Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Jane verliest steeds meer bladeren als gevolg van N tekort, ik kan nu alleen geen voeding (canna terra flores) geven, omdat het buiten kutweer is en ze al genoeg water hebben.
Iemand een oplossing?
8 Aug. Nieuwe update.
Mary heeft al een paar dagen geen blad verloren, alleen sommige bladeren worden nog wel wat gelig met bruine kleurtjes.
De topvorming gaat voor de rest uitstekend, nog geen toprot kunnen ontdekken, steeds meer haartjes worden bruin, en de toppen beginnen een mooi kleurtje te krijgen.
Jane gaat nog steeds goed met haar bladeren, op een paar bruin/gelige blaadjes aan de onderkant na.
Bij haar komen nu ook langzaam bruine haartjes, maar zijn de toppen veel minder vol.
Ze staan nu allebij 74 dagen (10,5 week)
Heb ze nog maar een laatste keer opgemeten, Mary is nu 68cm, en Jane 59 cm.
Het scheelt toch bijna 10 cm terwijl ze dezelfde tijd geplant zijn in dezelfde condities.
Morgen waarschijnlijk nieuwe foto's van hogere kwaliteit.
Foto's zijn genomen, binnenkort nieuwe foto's in hoge kwaliteit dus, ben benieuwd.
Heb een topje weg moeten knippen ivm met toprot, was er redelijk snel bij dus het was maar een klein plekje, ik kon het alleen verwijderen al haalde ik het hele topje weg.
Toprot eruit geknipt, en nu is dat topje aan het drogen als voorproevertje, zal nog niet veel zijn denk ik.
Wacht nog steeds op foto's, Mary is geknipt en momenteel aan het drogen
Wel een beetje aan de vroege kant, maar ik begon te veel toprot en waarschijnlijk ook meeldauw te krijgen.
Jane heeft nog bijna geen toprot gehad, maar heeft denk ik wel meeldauw (foto)
betere foto's komen later
Greetz
Kleine update, 20 augustus.
Jane begint nu mooie toppen te vormen, en Mary heb ik voor de grap laten staan.
Ondertussen hangt Mary al zo'n 3 dagen te drogen.
de laatste update voor deze post, ook Jane is nu geknipt en hangt te drogen, deze hangt nu wel in de schuur ipv op zolder omdat m'n ma hoofdpijn van de geur begon te krijgen.
Ik kon er een week niet voor zorgen omdat ik op vakantie was, en heeft een groot deel van de hoofdtop toprot gekregen, maar uiteindelijk toch nog een groot deel aan over gehouden. Ik denk ongeveer 6 gram voor Mary, en 2 gram voor Jane..
Met m'n mobiel nog foto's gemaakt door m'n microscoop heen van Jane die al 1 dag te drogen lag op 200x zoom.
Maar ik kon nog steeds niet echt goed de trichomes zien, ik zag veel kristalletjes, maar niet echt veel duidelijke mushroom trichomes.
Comment