Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant

zo,, even gauw een fotoshoot gemaakt van de dames IMAG0051.jpgIMAG0052.jpgIMAG0054.jpgIMAG0061.jpgIMAG0063.jpgklein beetje stress hebben ze wel gehad aan sommige iets vervormde blaadjes te zien, verder gaat het wel lekker..

Comment

stress of niet ze zien er smakkelijk uit

Comment

zooo ja die van jou gaan ook zeker hard nu! hopen dat ik er volgend jaar ook een paar extra neer kan gaan zetten als mn ouders een beetje meewerken! heb jij enig idee waarom die uitschieters bij mij allemaal een stuk lichter zijn van kleur dan de rest van de bladeren? en komt het omdat jij ze doet verduisteren dat ze al eerder zijn begonnen met toppen? die van mijn hebben nml nog helemaal niks! maarja dat komt allemaal wel succes iniedergeval ik blijf je volgen

Comment

haha ja klopt ik ben ze nu 3,5 a 4 weken aan het verduisteren.. Ik heb nu bij me planten ook steeds meer lichtere bladeren , zowel boven als onderin.. Hoe het komt ?? ik zou het ook niet weten want ik hou me precies aan het voedingsschema..

Comment

nog pic's van ze in slaapstandIMAG0067.jpgIMAG0068.jpgIMAG0069.jpgde kleurverschillen ligt aan de flits

Comment

Zooo dat gaat lekker bij je Davi
              Hopen dat ik deze week ook kan gaan beginnen.
              Maar ik zag wel bruine haartopjes,weet niet of ik het verkeerd zie maar het zou rot kunnen zijn
              Hoop van niet natuurlijk want dat zou zwaar klote zijn.
              Voor nu ziet het er iig heeeel lekker uit
              Suckses man

Greetzz

Comment

haha Thanks Kris,, ik heb zelf nog nergens rot ofzo kunnen ontdekken hoor.. heb tevens net de pk 13 14 gehaald,, iemand een idee hoe je dit
                het beste kunt combineren met je bloeivoeding ?? grtz

Comment

hey vibe, heb gisteren voor t eerst pk meegegeven, heb er ook canna flores bijgegeven. pk was ff eenmalig.
                  na volgende week krijgen ze weer een beetje. planten staan er lekker bij.

PPlantje
                  ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

Comment

Ok pplantje, met hoeveel heb je het vermengt ? en heb je het bij elkaar ingedaan of apart gegeven ? heb hier namelijk geen ervaring mee en bij de growshop voor ik van 2 medewerkers beide een ander verhaal, dus vandaar dat ik t hier maar ff vraag grtz

Comment

IMAG0070.jpgzoals je ziet groeien die krengetjes hun eigen kant op en worden die topjes misschien iets te zwaar voor ze ?

Comment

Lol dat zijn vette toppen man.
                        mischien toch ff ondersteuning geven voor de zekerheid.
                        Ziet er goed uit.
                        Suckses

Greetzz

Comment

haha dat worden hangplanten

Comment

Jammie
                            God was never on your side..

Comment

@Kris .. Ja ik heb inderdaad maar ff wat touwtjes gespannen ter ondersteuning
                              @Kel .. zodra de zon staat groeien ze mooi omhoog maar anders idd beetje hangers ja
                              @ bella .. Denk dat t ook wel jammie wordt al blow ik zelf al een aantal jaren niet meer haha..

Nu we toch bezig zijn gelijk maar ff een update ..

Zonet even een grondige inspectie gehouden voor toprot, en GELUKKIG nog helemaal niks kunnen vinden..
                              Tevens had ik wel een klein rekenfoutje gemaakt, de plantjes staan nu zo goed als 5 weekjes in de bloei.. Geef ze nu pk 13 14 dr bij en dit bevalt ze wel..IMAG0073.jpgIMAG0076.jpgIMAG0077.jpg
                              Last edited by davibe; 18 July 2011, 19:46. Reden: niet toegestaan

Comment

Ziet er erg lekker uit
                                Maar zou je is een close up foto kunnen maken van de top van de plant die op de 2e foto staat?
                                gaat lekker bij jou man
                                Suckses

Greetzz

Comment

Bezig...
                                X