Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflowering buitenkweek, 2 x Short Ryder

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Autoflowering buitenkweek, 2 x Short Ryder

Valt wel mee, de bovenlaag aarde is helemaal droog, maar als ik me vinger in de aarde steek is de aarde nog wel wat vochtig

Comment

hallo ik ben eljopo ik heb voor 9 weken terug ook auto flower buiten gezet drie stuks waar van twee de hoogte van 80 cm hebben en een 90 cm ze zien er heel goed uit maar ze gaan nog niet in de bloei hoe kan dat ik gaa vandaag voeding geven bio nova soil suppermix kijken of ze dan willen gaan bloeien anders gaa ik ze maar verduisteren wat normaal niet nodig is anders weet ik het ook DSCN0956.jpgDSCN0957.jpg

Comment

hallo ik ben eljopo ik heb voor 9 weken terug ook auto flower buiten gezet drie stuks waar van twee de hoogte van 80 cm hebben en een 90 cm ze zien er heel goed uit maar ze gaan nog niet in de bloei hoe kan dat ik gaa vandaag voeding geven bio nova soil suppermix kijken of ze dan willen gaan bloeien anders gaa ik ze maar verduisteren wat normaal niet nodig is anders weet ik het ook

Comment

Van bloeivoeding gaan de planten niet bloeien. Daartoe gebruiken ze hun eigen bloeihormonen. Bloeivoeding is alleen samengesteld op de behoeften van de plant tijdens de bloei. Groeivoeding is er onder meer in de NPK-samenstelling 7-7-7. Bloeivoeding heeft onder meer een NPK-samenstelling van 2-4-9. Dat kan trouwens per merk fractioneel verschillen. Ik vermoed overigens dat de autofactor bij je planten ontbreekt of alleen latent aanwezig is: normaal gaan auto's in week 3 of 4 in de bloei en eindigt hun levenscyclus na zo'n 13 tot 15 weken.
          Last edited by Xtreme; 12 July 2011, 14:16.

Comment

beste short ryder ik ga ze in een donkere schuur zetten kijken of ik de bloei kan stimoleren 12 op 12 ik denk zelf dat ik wel bing bang heb gekregen maar dat het geen auto flower is hopen dat ik ze in de bloei kan krijgen wand ze zijn al zo groot bvd eljopo

Comment

15 Juli.
              Hallo allemaal, ondanks het kut weer de laatste tijd blijven ze nog volop groeien.
              Vandaag zijn ze 50 dagen oud, dus net 7 weken, dus valt nog tegen met hoeveel bloei er te zien is.
              Ze zijn nu allebij rond de 52 cm.

Greetz
              Attached Files

Comment

18 Juli, de bloei is nu goed zichtbaar bij Mary, er vormen nu allemaal kleine topjes Jane loopt nog iets achter, maar is ook a bezig met de bloei.
                Mary is nu flink gegroeit naar 58 cm, en Jane naar 55 cm.
                Door de wind zijn de foto's alleen niet erg scherp van de topjes.
                Dit is de laatste update voor een tijdje, want woensdag ga ik tot 31 juli op vakantie.
                Ik laat ze gewoon aan de natuur over, en als het een tijdje erg droog is (wat ik betwijfel met dit weer) dan laat ik een vriend ze wat bijwateren.
                Tot over 2 weken

Greetz
                Attached Files
                Last edited by carlorowan; 18 July 2011, 18:04.

Comment

nieuwe foto's! hihi EDIT : ik zie dat je 5minuten eerder was dan mij.. lol!

plantjes zien der erg mooi en compact uit,

hopen dat ie strx helemaal vol groeid!

succes!
                  Last edited by HR83; 18 July 2011, 18:05. Reden: te snel :P
                  __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

Voor de komende tijd verzorg ik Mary en Jane morgen zal ik even wat foto's maken van hoe de dames er uit zien

Pcze

Comment

Daar zijn ze dan, heb eventjes foto's gemaakt van de huidige plantjes
                      Ik weet niet echt wie Mary/Jane is.

En de bladeren van 1 plantje hangen slap, moet ik hier nog wat aan doen?

Foto0092.jpgFoto0096.jpgFoto0094.jpg
                      Foto0093.jpgFoto0097.jpgFoto0095.jpg

Comment

Hallo allemaal, ben weer terug van vakantie! De blaadjes van Mary beginnen geel/bruin te worden, gaat de plant nu de voedingsstoffen uit de bladeren halen voor de toppen? Of moet ik hier iets aan doen? Jane heeft wat kromme blaadjes, en de toppen zijn minder groot.
                        Ze zijn nu 9,4 weken, ik hou het kort en ga verder over naar de foto's
                        Greetzz
                        Attached Files

Comment

nou gewoon bloei voeding erin, en dan huppa.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaven View Post
                            nou gewoon bloei voeding erin, en dan huppa.
                            Daar dacht ik inderdaad ook al over na, is er een goeie bloeivoeding die te koop is in tuincentra's? aangezien ik geen growshop in de buurt heb, zou jij of iemand anders me een goeie bloeivoeding kunnen aanraden? thanks

Update: ik heb bij Jane wat spinnenwebjes gevonden die van blad naar blad gaan, en ook een spinnetje ontdekt, heb het meeste webjes met de hand wat weggehaalt, ik denk dat door de spinnenwebjes de blaadjes ook wat krom stonden, kan dit een vorm van spint zijn? of gewoon spinnen? mijn camera is niet goed genoeg om de webjes vast te leggen, maar als het blijft voorkomen zal ik proberen met een andere camera een goeie foto er van te maken. de blaadjes zijn nog niet rechtgetrokken, en zitten nog wel wat spinnenwebjes overal.

Greetz

Comment

Hallo allemaal, 3 aug. nieuwe update.
                              De blaadjes van Mary beginnen steeds geler/bruiner te worden, gister heb ik canna terra flores bloeivoeding bijgegeven, maar nog geen duidelijke verbetering.
                              zullen de blaadjes nu alleen maar vergelen en verdorren omdat de toppen de voeding uit de bladeren trekken? of is dit een tekort aan N wat kan worden bijgetrokken door de voeding die ik nu geef? Ik geef nu 5ml per 1 liter water zoals vermeld stond, moet ik deze dosering aanhouden? en hoe vaak moet ik de voeding meegeven? op de verpakking stond elke dag, maar is dit niet wat overdreven? De plant Jane loopt iets achter op Mary met kleinere toppen, en begint nu ook langzaam aan te vergelen, ook deze krijgt voeding sinds gister.
                              De blaadjes van Jane hangen nog steeds een beetje krom, niet slap, maar de puntjes een beetje krom, iemand een idee wat het is?
                              Veel vragen in deze thread, en ik hoop op veel antwoorden van jullie pro's

Greetz
                              Attached Files
                              Last edited by carlorowan; 3 August 2011, 15:11.

Comment

Ik denk dat de vergeling inderdaad komt door de toppen die de voeding ontrekken uit de bladeren.
                                Ik ben niet echt pro op het gebied van blad problemen dus dit laat ik aan de mede members over.
                                Verder zijn het leuke plantjes lekker vol mooie toppen. Kun je een keer een closeup maken van die toppen?
                                Groet,
                                PlasticHorse

Comment

Bezig...
                                X