Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
serre
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: serre
nja idd, al jullie reacties zijn volgens mijn verwachtingen
en die lightmix is voor het planten. Ik ga niet meer ontkiemen omdat ik daar slechte ervaringen mee heb Ik heb al zoveel plantjes geplant gewoon in potgrond. Maar een wietplantje kan volgens mij wel lightmix gebruiken. Ik heb ook nog bladvoeding , groeivoeding en wortelstimulator besteld Ik wil echt een top wietje . zeker omdat ik maar 1 plantje wettelijk mag hebben. En ik woon bij mijn ouders dus..
En omdat het in een serre wel snikheet kan worden heb ik een sativa soortje gekozen. waarom ? lijkt me logisch dat het beter tegen warmte kan. Alleen kan ik er nergens een antwoord op vinden
Comment
-
wens je je veel succes met je kweekje, maar hou er rekening mee met de temperatuur verschillen, of wacht ev. nog even nu kan het nog behoorlijk koud worden in de nacht, ben 's nachts nog nooit zelf in de serre gaan staan, maar toch en natuurlijk zoals boven aan al vermeld staat hoe meer licht hoe beter!
daar heb je al die extra voeding minder in helpen, je kan zelfs beter te weinig geven dan te veel, bijgeven gaat later nog altijd
maar begrijp waar je naar toe wilt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View PostNetjes zo''n serrekweek: ik zou er welhaast jaloers op worden. Hoewel, ik ben tevreden met mijn zelfgebouwde foliekas. Zijn de ramen op je dak scharnierend? In dat geval kun je hydraulische raamuitzetters kopen: die gaan open zodra de temperatuur hoger wordt dan 27 graden.
Comment
-
vervang de isomoplaten door witte plastic!!!
En haal je zaailigen uit je serre,
ik had er zelf in een plastic (dus minder licht en warmtedoorlatend) serre staan en die waren bijna verschrompeld van de warmte....
De lightmix is idd ook zeker nodig of ze 'verbranden' door de rijke bodem, door de compost zou ik wel heel weinig voeding bijgeven...
PS als je pa op de hoogte is moet je nog eens rekenen.. ma, pa en jezelf.. 3 plantjes
Comment
-
De regeling was dat ik er de tomaten moest planten en verzorgen in ruil voor 1 wiet 'plantje' er naast .
En nee hoor binnen hebben we lekkere aerco dus altijd een koele 20 graden achter het glas.
Het zal wel lukken vorige keer toen ik me cheese plantjes planten was het onder 400 watters in een veel te klein tentje in de zomer waar de temperatuur ook tegen de 40 lag . komt allemaal voor
de bakker.
En die insecten jaah.. mijn enigste vijanden zijn luis en slakken. Ik heb rond de ganse serre al slakke korrels gestrooit dus die komen er nooit in. En van luis heb al eens lastgehad maar was meteen gedaan door biokill van tuincentrum. Verder doet mijnheer de spin wel zijn werk
Comment
Comment