Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5X Church, Eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5X Church, Eerste kweek

Heb gelijk geluisterd naar wat je zei.
    Planten zien er inderdaad stabieler uit.
    Last edited by doemijmaareenjointje; 21 May 2011, 18:36.

Comment

Hier nog wat foto's nadat er een extra laagje aarde bij zit:

Dag 3 (na aanvullen aarde) (1).jpgDag 3 (na aanvullen aarde) (2).jpgDag 3 (na aanvullen aarde) (3).jpg

Comment

je zou je planten kunnen overpotten naar 12 literpotten met lightmix.en dan naa een week of 3 a4 naar 65 literkuipen met allmix.dan hoef je ze de komende 2 maanden bijna geen voeding te geven wat dat zit dan al in de aardekan je niks fout doen ook.

Comment

Het wordt behoorlijk duur als ik light en allmix aarde ga kopen voor 5 planten of niet? Ik wil namelijk niet te veel uitgeven, met een redelijke oogst ben ik tevreden.
          Ik wil wel bijvoeden, maar wil niet meer dan 30 euro uitgeven hieraan. Wat voor voeding raden jullie aan om te kopen met een smal buget?

Comment

koop dan hesi

Comment

Heb even opgezocht over Hesi, ziet er intressant uit!
              Welke producten precies raden jullie aan?

Comment

juist voor maar 5 planten moet je flink investerenwant je wil niet meer naar de shop toch?koop eerst de lightmix,en een flesje biovoeding.dat is vloeibare wietvoeding dat je niet hoeft aftezuuren<dan heb je ook geen duure ph meeter nodig>bio bizz heeft bio groei en bloei.zijn dus maar 2 flesjes van een liter waar je een heele oogst mee kan draaien.koop je geen grond bij de growshop dan heb je groote kans dat je voor verassingen komt te staan,en de meeste hier kunnen dan niet helpen

Comment

Dus mijn universele potgrond is eigenlijk niet te gebruiken?

Comment

Jeetje, je zou toch eens zelf op onderzoek kunnen uitgaan? Je wil toch niet te veel geld uitgeven?

grtz
                    Is het glas halfleeg of halfvol?

Comment

je kan ze gerust in speciekuipen van 65 liter zetten gewoon in potgrond hou wel rekening dat er na 3weken de voeding op is, dan ga hesi gebruiken tnt comlex f 12.50
                      koop ook hesi super vit f 9.50 hesi bloei f 9.35 hesi fosfor plus f 7.50 en hesi ph f 9.95
                      bij de growshop kan je ook papieren strips kopen waarmee je de ph kan meten werkt op verkleuring
                      als je alles goed doet ,dan ga je het zien wat voor mooie toppen je gaat krijgen en een hoog thc gehalte

Comment

de aarde van de nederlandse growshops is zo goed dat er dagelijks vrachtwagens vol naar het buitenland rijden.deze aarde heeft een kalkbuffer,en een wietplant is een zuurminnendeplant,dus de juiste ph van de grond is belangrijk.maak je niet druk om de ph van je voedingswater,want dat probleem los je op door biovoeding te gebruiken,van bac biobizz of van canna.mischien hebben ze ergens in je buurt een aanbieding van light of allmix

Comment

Hmmm dan ga ik binnenkort maar even langs smartshop magic mind in Utrecht. Hopen dat ze het daar hebben.

Comment

Ewa Smokers, Week 1 dag 6
                            Het gaat aardig goed met de planten. De blaadjes beginnen ook goed te groeien nu.
                            Bedankt voor alle tips, ik ben er nog niet helemaal uit hoe, maar ik ga mijn best doen goede aarde
                            en voeding te fixen.
                            hier nog wat foto's van hoe ze er nu bij staan:

Dag 6 (3).jpgDag 6 (2).jpgDag 6 (1).jpg

Comment

nice! ze staan al buiten!

Comment

als je voor bemeste aarde koop ben voor een zak 50 liter 12.50 kwijt, voor een kuip van 65 liter heb je anderhalve zak nodig is 18.75
                                en dan nog zul ze groeivoeding moeten geven
                                pot gond 3 euro heb je 80 liter

Comment

Bezig...
                                X