Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e x Powerplant in speciekuip

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1e x Powerplant in speciekuip

IMG_0275.jpgIMG_0276.jpgIMG_0277.jpgIMG_0278.jpgIMG_0279.jpg

Zoals gevraagd de foto's! ze zijn een beetje onduidelijk omdat ze in het donker genomen zijn! gaat naar mijn mening niet meer zo snel als in het begin met de groei! kan komen omdat ze een aantal dagen weinig tot geen water van me hebben gekregen!!! maar nu 3 dagen achter elkaar 3 liter per dag en kan gelijk zien dat ze weer vol omhoog staan! verder heb ik zoals op de laatste 2 fotos te zien enkele blaadjes met daarin wat verkleuring! kan dit komen door voeding te veel of te weinig of door water te veel of te weinig??

let the sunny shiningg!!

Comment

mooi struikje al.
      dat op je blad is tmv.
      komt wel vaker voor ,met name bij stekjes.niet druk om maken!hoe warmer t word des te meer freaky bladeren je krijgt.
      grtz

Comment

heb ik ook last van bij mijn pptjes.. Ik heb ze nu 2 weken in de bloei staan en ze groeien nu heerlijk dicht,,
        kan je nagaan wat die van jou straks wel niet gaan doen

Comment

weer eventjes wat nieuwe fotos gemaakt,
          je ziet de haartjes komen onder de uiteindes, denk dat dit een aanduiding is dat hij gaat beginnen met toppen,
          het enige wat ik doe is ik geen hem iedere dag 3 liter water met 5 ml powermix voeding, kan iemand mij vertellen wanneer ik moet stoppen met de powermix en beginnen met pk 13/14? en is 3 liter water voldoende per dag? of is het beter om voortaan smorgens en savonds te geven? daarnaast doe ik niks met verduisteren of dieven of iets dergelijks, zijn dit soort dingen belangrijk om wel te gaan doen?

hier wat fotos,IMG_0280.jpgIMG_0281.jpgIMG_0282.jpg

groeten

Comment

Yup de bloei is begonnen als je witte haartjes ziet of voor bloei

groetjes
            God was never on your side..

Comment

oke mooizo, enig idee wat ik met de voeding moet gaan doen?
              gewoon nog even doorgaan zo of aanpassen op pk 13/14?

thnx

Comment

De laatste drie vier weken geef ik altijd pk 13/14 dus ik zou zeggen gewoon nog ff door gaan zoals je nu doet

Gr kel

Comment

okee dat ga ik ook proberen! hoelang is de bloeitijd?

Comment

Bloeitijd voor PP staat 8 a 9 weken voor.
                    Maar je kan uitgaan dat het wel 11 tot 12 weken kan duren.
                    Qua voeding wordt er gezegd dat je pk 13/14 vanaf begin bloei kan meegeven alleen dat het beter is in de laatste 3 weken,2 weken nog alleen water te geven en de laatste week helemaal niks meer geven,dan gebruikt de plant al zijn rest energie voor de toppen,en je toppen drogen ook alvast goed in (compactere toppen en minder kans op rot).
                    men mag me corrigeren wanneer ik het fout zeg/vertel
                    Je plantje ziet er goed uit iig.
                    Suckses

Greetzz

Comment

okee dank voor de reactie!
                      nu heb ik alleen 2 verschillende conclussies over het wel of niet voeden!
                      de een zecht de laatste 3a4 weken alleen pk 13/14 geven, en de ander zecht vanaf het begin geven en de laatste 2a3 weken alleen nog water????

nog meer suggesties?

Comment

Comment

jow wat een plant mooi gedaan ..ff een vraag hoe veel dagen staat die nu en wat is de opbrengst volgens de bijsluiter
                          gr chef

Comment

Ik zou van Kel uitgaan dan.
                            want ik gebruik zelf de Bio Bizz voedingslijn.
                            Waar Topmax de pk 13-14 is volgens mij.
                            alleen zou ik wel de laatste 3 weken voor de oogst net wat ik zei geen voeding meer geven.
                            2 weken nog alleen water en de laatste week helemaal niks meer.
                            Dus de weken daarvoor Canna pk 13-14 geven zoals Kel dat zei.(Dus niet vanaf begin bloei)
                            Bijvoorbeeld in de laatste 4 a 5 weken > 2 weken/1 week pk 13-14,dan 2 weken alleen water en de laatste week helemaal niks meer.
                            Suckses iig

Greetzz

Comment

nog lang geen tijd om je pk zo te verhogen.pas na n dikke 5 weken effectieve bloei ga je pas hogere p en k geven.
                              niet gaan klooien en lekker laten gaan,je plant geeft zelf aan ,wanneer ze iets extras nodig heeft
                              grtz

Comment

okee dat advies ga ik dan zeker volgen! heb hem vanacht even binnen gehad aangezien de weersomstandigheden, vanmorgen rook de schuur heerlijk
                                hij groeit helemaal naar buiten heb gelijk even een fototje genomen! je ziet wel dat de bovenste blaadjes een stuk lichter worden van kleur dan de grote onderste bladeren!! betekend dit nog iets?
                                hier de fotos natuurlijk:

IMG_0295.jpgIMG_0296.jpg

hopen op goed weer volgende week, niet alleen voor de plant maar natuurlijk ook voor de Zomerfeesten hier in Nijmegen!!! bye

Comment

Bezig...
                                X