Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflowering buitenkweek, 2 x Short Ryder

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Attached Files
    Last edited by carlorowan; 9 June 2011, 18:37. Reden: foto's vergeten, stonede ik..

Comment

Re: Autoflowering buitenkweek, 2 x Short Ryder

gaat goed je bobbelige blad is van iets te veel water maar groeien ze wel overheen, verder lijken ze iets last te hebben van het voedingsaanbos maar ook daar groeien ze overheen
      eotos en een sleciekuip buiten nice, niks voeden gaat venzelf goed, laat maar gaan dat komt wel goed.

zal af en toe mee kijken bij problemen me even aan de jas trekken maar zie al een goede voorbereiding en gelezen nice.

grtz monty

Comment

jouw plant groeit wel een beetje traag, of ik heb ik dit mis?
        mijn plant zit een week langer in de pot en dit is een nieuwe foto
        Attached Files

Comment

Zou best kunnen, het weer zat niet echt mee, de laatste foto was ongeveer 11/12 dagen nadat het zaadje was bovengekomen genomen

Comment

Attached Files

Comment

Dit plantje heeft stress.
              Zet hem buiten een een grote pot aarde op een plekje waar hij lekker in de zon kan staan en laat hem daar staan
              Planten hebben geen benen om dat ze het het haten om elke keer ergens anders te zijn en zicht elke keer weer te moeten aanpassen.

Grtoetjes.
              P.s een raam houd 80% licht tegen wat je plant nodig heeft daar om strekken ze zo
              God was never on your side..

Comment

Oke bedankt, waardoor zou die stress veroorzaakt kunnen worden? Want ik heb hem toch echt bijna niet verplaatst, en de laatste paar dagen viel er heel veel regen dus dacht ik dat het aan overtollig water zou liggen, of veroorzaakt regen de stress?
                Vandaag word het heerlijk weer dus laat ik hem eerst even een dagje in het zonnetje staan, als hij dan nog niet verbetert zal ik hem wel overpotten

Greetz

Comment

Wil even laten weten dat het slechtere plantje beter is hersteld, er hangen nog wel wat blaadjes, maar vergeleken met gister (foto) gaat het beter.
                  Hopelijk hersteld ie goed
                  Attached Files
                  Last edited by carlorowan; 14 June 2011, 16:31. Reden: foto's toevoegen

Comment

Het gestreste plantje laat ik gewoon lekker z'n gangetje gaan, hij lijkt op dit moment wel ff een groeistilstand te hebben.
                    Nou maar hopen op een paar dagen lekker weer en volgens mij is ie dan zo weer de oude

Greetz

Comment

Attached Files
                      Last edited by carlorowan; 19 June 2011, 16:08.

Comment

Ik bekijk net een beetje globaal het weer, en ik zie dat het voorlopig best regenachtig, bewolkt en stormig word.
                        Mijn vraag is, kan dit kwaad? Of groeit hij gewoon door?

Greetz

Comment

Ehm..kijk naar de rest van je tuin ?
                          Daar gaat toch ook niet alles dood als het een keer slecht weer is.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

23 juni, update.
                            Hallo allemaal, ik heb besloten om de plant die wat beter gaat Mary te noemen, en de wat slechtere Jane, ff om te onderscheiden .
                            Mary gaat nog steeds goed, geen problemen te bekennen. Jane daarintegen heeft nog steeds wat kromme, verimpelde blaadjes, maar volgens mij begint het al recht te trekken aangezien de nieuwe blaadjes die ze aanmaakt wel goed recht staan.
                            Iets meer dan 3 weken verder, en nog geen voorbloei te bekennen. In welke week van Af'jes zal de voorbloei tevoorschijn komen?

Greetz
                            Attached Files
                            Last edited by carlorowan; 23 June 2011, 19:15. Reden: foto's toevoegen

Comment

zien er goed uit hoor en die komen er wel boven op hoor de dames kunnen hele veel hebben

Comment

Vandaag 27 juni, heerlijk weer! Tijd voor een update.
                                Jane hersteld zich nog steeds, en met mary nog steeds geen klachten te bekennen.

Greetz
                                Attached Files

Comment

Bezig...
                                X