Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autoflowering buitenkweek, 2 x Short Ryder
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Autoflowering buitenkweek, 2 x Short Ryder
gaat goed je bobbelige blad is van iets te veel water maar groeien ze wel overheen, verder lijken ze iets last te hebben van het voedingsaanbos maar ook daar groeien ze overheen
eotos en een sleciekuip buiten nice, niks voeden gaat venzelf goed, laat maar gaan dat komt wel goed.
zal af en toe mee kijken bij problemen me even aan de jas trekken maar zie al een goede voorbereiding en gelezen nice.
grtz monty
Comment
-
Dit plantje heeft stress.
Zet hem buiten een een grote pot aarde op een plekje waar hij lekker in de zon kan staan en laat hem daar staan
Planten hebben geen benen om dat ze het het haten om elke keer ergens anders te zijn en zicht elke keer weer te moeten aanpassen.
Grtoetjes.
P.s een raam houd 80% licht tegen wat je plant nodig heeft daar om strekken ze zoGod was never on your side..
Comment
-
Oke bedankt, waardoor zou die stress veroorzaakt kunnen worden? Want ik heb hem toch echt bijna niet verplaatst, en de laatste paar dagen viel er heel veel regen dus dacht ik dat het aan overtollig water zou liggen, of veroorzaakt regen de stress?
Vandaag word het heerlijk weer dus laat ik hem eerst even een dagje in het zonnetje staan, als hij dan nog niet verbetert zal ik hem wel overpotten
Greetz
Comment
-
-
23 juni, update.
Hallo allemaal, ik heb besloten om de plant die wat beter gaat Mary te noemen, en de wat slechtere Jane, ff om te onderscheiden .
Mary gaat nog steeds goed, geen problemen te bekennen. Jane daarintegen heeft nog steeds wat kromme, verimpelde blaadjes, maar volgens mij begint het al recht te trekken aangezien de nieuwe blaadjes die ze aanmaakt wel goed recht staan.
Iets meer dan 3 weken verder, en nog geen voorbloei te bekennen. In welke week van Af'jes zal de voorbloei tevoorschijn komen?
Greetz
Comment
Comment