Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

wachten op drogen duurt lang

Comment

Nog iemand die kweekt puur voor de fun en zelf niet blowt. Welkom in de club.
      Het zijn, of waren beter gezegd, echt mooie dames. Mag je best fier op zien, volgend jaar toch ook eens proberen die PP.
      Hopelijk is het goed spul maar dat zal wel. Misschien vaporizer aanschaffen als alternatief voor smoren, dat is mijn plan toch.
      Maar bij mij is het vooral door het ongezonde dat ik niet smoor, cakeje gaat er ook wel in.

Comment

mooie oogst hoor als dat nog maar de helft is hopelijk smaakt ie goed. Nog ff geduld met het drogen voor t beste resultaat
        sigpic

Comment

ziet er goed uit, jammer dat je van het rot, en het eerder oogsten. ben benieuwd naar je rookervaring/gewicht

PPlantje
          ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

Comment

Zo dat is de moeite hang wel aardig vol daar.
            Kan niet wachten op de rookervaring en ben ook heel er benieuwd naar de droge opbrengst in grammen
            Groet,
            PlasticHorse

Comment

haha ja anders ikke wel ik had me weegschaal dr naast staan maar wou het natte gewicht absoluut niet weten,, dan valt t straks alleen maar tegen.. t ruikt al wel heerlijk hoor Pptjes zijn zeker voor herhaling vatbaar

Comment

Morgen komen 7 nieuwe haze stekkies binnen en gaan gelijk de volle grond in volgens de growshop moet dit nog wel lukken , omdat haze een laatbloeier is.. Leuke test Uiteraard hou ik een nieuw verslag bij.. Oant moarn

Comment

Ik ben ook wel benieuwd naar de droge opbrengst.

Comment

Hallo ik heb een vraagje meet je ook de ph bij het water en voeding geven.

Comment

O enkan j je ph meter bij de groewshop kalibreren

Comment

Comment

O ok maar zou dit een probleem zijn dan voor mij want ik heb potgrond gewoon van karwei 40liter 3zakken voor 11euro maar op de voorkant staat 6-8 weken dat die vitaminen en minerale nog goed zoude zijn maar ik heb ze nu 2e halve maand en ik geef geen groei voeding alleen bloei voeding moet ik nog gaan kopenmaar die growshops in de buurt zijn tot de 15e op vakantie .O ja en uhh.. mooie toppen hoor voor een buiteplant davibe goed gedaan ,O en ik blow ook niet. En nog eens hele mooie toppen goeie oogst dus blij ben je wel zeker.

Comment

Groet,
                            PlasticHorse

Comment

T is weer PP geworden , kon ff geen Haze krijgen plastic horse.. Volgend jaar ga ik met zaadjes werken, tenminste ruime keuze haha

Comment

Comment

Bezig...
                                X