Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 x pp 2 x nlx

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    4 x pp 2 x nlx

    Korting op 420shop
    6.jpg5.jpg4.jpg3.jpg2.jpg1.jpg
    Beste kwekers
    ik heb hier sins kort 4 x pp en 2 x nlx staan nu heb ik wat meer fotos maar ze staan al in de bloei nu kreeg ik te horen dat ik ze moest af laten bloeien en zsm nieuwe plantjes zetten
    ik hoorde ook dat ik nog wel mooie toppen kon krijgen dus kocht ik topmaxx van biobizzz
    iemand nog tips of sugesties ?

    #2
    Re: 4 x pp 2 x nlx

    dat zijn plantjes die binnen stonden of vergis ik me ?
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: 4 x pp 2 x nlx

      zien er mooi uit !
      en tips, laten groeien die boompjes?
      marijuana is one of the safest, therapeutically active substances known to man

      Comment


        #4
        Re: 4 x pp 2 x nlx

        Planten gaan vanzelf weer in de groeifase....dit zal gepaard gaan met stress en de plant zal "stil" staan kwa groei.

        Je zal ook wel wat 1 vingerige bladeren krijgen omdat de plant er niks van snapt hij wil bloeien maar dan worden de dagen weer langer dus zal hij door gaan groeien.

        Het enigste wat ik wel zou doen is die topjes weg halen zodra de plant weer in de groeifase is. Deze stellen toch niks voor en bij mij was dit ook maar die gingen na een maand ofzo bruin worden en daar onstond schimmel in.

        Laten staan dus ! gaan wel weer verder groeien.
        NLX outdoor kweek 2011
        Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
        De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

        Comment


          #5
          Re: 4 x pp 2 x nlx

          Oorspronkelijk geplaatst door Wierie Wierie View Post
          Planten gaan vanzelf weer in de groeifase....dit zal gepaard gaan met stress en de plant zal "stil" staan kwa groei.

          Je zal ook wel wat 1 vingerige bladeren krijgen omdat de plant er niks van snapt hij wil bloeien maar dan worden de dagen weer langer dus zal hij door gaan groeien.

          Het enigste wat ik wel zou doen is die topjes weg halen zodra de plant weer in de groeifase is. Deze stellen toch niks voor en bij mij was dit ook maar die gingen na een maand ofzo bruin worden en daar onstond schimmel in.

          Laten staan dus ! gaan wel weer verder groeien.
          is het ook beter om te toppen als ze wat voorbloei hebben of hebben gehad,want bij mij staan er ook 3 in wat ik hoorde vrouwlijke voorbloei.
          ook hebben ze 3 vingerig blad maar eigenlijk hebben al mijn P.P's dat

          Comment


            #6
            Re: 4 x pp 2 x nlx

            deze stonden buiten gwn BubbaJ

            Comment


              #7
              Re: 4 x pp 2 x nlx

              IMG00056-20110604-1723.jpgIMG00053-20110604-1722.jpgIMG00055-20110604-1722.jpgIMG00057-20110604-1723.jpgIMG00052-20110604-1722.jpgIMG00051-20110604-1721.jpgIMG00054-20110604-1722.jpgIk heb er wat nieuwe fotos bij gezet ze stonden dus al in de bloei waarschijnelijk omdat k ze paar keer binne heb gezet of te weinig licht krijgen maar hoe dan ook ik ben ze dus sins 3 dagen maar gaan verduisteren in de hoop dat hij de bloei ingaat en ik beetje toppen ken kweken.Het rare is ook dat mijn balderen allemaal erg kllein zijn en ik veel misvormde bladeren heb en niet allemaal hebbe 5 vinger maar of 2 3 4.

              Comment


                #8
                Re: 4 x pp 2 x nlx

                Ziet er redelijk prima uit , sta je in orde met de voeding? is dat gewone grond of is dat lightmix?

                Prima verslag tot nu toe!

                Comment


                  #9
                  Last edited by monty; 4 June 2011, 18:05.

                  Comment


                    #10
                    Re: 4 x pp 2 x nlx

                    staan nu gwn van 8 tot 8 binnen en ik Heb er even een ventilator ingezet want door all dat dicht maken zit er geen gaatje meer in haha
                    een ventilator bij me planten als het donker is is goed tog ?

                    Comment


                      #11
                      Re: 4 x pp 2 x nlx

                      het moet wel goed ventileren heb je een in- en een uitlaat ?
                      Long time ago, Back on track.

                      Comment


                        #12
                        Re: 4 x pp 2 x nlx

                        Jawel dat heb ik zeker
                        maar omdat deze pp plant echt klein is (lijk wel ingekrompen )is het dan ook zo dat k minder toppen krijg ?
                        ken tog nog best wel dikke buds krijgen.

                        Comment


                          #13
                          Re: 4 x pp 2 x nlx

                          met verduisteren,en veel zon en weinig regen kan je zeker dikke buds krijgen

                          Comment


                            #14
                            Re: 4 x pp 2 x nlx

                            ik zou ze gewoon af laten bloeien en daarna weer nieuwe zetten.. kan tog nog mooie dikke toppies krijgen

                            hier staan mij pptjes http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...al-Power-Plant

                            Comment


                              #15
                              Re: 4 x pp 2 x nlx

                              IMG00070-20110607-1631.jpgNieuw fotootje weekje in de verduistering
                              Wat vinden jullie ervan ?
                              ik hd een vraag : wanneer zullen deze planten klaar zijnmet bloein evenlaat alsnormaal? omdat ze kleiner zijn en k nu al verduister zijn ze dan niet sneller klaar ?
                              Last edited by omoordskunk; 10 June 2011, 15:12.

                              Comment

                              Bezig...
                              X