Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant
Nog iemand die kweekt puur voor de fun en zelf niet blowt. Welkom in de club.
Het zijn, of waren beter gezegd, echt mooie dames. Mag je best fier op zien, volgend jaar toch ook eens proberen die PP.
Hopelijk is het goed spul maar dat zal wel. Misschien vaporizer aanschaffen als alternatief voor smoren, dat is mijn plan toch.
Maar bij mij is het vooral door het ongezonde dat ik niet smoor, cakeje gaat er ook wel in.
haha ja anders ikke wel ik had me weegschaal dr naast staan maar wou het natte gewicht absoluut niet weten,, dan valt t straks alleen maar tegen.. t ruikt al wel heerlijk hoor Pptjes zijn zeker voor herhaling vatbaar
Morgen komen 7 nieuwe haze stekkies binnen en gaan gelijk de volle grond in volgens de growshop moet dit nog wel lukken , omdat haze een laatbloeier is.. Leuke test Uiteraard hou ik een nieuw verslag bij.. Oant moarn
O ok maar zou dit een probleem zijn dan voor mij want ik heb potgrond gewoon van karwei 40liter 3zakken voor 11euro maar op de voorkant staat 6-8 weken dat die vitaminen en minerale nog goed zoude zijn maar ik heb ze nu 2e halve maand en ik geef geen groei voeding alleen bloei voeding moet ik nog gaan kopenmaar die growshops in de buurt zijn tot de 15e op vakantie .O ja en uhh.. mooie toppen hoor voor een buiteplant davibe goed gedaan ,O en ik blow ook niet. En nog eens hele mooie toppen goeie oogst dus blij ben je wel zeker.
Comment