Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Snow Ryder autoflower 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Snow Ryder autoflower 2011

Korting op 420shop
    ik heb 31 mei me zaadjes ontvange van het merk white label (Snow Ryder) proberen te laten ontkiemen afw8en of ze allemaal uitkommen hoop et wel
    zijn er nog tips voor mijn jonge baby s
    ik zal hier mijn hele verslag plaatsen en jullie zullen zeker meer horen

Re: Snow Ryder autoflower 2011

Koop een paar specie kuipen van 60L, een zak zaai&stekgrond, een paar zakken all-mix van Plagron en buffertabs, en gaan met die banaan!!!!

Veel plezier.

Grtz

Comment

hee,
      Dit is hoe ik t zou doen.
      vochtige watjes op een bord leggen. De zaadjes op de watjes leggen en daar een bord boven op(zodat het donker is waar de zaadjes liggen).
      als het worteltje van de zaadjes begint te groeien tot zo 1 cm ofzo kan ie al de grond in. hiervoor zou ik stekgrond gebruiken(deze kan je kopen bij elke tuinwinkel)
      vervolgens je zaadje in de grond doen. hooguit 3 cm onder aarde. doe dit door een klein kuiltje te maken met je vinger, stop het zaadje er in en dek het af met stekgrond.(Niet de grond aanstampen)
      doe folie (magnetron folie bijv.) over het potje heen en zet hem binnen bij de verwarming of bij het raam in de zon.
      de grootte van de pot is niet bijzonder belangrijk zolang deze maar niet te klijn is.
      na ongeveer een week kan je plantje uit de stekgrond overgepot worden in potgrond of grond van een growshop. je hoeft dan zowiezo de eerste 3 tot 5 weken geen voeding te geven.
      geef je plantje als die ontkiemt niet te veel water een geen mest stoffen .
      ik denk dat het je zo moet lukken.
      groetjes

Comment

Ik hoop niet voor jou dat je die snowryders van wz.nl hebt want dat zijn verre van autoflowers.
        na 8 weken verre van bloei kan je toch niet spreken van autoflowers,

mvg ives

Comment

het komt goed
          Last edited by omoordskunk; 3 June 2011, 00:28.

Comment

waarom ontkiemen ? in mijn ogen is ontkiemen alleen goed voor ongeduldige mensen. omdat je altijd kan checken ofdat ie aant ontkiemen is. Ik steek het altijd rechstreeks in zaai en stekgrond. En als ik dan ongeduldig wordt kan ik noglatijd effe heel voorzichtig opgraven om te kijken hoe ie aant gaan is. Ik heb in mijn leven pakt 20 zaadjes gezaaid waarvan er maar 1tje niet gelukt is en dat was omdat ik het had opgegraven? Hij was naar onder aant goeien omdat ie te diep zat toen had ik hem vermoord. (onwetend)

Comment

al mijn 5 zaadjes zijn na 2 dagen ontkiemt ik heb ze in spongepots gezet met de wortel naar onder .
              de wortels groeien als een speer
              het laatste zaadje moet ik nog overzetten
              ze staan in een propogator

IMG00139-20110603-0148.jpg

IMG00140-20110603-0148.jpg

Comment

wat voor aarde kan ik het best kopen om deze kleine potjes in over te zetten als ze all een beetje gegroeid zijn

Comment

RIP

te veel zon gehad

Comment

Ach ik denk dat je voortaan zelf beter de touwtjes in handen kan nemen, en wat meer vertrouwen moet hebben in jezelf!
                    Ondanks je andere pp plantje er ook niet erg goed uit ziet, wie weet mr jonko!
                    Goed dat omoordskunk probeert ze groot te brengen, maar het is helaas niet gelukt!
                    Suc6 met de nieuwe seeedsss die we je hebben gegeven!
                    WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

R.I.P. 5 mooie seedsss
                    ,,,,next week, R.I.P. five new seeds

Comment

Als ze jong zijn voorzichtig ermee ze zijn toch zo kwetsbaar.

Comment

Leeft het nog?
                        God was never on your side..

Comment

Erg dood zijn ze haha verbrand

Comment

Bezig...
                          X