Re: serre
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
serre
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Weer een update:
Deze week heeft mijn schatje het zwaar te verturen gehad. Mijn groeivoeding was op en ik gaf haar goedkopere tomaten groei voeding. Ik ging in de verontstelling dat ik ook dubbele dosis kon gebruiken zoals ik deed met mijn andere voeding.
MIS!
In het begin zware catastrofe. Overal misvormde blaadjes! , vervolgens heb ik ze wat extra water gegeven (spoeling). Maar dat hielp niet , alles ging mis. Gistere heb ik haar 120 liter vers regenwater gegeven met 2 citroenen in (oplossing zouten). En nu lijkt alles terug goed te gaan . De schade is er . Maar ze heeft nog wel een weekje voor te herstellen eerdat ze de bloei in gaat .
Weer wat bij geleerd! volgend jaar een ec meter -.-
ohja.. ze is inmiddels 2 meter
deze foto's zijn niet bestemd voor mensen met zwakke maag en kinderen:
Comment
-
jaja! eindelijk budshots
week 3 bloei:
Omdat de serre in het begin lekte heb ik 3 kleine topjes moete weg knippen wegens rot , maar ik heb het gedicht met syleconen (de serre )!
Verder gaat alles heel goed ,ik ben super blij , straks even langst de growshop voor een droognetje en een microscoop hehehe het leukste moment van het jaar is aangebroken!
Comment
-
Doet me denken aan mijn planten om eerlijk te zijn.
Ook in een serre, en 't zijn er 2 bij mij, maar ook de volledige serre bomvol
Ik vraag me af hoe los jij het op als de bladeren tegen de ramen aanzitten? de condens die daarbij vrijkomt is moordend.
Zorgt er dus voor dat ik constant moet controleren en indien nodig takken buigen en spannen met touw.
Ik heb wel geen ramen maar plastic platen.
Grtz
MagicBen je besodemieterd? Beneluxaflex, biceps, triceps. Hoe is het?
Comment
Comment