Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kas is er nu nog kasfolie voor de ramen en verduisteringsdoek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

kas is er nu nog kasfolie voor de ramen en verduisteringsdoek

Korting op 420shop
    helaas heb ik nog geen foto,s maar een maatje van me heeft 5 herbie,s,en die wil ie in een tuinkast gaan zetten.de vrouwelijkezaadplantjes zijn nu bijna 3 weken oud,en hij wil ze van het weekend in de kas gaan zetten.ivm de buren wil hij aan een kant kassefolie aanbrengen.ook wil hij ze als ze groot genoeg zijn gaan verduisteren met verduisterings doek.de kas witkalken mag ie nietvraag me niet waarom maar ze hebben een hekel aan witkalk daar.voor het verduisteren willen we staalbakeltjes vastmaken met zelftappers,en verduisterdoek.me vraag?waar kan ik kleine hoeveelheden kassefolie en verduisterdoek kopen.bvd want groote bedrijven willen geen paar meeter verduisterdoek verkopen vandaar.

Re: kas is er nu nog kasfolie voor de ramen en verduisteringsdoek

hey tt, ik zelf heb vijver folie gebruikt, heb wel eerst ff gevraagd of er geen weekmakers inzaten.
    it worked perfect for me

PPlantje
    ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

Comment

zat ik ook aan te denken,maar ben bang dat ze het dan tewarm krijgen omdat dat zwart is.

Comment

Iemand nog tips?

Comment

Waarom niet een donkerblauw bouw zeil? Neem je er twee.... Ook nog in verschillnde maten te krijgen...
          Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
          Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

Comment

is dit een kweekverslag?
            sigpic

Comment

het verduisteren is gelukt,en niet door dit forum.gewoon 2 lagen zwartwit op mekaar,en wat latjes en haakjes en oogen eraan,als dank maak ik er geen verslag van.

Comment

Daar zaten we nou ook niet echt op te wachten hoor Tumble
                God was never on your side..

Comment

geloof me er zit blad aan wat 2 keer zogroot als me eigenhand is

Comment

nieuwe camera1 294.jpgnieuwe camera1 285.jpgnieuwe camera1 287.jpgnieuwe camera1 288.jpgnieuwe camera1 289.jpgnieuwe camera1 290.jpgnieuwe camera1 291.jpgnieuwe camera1 292.jpg

Comment

zou ook graag een huiskip willen tumble,... gezellig zon beestje die compleet doelloos rondloopt.
                      je kan ze schijnbaar aanleren waar ze moeten poepen
                      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Toprot gehad ?
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door broodrooster View Post
                          zou ook graag een huiskip willen tumble,... gezellig zon beestje die compleet doelloos rondloopt.
                          je kan ze schijnbaar aanleren waar ze moeten poepen
                          Ik eb dikweils zelf eieren in een broedmachiene uitgebroed en kippen handtam gemaakt, liepen dan hier ook gewoon door het huis. Maar een kip zindelijk maken dat gaat niet lukken.

Comment

Bezig...
                          X