helaas heb ik nog geen foto,s maar een maatje van me heeft 5 herbie,s,en die wil ie in een tuinkast gaan zetten.de vrouwelijkezaadplantjes zijn nu bijna 3 weken oud,en hij wil ze van het weekend in de kas gaan zetten.ivm de buren wil hij aan een kant kassefolie aanbrengen.ook wil hij ze als ze groot genoeg zijn gaan verduisteren met verduisterings doek.de kas witkalken mag ie nietvraag me niet waarom maar ze hebben een hekel aan witkalk daar.voor het verduisteren willen we staalbakeltjes vastmaken met zelftappers,en verduisterdoek.me vraag?waar kan ik kleine hoeveelheden kassefolie en verduisterdoek kopen.bvd want groote bedrijven willen geen paar meeter verduisterdoek verkopen vandaar.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
kas is er nu nog kasfolie voor de ramen en verduisteringsdoek
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: kas is er nu nog kasfolie voor de ramen en verduisteringsdoek
Waarom niet een donkerblauw bouw zeil? Neem je er twee.... Ook nog in verschillnde maten te krijgen...Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"
Comment
-
nieuwe camera1 294.jpgnieuwe camera1 285.jpgnieuwe camera1 287.jpgnieuwe camera1 288.jpgnieuwe camera1 289.jpgnieuwe camera1 290.jpgnieuwe camera1 291.jpgnieuwe camera1 292.jpg
Comment
-
zou ook graag een huiskip willen tumble,... gezellig zon beestje die compleet doelloos rondloopt.
je kan ze schijnbaar aanleren waar ze moeten poepenIn a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door broodrooster View Postzou ook graag een huiskip willen tumble,... gezellig zon beestje die compleet doelloos rondloopt.
je kan ze schijnbaar aanleren waar ze moeten poepen
Comment
Comment