Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

@t belladonna .. dat klopt dit is de derde week dus ik moet zeker nog effe ja,, @t pplantje,, khoop dat ik net zulke lekkere toppen krijg als die van jou vorig jaar haha .. maar daar ga ik niet vanuit

Comment

ziet er goed uit man...ze staan toch prachtig in de bloei, nu nog 7 weekies hittegolf en knippen maar

Comment

Update time
        IMAG0021.jpgIMAG0023.jpgIMAG0024.jpgIMAG0022.jpgMe nieuwe phone maakt nice pictures gelukkig

Comment

Ziet er lekker uit man
          Nog 1 weekje en dan gaan ze bij mij ook verduisterd worden.
          Eerst nog een klein beetje dieven.
          Keep it up.
          Suckses

Greetzz

Comment

Thanks Kris , wil je dr misschien wat foto's van maken van voor en na ? ik ga t dan ook ff bij 1 van me planten proberen en kijken of die het uiteindelijk beter heeft gedaan,, kan er niet echt goede filmpjes ofzo over vinden.. Bij dieven denk ik persoonlijk maar aan 1 ding , en dat is deze er zeker 1 van ; http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...376#post207376

Comment

Comment

Hey Davi.
                Je hebt het al gedaan lees ik.
                Ik had er al foto's van,die staan in mijn verslag zal hier ook even een fotootje neerzetten.
                PIC_0142.JPGPIC_0143.JPGPIC_0134.JPG
                Van stress heeft mijn gediefde plant weinig last gehad alleen even stilstand van 2 a 3 dagen.
                Heb wel gehoord dat je na 2 weken bloei beter niet meer kan dieven,door tal van redenen.
                En hoop wel dat je de kleine groeischeuten verwijderd heb anders heb je m gewoon gesnoeid en niet echt gedieft.
                Hoop dat het bij jouw ook goed gaat dan .
                Hebben we meteen weer wat geleerd toch.
                Suckses iig

Greetzz

Comment

ja precies krischronic, ik heb ook de onderste groeischeuten verwijdert ja, al zaten er al wel hele kleine topjes aan,
                  we zullen het goed bij houden in ons verslag

Comment

zooo die zien er goed uit!
                    die van mij beginnen nu uit zichzelf ook een heel klein beetje te toppen, zie dat jij ze doet verduisteren?? geen ervaring mee, is het niet beter om het gewoon aan de natuur over te laten? wanneer begin je met pk 13/14? als de eerste toppen zich beginnen te vormen of wacht je tot het wat meer is geworden, en gewoon nog een tijdje doorgaan met gewoon voeden? ik zal meteen even nieuwe fotos erop zetten bij mij!!

succes

Comment

Eh je kunt de natuur wel haar gang laten gaan, maar dat heeft ook weer zijn nadelen, zoals sneller
                      kans op toprot e.d. Met verduisteren zet je de planten op 12-12 en help je de plant in de bloei.. Zo kun je zelf ook een klein beetje bepalen tot hoe groot je de planten (ongeveer ) laat groeien aangezien niet iedereen planten van 2 meter hoog in zijn tuin kan houden .. ik geef geen pk 13 14 want dat is niet nodig bij die bloeivoeding die ik heb van Alga Bloom..

Comment

waar blijft t mooie weer voor onze plantjes ???

Comment

het is weer gaat al echt lijken op vorig jaar alleen toen begon de kou en regen in begin augustus en duurde tot half september

Comment

Ja wat een bagger en dat houd nog 2 weken aan...

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Abel View Post
                              het is weer gaat al echt lijken op vorig jaar alleen toen begon de kou en regen in begin augustus en duurde tot half september
                              Zwaar klote voor iedereen die al aan het verduisteren is of al een tijdje bloei hebben .
                              Hoop dat het hierna een paar maanden redelijk mooi weer hebben ipv 2 weken of langer non stop regen.
                              iig het is gewoon bagger op het moment.

Greetzz

Comment

ja inderdaad, juist nu me toppen lekker dik kunnen worden laat het weer ons in de steek.. Echt jammer

Comment

Bezig...
                                X