Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

serre

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: serre

Hebben jou planten niet mega veel dorst zoveel gele bladeren?
    En volgens mij zag ik ook meelauw op je bladeren ze zien er niet echt zo gezond uit als ik mag zeggen
    God was never on your side..

Comment

neen het is geen meeldauw , gele bladeren zijn van overvoeding.

Comment

En ik denk niet dat ze veel dorst hebben , kijk:
        3 weken geleden heb ik ze moeten spoelen met 100 liter water door overvoeding. De gele bladeren zijn littekens. verder zijn mijn bladeren ook nog eens vuil van slakken slijm(die nu allemaal gemolt zijn) en water druppels van dauw. (maar geen rot wegens ventilatie).

het is moeilijk te zien , maar de nieuwe blaadjes vanbove zijn kern gezond . groetjes! en nogmaals sorry voor die foto's. ik heb een aantal filmpjes op de eerste pagina gezet van hoe mijn plantje vroeger was. iedreen nog veel suc6 met afbloeien!.

---------- Post added at 17:33 ---------- Previous post was at 16:53 ----------

en hier werd gezegt dat er mischien kalium te kort zou zijn , ik heb net een KLEIN beetje npk korrels gestrooid, eens kijken wat de volgende dagen brengt. btw in 3 dagen komt mijn hesi bloei en fosfor flessen binnen ,verder geef ik ze wekelijks nog super vit van hesi.

Comment

Zou dat dode blad een beetje eruit halen! Verder wel lekker grote plant man!

Comment

hey jongeus en meisjes, vandaag heb ik een paar takjes moeten verweideren van mijn plant omdat de toppen tegen de serre aan groeide.

Zo ziet het er uit na dat er geknipt is:

Hier nog wat budshots:

En hier de oogst , nat 340 gram.(en dit is nog maar 1/6de van de plant)

Nu kan de rest rustig verder rijpen tot de rot er in komt , en dan oogst ik alles , groei ze!! Ik ben zeer tevreden over het resultaat, ondanks alle ziektes,scheuringen en andere problemen.
            Dit is mijn eerste echte oogst (eerder wel eens een auto flower gedaan maar dat is natuurlijk geen dame zoals deze)

pop pop pop that pusyyy heyyyy
            Last edited by easysativa; 3 October 2011, 16:11.

Comment

Laat het je smaken. Denk wel aan de vroege kant geoogst, toch mooi gedaan.

Grtz

Comment

Bezig...
              X