Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

Hier zet niemand mijn PP onder een afdakje.... krijgt alle shit over haar heen en vind het zeker lekker
    Maar kijk nog wel weer ff binnen, vind de PP een lekker ding!

Comment

Ze voorspellen wel hagel aankomende dagen dus zou ik het toch een beetje in de gaten houden .
      Last edited by ceBep; 18 June 2011, 15:10. Reden: verkeerd quoten

Comment

inderdaad t ziet dr niet al te best uit qua weer dit weekend .. Net nu ze flink kunnen gaan bloeien laat Moeder Natuur ons in de steek.. BITCH !!

Comment

De dames staan weer buiten (in het slechtere weer helaas) .. Van 2 planten hebben sommigen wat slechte bladeren gekregen, vooral verkleuring op bepaalde delen. Kijk de laatste foto, iemand een idee waar dit van kan komen ?? IMAG0207.jpgIMAG0208.jpgIMAG0209.jpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davibe View Post
            inderdaad t ziet dr niet al te best uit qua weer dit weekend .. Net nu ze flink kunnen gaan bloeien laat Moeder Natuur ons in de steek.. BITCH !!
            Ja lol vet klote he

en met die verkleuring in het blad,is dat onderaan de plant of meer in het midden tot boven in de plant?
            en wanneer heb je voor het laatst bijgevoed?.
            kan een tekort zijn maar kan ook een overschot zijn.
            Moet je even kijken bij gerelateerde topics bijvoorbeeld deze :
            Buitenwiet kweken, alle info die je nodig hebt! Buitenwiet kweken in de tuin of op het balkon.

kan van alles zijn,ik heb het ook maar de volgende generatie blad ging gewoon weer goed.
            Ik zie ook knaaggaatjes dus mischien dat het daar ook aan kan liggen.
            Mischien is het wel beter om even iemand te raadplegen die al wat langer kweekt.
            Suckses

greetzz

Comment

hey DaVibe kzag je avater op home staan in de top 5 posters....lkkr bezig

Comment

De verkleuringen in je blad lijkt op vermindert bladgroen, heb je stekken of zaadplanten?
                Ik zie ook erg slingerende bladeren, krom getrokken dus, kan TMV zijn..????

Comment

Comment

Comment

de planten nu een paar daagjes alleen water gegeven en de bladeren zien er alweer wat beter uit gelukkig

Comment

Heb je ook al eens een wortelsnoei toegepast?
                        Kan ook erg goed uitpakken voor je plantjes.
                        Bij mij groeiden ze na de wortelsnoei vrij snel,ik doe het nou eens per maand tot aan de bloei.(weet niet of het in de bloei ook kan enof dat wel goed is dan)
                        maar ja het werkte goed voor mijn plantjes.
                        hier een link :
                        Buitenwiet kweken, alle info die je nodig hebt! Buitenwiet kweken in de tuin of op het balkon.

Suckses

greetzz

Comment

ze beginne nu allemaal te bloeien hier weer even 2 foto's... Hoevaak geven jullie ongeveer bloeivoeding ???

IMAG0216.jpgIMAG0215.jpg

Comment

Interessant om heel je kweekverslag te lezen, weer wat dingen geleerd. Ik zie net op weer.nl dat het zonnetje vanaf zaterdag weer helemaal terug gaat komen. Succes!

Comment

ja het zou vandaag geloof ik ook niet zo'n mooi weer worden, maar ze staan nu toch echt mooi in het
                              zonnetje.. Kunnen ze nu wel gebruiken bij de bloei haha..

Comment

maar weer ff een update van me dames.. Het bloeien gaat nu wel lekker, kleine topjes komen echt overal vandaan haha
                                het is wel een flink gesleep met het verduisteren elke dag.. maarja, voor wat hoort wat toch

kijk en aanschouw ; IMAG0007.jpgIMAG0014.jpgIMAG0015.jpgreacties en advies zijn welkom

ook voor t eerst een filmpje gemaakt ;
                                Last edited by davibe; 23 June 2011, 21:04. Reden: gewooon

Comment

Bezig...
                                X