Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e x Powerplant in speciekuip

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1e x Powerplant in speciekuip

heey dat gaan mooie toppen straks worden,, de pptjes gaan echt dichtgroeien,, kijk maar bij mijn verslag naar 4 weken bloei http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...al-Power-Plant succes ermee

Comment

de lichtere bladeren bovenin zijn nieuwe scheuten die nog weinig chlorofiel hebben aangemaakt.is normaal bij n plant in volle groei.
      grtz

Comment

Komt ook door het slechte weer van de afgelopen weken.
        Zodra ze weer genoeg zon krijgen en het weer rustig blijft kleurt ze wel weer goed.

greetzz

Comment

Zooo weer even een update!
          na 2 weken vakantie in kreta weer terug, wat opviel is dat er enorm veel grote gele bladeren in hingen! na deze te verwijderen zijn er zelfs nog een paar bijgekomen! aan de verzorging heeft het niet gelegen! maar goed zal misschien ergens anders aan liggen! plantje groeit alsnog door en er beginnen nog steeds geen toppen te groeien! ben benieuwd wanneer dit gaat komen!
          ook in chersonissos proef je in de bergen zo nu en dan een stevige wietlucht! denk dat ze daar goed groeien met dat weer!

hier wat fotos:

IMG_0478.jpgIMG_0479.jpgIMG_0480.jpgIMG_0481.jpg

iemand verders nog tips??

groeten

Comment

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-Plant/page9

Comment

hoe hoog is iet van de pot en hoe breed ? mijne is ook zo een bolletje

Comment

Davibe: nee ben niet aan het verduisteren! is dit noodzakelijk en wat zijn de consecuenties als ik het niet doe?

Easysativa: is een simpele speciekuip van 65 liter weet zo de afmetingen niet ervan! begint het bij jou al wel te toppen?

gr

Comment

als ik je 3e foto zie kwam ze al in de bloei......
                  ziet er goed uit gaaf man

Comment

Zooo weer eventjes geleden, maargoed wat moet je verder vertellen met dit weertje hier! ondertussen beginnen de toppen al te komen! alleen is er steeds meer geel blad bij de plant, ook al haal ik de gele er regelmatig vanaf! kan het zijn door teveel? of te weinig voeding ofzoo? of komt het gewoon omdat de plant nu in de bloei gaat?

hier wat fotos

IMG_0463.jpgIMG_0464.jpgIMG_0465.jpg

Tipss zijn welkom dankjewel

Comment

dit is heel normaal de plant haalt nu voeding uit de oudere bladeren
                      en gaat naar de toppen
                      bladeren die goed geel zijn kan je gerust verwijderen

Comment

Zou wel het gele blad dat heel makkelijk loslaat of al een beetje los zit weghalen.
                        Zit het blad nog vast en moet je echt trekken,dan laten zitten.
                        Dit ivm schimmel en rot.
                        Ook in de ochtend weghalen dat eventuele wondjes goed kunnen drogen.

Greetzz

Comment

okeee dankje wel voor de tips

Comment

Zooo vandaag weer eventjes een paar fotos gemaakt, deze keer met mn mobiele telefoon, dus de kwaliteit is eventjes wat minder sorry!
                            geef hem ongeveer 1 keer in de week een klein beetje pk 13+14 en geen groeimiddel meer, vaak haal ik de te gele bladeren eruit maar ze blijven maar terug komen.
                            toppen beginnen al wel een beetje te komen! hier de foto's:

IMAG0313.jpgIMAG0314.jpgIMAG0315.jpg

maat van me heeft er ook een paar staan in de volle grond, deze komen van dezelfde stekken af en doen het bijzonder goed! hier ook even een fototje van.
                            denk toch dat ik er volgend jaar ook gewoon in de volle grond ga zetten!
                            IMG-20110820-WA0001 (1).jpg

groeten

Comment

Haha Gaat inderdaad lekker ja , die in de volle grond lijken veel op de 2m hoge pptjes van me moeder, dat zijn echt enorm brede en grote struiken en ze heeft nog geen druppel groeivoeding gehad , beginnen nu wel met bloeivoeding aangezien t begint.. succes met de bloei

Comment

Bezig...
                              X