Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

Hahaha ja idd Davi
    Nou hier word volop gesmoked (nog).
    als ik er een beetje redelijk van oogst en een jaar kan roken dan bespaart me dat minimaal 4000 euro.
    Hoelang duurde het bij jouw voordat je de 1e echte topvorming zag?,dat je begon met verduisteren?
    Zal iig je verslag nog even grondig doorlezen.
    Nu even naar de bekende weg gevraagd

Greetzz

Comment

Lol kinder dat spul is echt nice
      Verder echt mooie closeups van je toppen.
      En een vet filmpje er bij ga zo door.
      Groet,
      PlasticHorse

Comment

@t PH ,, thanks voor je positieve berichten Helaas is van 1 plant die meerdere moedertoppen heeft, 1 gehele zijtak vanaf onderaan de plant afgescheurd doordat ie te zwaar werd, dus die ligt nu te drogen Hoop dat de rest van de plant het goed blijft doen ondanks die beschadiging, ik zou t jammer vinden om nu de hele plant al te knippen aangezien ze nog 2 weken moeten.. Dus heb ik de rest van de plant flink verstevigd en hopen dat ze dr bovenopkomt.. @t Kris,, ik dacht dat je naar de tweede week al een kleine topvorming kon zien,,, echter naar enkele dagen vanaf het begin zie je al verschil.. Ik ben een groot voorstander van het verduisteren ben ik nu wel achter en ga dit nu gewoon jaarlijks doen.. Niks meer afwachten Bloeien zullen ze !!!!!!

Comment

Zwaar klote van je afgescheurde tak
          Maar wel beter dat ik zoiets zie en hoor.
          Want nou weet ik iig dat ik ze ook vast moet gaan zetten,nuttige info dus.
          De rest komt wel goed.
          het mooie weer schint deze kant op te komen dus zal het weer wat rust geven aan je schatjes
          En dan kunnen jou toppen ook nog ff aandikken.
          Volgend jaar ga ik ook eerder verduisteren denk ik,mischien heb ik nu mazzel door het weer maar das ook afwachten nog.
          Komt goed bij jou Davibe.
          Suckses

Greetzz

Comment

ja dat denk ik ook wel hoor... zo helpen we elkaar weer verder toch haha.. succes and keep up da good work

Comment

Zal de wiet van die afgebroken tak al te roken zijn of heeft hij die 2 weken nog echt echt nodig?
              Verder jammer dat hij af is gebroken maar ja ik zal enigszins wel blij zijn als mijn plant afbreekt door het gewicht van de toppen
              Groet,
              PlasticHorse

Comment

Eh jawel hoor die is wel te roken denk ik.. maar dat drogen duurt nog wel ff .. ik zal 1 deze dagen weer n paar pics droppen.. grtz

Comment

heey mensen, ik had verwacht dat me planten nog wel 1 a 1,5 week mee zouden gaan , maar zowat alle pistels waren bruin en ik ontdekte al een heel klein begin van toprot dus heb bij deze de bomen omgehakt en hangen nu te drogen.. Wel jammer want mis ze nu al haha Ik hou jullie zobiezo op de hoogte over eventuele opbrengst en kwaliteit e.d. Ga alsnog een paar haze'jes zetten in de volle grond, omdat dit een laatbloeier is,, beetje als test op t eind vd zomer ga even kijken of ik nog stekkies kan krijgen ervan, anders ga ik van de haze plant die bij mijn moeder staat stekken maken..en eventueel meer in me tuin zetten dan 5 Bij deze alle medekwekers nog heel veel succes en een hoge opbrengst gewenst en ik hou voortaan zeker me kweken hier bij jaarlijks.. Harstikke bedankt voor alle positieve berichten en de info die ik hier geleerd heb..
                  Greetz Da Vibe

Comment

Ok nou idd maar redden wat je kan dan toch.
                    Goeie keuze
                    Uiteraard is het wel jammer natuurlijk,maar ja.
                    Hoop voor je dat het een beetje te smoken is
                    En jij ook bedankt voor het leuke verslag en de nuttige info.
                    Suckses

Greetzz

Comment

de topjes zien dr echt super uit en krijg het geplak niet van me vingers af, evenals de geur,, wat n sterkte foto's komen... grtz

Comment

Ik ben toch echt wel benieuwd naar je rookervaring met deze oogst....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
                          Ik ben toch echt wel benieuwd naar je rookervaring met deze oogst....
                          Idd Vale dat was ik er vergeten bij te zeggen .
                          Wel even een rookverslag maken Davibe

Greetzz

Comment

gisterre ff samen met een maat flink aan de knip geslagen, met zn 2en zo'n goede vier uur geknipt, hier nog even wat foto's die ik op de helft van het knippen gemaakt heb.. Ben benieuwd naar het drooggewicht Kreeg de geur en plak niet van m'n vingers af, zelfs niet naar aantal keren wassen en douchen haha.. IMAG0288.jpgIMAG0289.jpg

Comment

Ziet er erg lekker uit
                              En zo te zien een vrij goede oogst.
                              Doe je goed man,hoop dat ik in de buurt kom qua hoeveelheid.
                              Suckses

Greetzz

Comment

ja ik was zelf ook wel verbaasd Hopen dat de toppen niet teveel inslinken

want ze zijn heerlijk dik.. een smokeverslag hou ik nog wel bij, maar dat gaat een maat van mij hier ff invullen aangezien ik al jaren niet meer blow haha lol... Misschien wel een cakeje dr van bakken want dat lijkt me nog wel een x lachen.. greetz to all

Comment

Bezig...
                                X