Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: 2e maal buitenkweek Da Vibe .. 5 maal Power Plant
Aankomende dagen schijnt t weer heerlijk weer te worden dus ik hoop dat
dat een hoop goeds beloofd voor onze dames.. maandag zelfs tot 30 graden..
Off ; gisteren guerilla kweekie begonnen in het bos .. 10 maal pp en een
triple purple Haze.. Ik zal hiervan een verslagje ook maken op een nieuw topic.
zien er goed uit jo! mijne beginnen nog niet te bloeien! morgen heb ik er nieuwe fotos opstaan hopen dat het dan weer zon mooi weer is! ben benieuwd wat het gaat worden! gr
okeej goed geregeld Abel, ik kan ze gelukkig hier onder een afdak stallen waar alsnog licht bij komt dus ook
wel ideaal..
Vandaag kwam ik thuis van t werk en veel bladeren van mijn planten hingen.. Zou dit door het warme weer (31gr) komen ??
heb t nog niet meegemaakt, maar maak me toch best wel zorgen om kheb ze wel ff een flinke scheut water gegeven want ze stonden beetje droog.. iemand advies hier ??
Toen ik vanmiddag thuis kwam waren ze ook een beetje slapjes, dit was tegen 16.30 uur.
Flinke scheut water erbij en kwartiertje later niks aan het handje...als ze hier dorst hebben krijgen ze water ongeacht het tijdstip.
okeej ja kheb ze gisteren ook dus een flinke scheut gegeven en vanmorgen stonden ze dr perfect bij.. maar nu hangen ze toch echt weer hopelijk niks ernstigs want ze staan wel heerlijk in de bloei..
Thanks voor de goede tip vale vandaag had ik een vrije dag dus kan ik ze ook wat meer water geven.. Hier nog paar foto'tjes van de toppies..IMAG0040.jpgIMAG0041.jpgIMAG0042.jpg
Comment