Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
je zou je planten kunnen overpotten naar 12 literpotten met lightmix.en dan naa een week of 3 a4 naar 65 literkuipen met allmix.dan hoef je ze de komende 2 maanden bijna geen voeding te geven wat dat zit dan al in de aardekan je niks fout doen ook.
Het wordt behoorlijk duur als ik light en allmix aarde ga kopen voor 5 planten of niet? Ik wil namelijk niet te veel uitgeven, met een redelijke oogst ben ik tevreden.
Ik wil wel bijvoeden, maar wil niet meer dan 30 euro uitgeven hieraan. Wat voor voeding raden jullie aan om te kopen met een smal buget?
juist voor maar 5 planten moet je flink investerenwant je wil niet meer naar de shop toch?koop eerst de lightmix,en een flesje biovoeding.dat is vloeibare wietvoeding dat je niet hoeft aftezuuren<dan heb je ook geen duure ph meeter nodig>bio bizz heeft bio groei en bloei.zijn dus maar 2 flesjes van een liter waar je een heele oogst mee kan draaien.koop je geen grond bij de growshop dan heb je groote kans dat je voor verassingen komt te staan,en de meeste hier kunnen dan niet helpen
je kan ze gerust in speciekuipen van 65 liter zetten gewoon in potgrond hou wel rekening dat er na 3weken de voeding op is, dan ga hesi gebruiken tnt comlex f 12.50
koop ook hesi super vit f 9.50 hesi bloei f 9.35 hesi fosfor plus f 7.50 en hesi ph f 9.95
bij de growshop kan je ook papieren strips kopen waarmee je de ph kan meten werkt op verkleuring
als je alles goed doet ,dan ga je het zien wat voor mooie toppen je gaat krijgen en een hoog thc gehalte
de aarde van de nederlandse growshops is zo goed dat er dagelijks vrachtwagens vol naar het buitenland rijden.deze aarde heeft een kalkbuffer,en een wietplant is een zuurminnendeplant,dus de juiste ph van de grond is belangrijk.maak je niet druk om de ph van je voedingswater,want dat probleem los je op door biovoeding te gebruiken,van bac biobizz of van canna.mischien hebben ze ergens in je buurt een aanbieding van light of allmix
Ewa Smokers, Week 1 dag 6
Het gaat aardig goed met de planten. De blaadjes beginnen ook goed te groeien nu.
Bedankt voor alle tips, ik ben er nog niet helemaal uit hoe, maar ik ga mijn best doen goede aarde
en voeding te fixen.
hier nog wat foto's van hoe ze er nu bij staan:
als je voor bemeste aarde koop ben voor een zak 50 liter 12.50 kwijt, voor een kuip van 65 liter heb je anderhalve zak nodig is 18.75
en dan nog zul ze groeivoeding moeten geven
pot gond 3 euro heb je 80 liter
Comment