Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower kweek( 7 soorten)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Autoflower kweek( 7 soorten)

Korting op 420shop
    Gegroet iedereen,

Ik bezoek dit forum nu toch al een tijdje en vind het hoog tijd om mijn steentje bijtedragen door mijn kweekje erop te zetten. Ik heb vorig jaar mijn eerste kweek gedaan met early girl in volle grond deze waren nogal groot geworden tot groot ongenoegen van ma en pa. Dit jaar hou ik het dus klein met een autoflower kweek van: Pineapple express, Auto lemon, Auto big bang, auto northern light, big devil, Automatic haze en Maxi gom.

Op 11/05 heb ik de eerste 5 zaden ontkiemt waarvan de automatic haze niet gelukt is.
    Op 18/05 zijn ze naar buiten verhuist naar een kleine serretje.

Plantjes op 26/05

Plantjes op 30/05 vroegtijdig verpot omdat de stengels te langgerekt waren, ze staan in 10l potten en Big devil naar 15l.

Ondertussen is er ook de auto nortern light bijgekomen die al 2 keer zo goed als uitgedroogd was door de zon, het leeft nog maar groeit voorlopig niet. Check het stengeltje op de eerste foto het is nog zo dun als een naald kan dit nog goed komen?

Ondertussen heb ik zijn potje bijgevuld ik denk dat het goed komt

Verder zijn de 2 resterende soortjes ook op komst: De maxi gom en auto haze( 2de poging)

Groeten uit belgie
    Last edited by Pope; 30 May 2011, 20:34.
    1ste binnenkweek LED

Re: Autoflower kweek( 7 soorten)

ziet er goed uit
    blijf je volgen
    Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
    Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

Comment

Dit verslag is interessant, omdat ik zelf ook voor het eerst echt experimenteer met een aantal autoflowers. Ik zal het blijven volgen. In een soortgelijk buizen/foliekastje (Lidl?) heb ik ook gekweekt, althans voorgegroeid. Nadien heb ik zelf een grotere foliekas gemaakt, die me uitstekend bevalt. Kaskweek kan, mits je de luchtvochtigheid in het najaar kunt beheersen, de binnenlampenteelt evenaren. Immers, 130.000 lumen van de zon onder optimale omstandigheden per m2 buiten, behaal je echt niet met 600 watt HPS binnen, want die levert ongeveer 78.000 lumen.
      Succes.
      Last edited by Xtreme; 31 May 2011, 09:56.

Comment

Het is inderdaad een serretje van Lidl Ik laat ze hier ook in staan zolang ze groeien.

Vandaag zijn de Maxi gom en Auto haze bovengekomen deze staan nog in de slaapkamer.

1ste binnenkweek LED

Comment

Ik heb een vraagje: ik zou mijn autoflower plantjes vanaf de 3de of 4de week willen bijmesten met gewone korrels die je in groenteteelt gebruikt.
          Nu vraag ik mij af of dit nadelige gevolgen kan hebben op de smaak of kwaliteit van m'n wietje?
          1ste binnenkweek LED

Comment

Zo te zien staan de planten in redelijk grote potten. Aangezien autoflowers niet groot worden zit er waarschijnlijk voldoende voeding in de aarde. Zolang er geen verschijnselen van gebrek zijn zou ik uitermate behoedzaam zijn met voeding. De meeste planten leggen het loodje door overvoeding en niet door ondervoeding.

Comment

Nooit vollegronds meststoffen aan potplanten geven !!! Daar zitten veel te veel ballast stoffen in.

Verder kan je je plantjes gewoon bloei voeding geven, anders blijven ze fluff.
              Fosfor om ze in bloei te zetten is minder belangrijk bij auto's, kies er een met veel kali. Zoals B'Cuzz Premium Plant Power Hydro. https://www.growshoponline.nu/index....mart&Itemid=14

Koop deze om het zeker te weten dat je niet over of onder voed: https://www.growshoponline.nu/index....mart&Itemid=14

Greetz, HJM
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Bedankt voor de info kwekers

Ik zou gaan voor deze bloeivoeding: https://www.growshoponline.nu/index....mart&Itemid=14

Is deze aan te raden?

groete
                Last edited by Pope; 2 June 2011, 15:32.
                1ste binnenkweek LED

Comment

Tijd voor een update Van de 7 soortjes zijn er nu nog 6 over. ( Ik had nog een auto northern light maar die haalt het nie.)
                  Ik heb ook besloten om vanaf de bloei extra voeding te geven namelijk deze: http://www.dutch-headshop.com/nl/gre...tor-p-445.html

Mooie groepsfoto:

1ste binnenkweek LED

Comment

Van de 7 zijn er nu nog 5 over Toen ik gisteren naar de plantjes ging kijken hing de pineaplle express helemaal slap toen ik hem vastnam merkte ik dat z'n stengel ondergronds was afgebroken. Vind dit zeer vreemd hij groeide als kool, de stengel leek wel aangevreten..?

Ik weet dat het stekken van autoflowers niet echt succesvol is. Ik geef het toch nog een kans en heb z'n blaadjes bijgeknipt in de stekpoeder gedaan en terug in een klein potje. Het plantje was nog maar 3 weken oud dus hopelijk kan het toch nog wat verder uitgroeien en haal ik er net genoeg vanaf om er eentje te rollen heb ik hem in ieder geval kunne testen
                    1ste binnenkweek LED

Comment

Heb nog een paar foto's gevonden van m'n early girl kweek vorig jaar
                      Het was zoveel dat ik enkel de allerbeste toppe gehouden heb.

1ste binnenkweek LED

Comment

Potverdikke wat een bos zeg
                        God was never on your side..

Comment

Ja bella daar kan jou krop sla niet tegenop
                          __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

Ja vollegronds ee het ware 2 planten en heb ze vaak getopt en takke geknakt.

Vanaf nu enkel nog in potjes, vollegronds duurt de bloei langer heb ik ondervonden.

aaiit
                            1ste binnenkweek LED

Comment

Update time!

De auto big bang van greenhouse, 40 dagen oud en 43 cm

De big devil van sweetseeds, 40 dagen oud 40 cm

De auto lemon van seedsman 40 dagen 27 cm
                              Heeft nog steeds bladproblemen, genetische foutjes?

De maxi gom van grass-o-matic, 20 dagen oud

De automatic haze van dinafem, 20 dagen oud.

1ste binnenkweek LED

Comment

Bezig...
                              X