Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ziet er goed uit,lekker bezig .
Ik denk trouwens dat het geen PP is maar eerder WW(White Widow) of BD(Big Devil).
het blad ziet er iig niet uit als PP en ik heb al heel wat PP verslagen gelezen en de foto's bestudeerd.(ook wel WW gevolgd omdat ik dacht ook 2 WW te hebben maar dat bleek Haze te zijn)
Kan het natuurlijk niet met zekerheid zeggen,maar ben erg bezig om soorten te herkennen in vroegere en verschillende stadia.
Maar ja met die plantjes weet je het nooit echt zeker
Ga zo door iig,Suckses
Hier weer even een Update van m'n Dames.
Staan er goed bij
Klein beetje last gehad van luizen, Maar dit heb ik mooi kunne verhelpen met een zelfgemaakt bestrijdingsmiddel. ( Water,Paar teentjes knoflook. een ui, Witte peper en een klein druppeltje afwasmiddel)
Dit heb ik gezeeft in een koffie-filter en Mooi onder de blaadjes gespoten. en de luizen pakte meteen hun Knapzak en vertrokken.
En daarna nog een keer met water besproeid.( schoon gespoelt).
En tevens heb ik na deze kleine plaag nog een mooit Stekje van een plant af gehaald.
Deze hing eerst een beetje slap maar heeft zich toch al mooi hersteld.
Nice grolsch en gaten in die 20 liter emmers konden groter zijn maar ach tenminste gaten, kleuren ook goed op hietr en daar een vlekje niet te ruw mat al die behandelingen maar voor de rest ziet er wel flex uit.
Nice grolsch en gaten in die 20 liter emmers konden groter zijn maar ach tenminste gaten, kleuren ook goed op hietr en daar een vlekje niet te ruw mat al die behandelingen maar voor de rest ziet er wel flex uit.
Zoal elke week weer even een update.
Heb eigenlijk niet veel bijzonders te melden.
Gewoon de planten lekker het water op laten drinken en dan ze weer Bewateren.
En plant nummer 3 ( de meest Rechtste) deze heb ik Getopt.
mooie vertakkingen.
Kijk naar de foto's en oordeel zelf
Reactie's of op/aanmerkingen altijd welkom.
Wil je ergens specifiek een foto van? meld dit dan even AUB.
Sorry dat het zo lang heeft moeten duren.
Maar dan nu toch even een update.
plantjes staan er goed bij.
hier en daar wat dorre blaadjes onderin, maar die vallen er gewoon vanaf.
Hier even een paar foto's. kan niet meer op een afstand fotograferen. te weinig plaats voor DSC_0170.jpgDSC_0167.jpgDSC_0168.jpgDSC_0169.jpg
Comment