Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

serre

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: serre

yups maar als meneer de spin een mevrouw de spin is met eitjes.... spinnenrag roken :p
    je kan ook een lieveheersbeesjes kolonie opstarten een serre is daar ideaal voor, als je ze een huisje geeft gaan ze er normaal zelfs blijven bij voldoende voedsel...
    de naam BIO-KILL staat mij niet zo aan.. een mens is namelijk ook vrij biologisch gemaakt :p

Comment

ga dit volgen 40 + warden hermaa's maar alleh die tomaten zullen goed rijp worden.

Comment

"40 + warden hermaa's maar alleh die tomaten zullen goed rijp worden." dit deel van de zin snap ik niet :p
        Last edited by ceBep; 31 May 2011, 19:37. Reden: verkeerd quoten, lees de regels

Comment

dat door de warmte je planten gaan van geslacht veranderen en er zich zaad gaat vormen...
          kan idd wel zo zijn, wist dat het door verkeerd licht kon dus is verkeerde temp ook logisch
          vandaar de aanrader om witte folie over te spannen, je ziet van die landbouwserres toch ook vaak witgeverfd met kalk... zelfde rede

Comment

oke , dat ze trager groeien wist ik al maar herma's :o !! zo een folie is redelijk duur.. ik zal eens uitkijken naar van die kalk 'verf'.Ik heb al meer dan 200 euro uitgegeven voor mijn kweekje en ik studeer nog .. nu is het effe op

Comment

gewoon kalk gaan kopen ... heel klein beetje, mengen met water en uitsmeren.. water droogt eruit en kalk blijft achter

Comment

jeppieee , mijn diesels zijn binnen gekomen

En de tomaten staan in bloei :o

hier zijn mijn special kushes

waarvan 1 mongooltje die de weg nog effe kwijt is..
                Hij heeft het moeilijk met zijn kroontje te breken

tot de volgende ! ben heel ongeduldig aan het wachten op mijn bigbangs en hollands hope

Comment

hehe hij vindt het wel hoor
                  hoeveel planten heb je ondertussen? binnekort toch tomaten op de composthoop omdat je te weinig plaats hebt :p

Comment

@eefenkeving
                    Nu heb ik 3 kushes en 5 bcn diesels. De 5 diesels komen achteraan in de tuin gevolgt door 5 autohazars die ik zaterdag ga kopen in een growshop.
                    3 kushes gaan in een tuintje van een vervallen huis hier in de buurt. En de big bangs hier en daar :p.
                    En 1 bigbang of miss 2 onder de scrogg (mag er maar 1..).
                    Dus ik ga zeker zijn van 8 auto's en 1 big bang onder scrogg die ik elke dag kan bekijken / voederen / helpen. Normaal ging ik nog hollands hope kopen maar ik denk dat ik me alleen bezig ga houden met auto's. Die kan ik achterin in de thuin lekker verstoppen zonder dat mijn vader het ziet.

Comment

das idd wel een goeie gedachtegang.. maar dan kan je mss beter 1 soortje gemengd zaad kopen (m en v) en een vrouwtje bevruchten voor nieuwe zaden...
                      das goeikoper en kunde langer bezig blijve

Comment

klein updateje , de amnesia's zijn uitgekomen

baby amnijs (mijn lieveling) en daar achter bcn diesels:

en hier me 3 special kushes met links in die andere grote pot 3 quick ones.

En nee ik heb geen bang voor toprot
                        http://www.fraxin.nl/index.cfm?fusea...productID=2895 dit fannetje van 25 eurie is opweg naar mij

Comment

ze lijken me een beetje gestrekt maar wel mooi plekkie in die serre
                          sigpic

Comment

ik zouw dringed je scrognett hoger zetten. anders ga ja redelijk weinig verluchting hebben
                            en zo krijg je meer kans op rot denk ik ^^

Comment

Ziet er mooi uit man!
                              Heb ook net een serre gebouwt dat normaal 3 planten aankan!
                              Nu moet ik de grond nog preparenen, weet wel niet hoe dat moet maar dat lees ik nog wel een van deze, of als iemand weet?
                              Ik ga dit zeker blijven volgen!
                              Ik heb trouwens zo van die systemen dat mijn serre altijd 29C blijft->5kg is z'n 30euro.

Studeer trouwens nog goed, ben ook bezig
                              marijuana is one of the safest, therapeutically active substances known to man

Comment

in mijn ogen kan je het beter vol proppen met special mix en eventueel fosfor en pk kopen

Comment

Bezig...
                                X