Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

6 xpp

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    6 xpp

    Korting op 420shop
    6.jpg' Jelle_NG_.jpgIk had een vraagje als ik deze planten ga verduisteren ( want ze bloeien al ) en ik gebruikt topmaxx ken k er dan nog dikke toppen aan krijgen ?

    #2
    Re: 6 xpp

    tuurlijkplanten op een goede plek in de zon zetten,biobizz groei en bloei gebruiken,en elke dag stipt je planten verduisteren,en hopen op een mooie zomer

    Comment


      #3
      Re: 6 xpp

      Maar omdat me planten zo klein zijn ongeveer 60 tot 70 cm is het dan niet zo dat ik kleine toppen krijg daardoor ?

      Comment


        #4
        Re: 6 xpp

        Dat hoeft niet per se, je toppen zijn natuurlijk wel iets kleiner, maar ze kunnen wel heel compact worden en erg THC-rijk .

        Comment


          #5
          Re: 6 xpp

          Ja ik zit dus met een probleempje of ja ik ken maar niet besluiten de planten zijn dus nu 70 cm ongeveer en al in de bloei maar k wil wel een lekkere opbrengst nu zeggen mensen afbloeien die handel met me topmaxxx erbij en zsm nieuwe planten maar de ander zegt weer door laten groeien ze gaan weer de groei in maar dan moet ik wel me topjes eraf halen anders gaan die schimmelen enzo
          WAT MOET IK NU DOEN

          Comment


            #6
            Re: 6 xpp

            U Hart volgen god zij dank

            Comment


              #7
              Re: 6 xpp

              ten eerste je moet helemaal niks
              ten tweede moet je zeer consequent zijn als je gaar verduitsteren
              ten derde zou ik zelf ze gewoon lekker heel de zomer laten staan

              suc6!
              In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

              Comment


                #8
                Re: 6 xpp

                gewoon laten staan man en de kleine topjes er dan wel vanaf knippen anders gaat het idd rotten

                Comment


                  #9
                  Re: 6 xpp

                  Ik zou er sowieso 1of2 verduisteren en verder laten bloeien, dan heb je al een lekker rokertje binnenkort en kan de rest gewoon verder groeien, je kan er altijd nog bijzetten
                  Good luck

                  Comment


                    #10
                    Re: 6 xpp

                    heeej kerel ,, ik zou in jou geval ze wel verduisteren.. n maat van me had ze zelf nog iets kleiner dan jou en die had ze bewust in de bloei gezet.. dit omdat hij een klein balkonnetje had en niet wou dat zijn buren er last van hadden en of zagen.. Uiteindelijk had hij kleine maar echt dichtgegroeide plantjes met volle compacte toppen ,, dus t kan zekers wel..

                    check ook mijn pptjes ; http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...al-Power-Plant

                    succes ermee

                    Comment


                      #11
                      Re: 6 xpp

                      hoe is dat nou gekomen dat ze zo vroeg zijn gaan bloeien ?

                      Comment


                        #12
                        Re: 6 xpp

                        als je ze niet verduisterd in juni gaan die gewoon weer in de groei hoor!

                        Comment


                          #13
                          Re: 6 xpp

                          Iets fout gegaan ofzo?.
                          Tijd al geen posts gezien

                          Greetzz

                          Comment

                          Bezig...
                          X