Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9x the church en 1x onbekend

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 9x the church en 1x onbekend

DSC01056.jpgDSC01066.jpgDSC01053.jpgDSC01065.jpgDSC01057.jpgDSC01059.jpgDSC01054.jpgok,ga dan toch de natuur zen gang maar laten gaan.ondertussen een update ze gaan zeer goed,toch 15 a 20 cm gegroeid op een weekje tijd.DSC01060.jpg en ze zijn er allemaal bovenop.geen last van beestjes meer gehad.die laatste foto is een auto bubble die net verpot is naar een 20l pot.denk dat dat wel volstaat.de SLH ga ik straks nog verpotten naar een kuipje,4 zijn er uiteindelijk doorgekomen en gaan goed.de foto's zullen volgen na het verpotten

Comment

Ze zien er goed uit, en dat plantje dat in het begin wat achterliep ziet er al veel beter uit, al kan je ze nog wel snel onderscheiden door haar onderste bladjes ,

Comment

weer een weekje later en de plantjes zien er super uit,dit zijn een paar foto's van the church.in een volgende reactie komen de slh en de onbekende.de autoflowers blijven maar klein,als zeg ik het zelf.maar het is maar men eerste keer dus what do i know.
        DSC01067.jpgDSC01075.jpgDSC01076.jpgDSC01077.jpgDSC01078.jpgDSC01087.jpg

Comment

DSC01088.jpgDSC01089.jpgDSC01090.jpgDSC01070.jpgDSC01071.jpgDSC01079.jpgDSC01080.jpgDSC01091.jpgDSC01092.jpgde onbekende en de super lemon haze.die laatste zijn nu 3 weken oud en verpot naar een speciekuip.

Comment

DSC01082.jpgDSC01083.jpgDSC01084.jpgDSC01081.jpgDSC01086.jpgdit zijn de autoflowers,vind ze toch maar klein.ze beginnen witgele haartjes te krijgen waar de hoofdtop zou moeten komen.betekent dit begin van de bloei?want in dat geval vind ik ze maar heel klein.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schele View Post
              dit zijn de autoflowers,vind ze toch maar klein.ze beginnen witgele haartjes te krijgen waar de hoofdtop zou moeten komen.betekent dit begin van de bloei?want in dat geval vind ik ze maar heel klein.
              Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Comment

ondertussen zijn ze nog een beetje gegroeid.ma ik vond ze gewoon heel klein toen ze aan hun bloei begonnen,is ook nog maar men eerste keer,en ook men eerste keer dat ik een echte wietplant zie.heb ondertussen nog wat andere problemen gekregen,die beestjes van in het begin zijn terug maar ze zijn met een heel leger nu.heb het opgezocht en dit is duidelijk spint.begin gaatjes te krijgen in sommige bladeren,heb nu men planten allemaal afgespoeld met een borsteltje en water.ze zijn al met minder maar ze zijn er nog.heb al gelezen dat je hier producten voor kan kopen ma ik wil geen rotzooi aan men planten.tja we zien wel ondertussen en desnoods nog eens behandelen met water.heb dit s'avonds gedaan om verbranding te voorkomen,maar er zijn toch nog enkele verbrand geraakt.nog een vraag,mag ik sommige takken waar enkel blad aan groeit weliswaar snoeien?dacht van wel,zo geef je meer licht aan de plaatsen waar de topjes gaan groeien.de slh groeit ook lekker ondertussen,denk wel dat ik hem ga verduisteren,vinden jullie dit een goed idee?hier nog even wat foto's,de eerste drie zijn de slh en dan nog twee foto's van de autoflower in bloei ;
                102_4230.jpg102_4236.jpg102_4231.jpg102_4244.jpg102_4235.jpg

Comment

dit zijn the church,zoals je ziet hebben sommige schade opgelopen.denken jullie dat dit erg kwaad kan?
                  102_4232.jpg102_4240.jpg102_4237.jpg102_4241.jpg102_4234.jpg102_4238.jpg102_4239.jpg

Comment

Ziet er goed uit zo.

SLH verduisteren: zeker aan te raden, SLH bloeit redelijk laat af, dus kan er snel toprot optreden of kan het te koud worden zodat je plant niet meer kan afrijpen. Verduisteren lijkt mij dus wel een slim idee.

De bladschade: ik zie nergens spint. Die bladschade bij de church ziet er niet goed uit, maar spint is dat niet. Ik kan het wel niet thuisbrengen wat het is...

Geen nood hoor, je mag alles vragen, tis je eerste kweek. Ik weet ook nog goed hoe onzeker je soms kan zijn, maar geloof me, dit is al een hele goede prestatie voor een eerste kweek.

Grtz

Comment

Comment

Ja hoor, je mag er trots op zijn ook! Was ik ook vorig jaar (eerste kweek met mijn vrienden).
                        Of het spint is of niet kan ik niet zeggen zonder foto, maar ik dacht niet dat die echt gaten in je bladeren aten?
                        Ben je zeker dat het geen kleine bladluisjes zijn?

Grtz

Comment

Hoe bedoel je dat 1meter50 al de maximale hoogte zou zijn? Die van mij zitten daar als bijna tegenaan en het is pas juni
                          Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

Comment

@bangman; ten eerste is het bijna juli,ten tweede ik kweek in potten en jij in volle grond,lijkt me maar normaal mochten de jouwe groter worden.met die 1m50 bedoel ik ongeveer,dit is naar verluid een beetje de standaard grote van een indica.kan hem wel schelen van soort tot soort maar dit is me zo gezegd geweest in de growshop,en ik denk dat alien het wel beter weet als ik dus geloof ik hem wel.en ik moet ook rekening houden met men SLH kwa tijdsgebrek voor de bloei,die heeft iets langer nodig en ik zou toch graag toprot vermijden.
                            @dissi;je zou wel eens gelijk kunnen hebben,maar heb jij een idee hoe ik dit kan aanpakken zonder verder schade toe te brengen aan men planten?want het is makkelijk er chemische boel op te spuiten,maar ik heb niet veel zin om dit op te roken.ja,lieveheersbeestjes zijn goed,maar je moet ze maar tegenkomen.en als ik dan al ergens 1vind kan ik die toch moeilijk een hele dag in men zak houden

Comment

Haha, daar heb je gelijk in.
                              Er bestaan best bio- middeltjes die je ertegen kan gebruiken die vanzelf afbreken en je zelf kan maken (brandnetel aftreksel, look aftreksel), of er bestaat natuurlijk ook wel biologische insecticiden die ze kunnen gebruiken voor groenten en fruit, die kan je ook op je plantjes doen.
                              Als je echt veel schrik hebt voor restanten op je plant, kan je de oogst altijd watercuren, THC lost niet op in water . Die chemicalien wel.
                              Grtz

Comment

dank je,denk dat ik morgen eens in het tuincentrum ga kijken,en desnoods kan ik daar nog altijd info vragen over welk product al dan niet schadelijk is voor de gezondheid,hoef er hun niet bij te zeggen dat het over wietplanten gaat.maar nu iets anders,men bladeren hangen allemaal slap,ga hier morgen foto's van maken zodat jullie dit ook kunnen zien en me mischien zeggen wat er juist mee is.het ene moment denk ik teveel water,en de andere moment denk ik te weinig.maar morgen zal dit duidelijker worden met de foto's erbij.

Comment

Bezig...
                                X