groei in cm per week. het zal wel de genetica zijn van de plant dat de bladeren zich zo ontwikkelen.
ik vind ze maar niks.
ik heb ze gezet vanwege goede recensie (hoge opbrengst). maar de groeiwijze en vorm valt mij tegen. overal komen scheuten uit alsof ze gefimd zijn. veel 3 vingerig blad en veel misvormde bladeren tewijl de groei er goed inzit en er geen enkel probleem kan zijn met voeding ph ect ect omdat ik ze nog maar 2 keer gevoed heb met max 2 ml per liter tnt groei complex. het water wat ik geef, geef ik de 2 royal dwrfs ook en zij hebben totaal geen problemen. dus ik weet totaal niet wat het probleem kan zijn.
wel las ik hier dat buitenplanten aan het begin van het seizoen in de bloei zijn geschoten (overdadige voorbloei)en daarna aan het revegen zijn. deze symptomen en verhaal lijken wel op mijn situatie.
Comment