Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek ik dacht pp maar denk het niet.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Eerste kweek ik dacht pp maar denk het niet.

    't Is groeiseizoen, de dagen worden steeds langer, dus zullen wel verder groeien...
    Ik weet niet wat voor aarde je hebt, hoeveel voeding erin zit; maar zolang ze mooi groen doorgroeien zou ik er niet teveel aan/in doen.
    Je hebt diverse merken, welke de beste is weet ik niet. Een slechte zal er wel niet zijn, alleen goedkope en dure


    Comment


      #17
      Re: Eerste kweek ik dacht pp maar denk het niet.

      Oorspronkelijk geplaatst door Jacqueline View Post
      Oke dan heb ik bv. pp staan wat doe ik dan anders dan mijn buurman we hebben het zelfde dag en nacht ritme en de zelfde zonnestralen waarom staan die van mij dan in de bloei en die van hem niet en die zijn ook nog eens 3 weken ouder?

      Groots gedeelte zitten er 5 vingers aan.
      Ik denk dat je buurman in die 3 weken de planten heeft laten ''wennen'' aan de licht-uren buiten. Door die 3 weken heeft je buurman nog kunnen spelen op het ritme van de plant. Oohja en dude's.. autoflowers zijn niet te stekken, kan wel maar je hebt er niks aan.

      grtz
      Is het glas halfleeg of halfvol?

      Comment


        #18
        Re: Eerste kweek ik dacht pp maar denk het niet.

        Ziet er wel uit als PP.
        bij mij waren ze ook klein tot week 4 a 5,was een beetje te fantiek aan de slag gegaan .
        tijdje niks aan gedaan en voila ze groeien lekker hard nu,dus ik zou het ook gewoon afwachten komt goed.
        heb foto's bij mn verslag kan je vergelijken.
        iig Suckses.

        greetz

        Comment


          #19
          Re: Eerste kweek ik dacht pp maar denk het niet.

          Ik heb ze in real-life gezien maar wat er nou met die planten aan de hand is?Ik weet het niet ze zien er iniedergeval niet erg best uit.

          gr kel

          Comment


            #20
            Re: Eerste kweek ik dacht pp maar denk het niet.

            Hallo,
            Hier ben ik weer even met een update. Ik zat even mee te lezen en dacht ik zal even wat foto's plaatsen van hoe de plantjes er nu uitzien (ik heb er lang mee gewacht want ik schaam me eigen wel voor die lelijke dingen of wat het ook is)

            Je tips en mening waardeer ik. Als je zegt dat het boerenkool is geloof ik het ook nog

            Groetjes Jacqueline



            dirk 001.jpgdirk 002.jpgdirk 003.jpgdirk 004.jpgdirk 005.jpgdirk 007.jpgdirk 008.jpgdirk 009.jpgdirk 010.jpgdirk 011.jpgdirk 012.jpgdirk 013.jpgdirk 014.jpg
            Attached Files
            Last edited by Jacqueline; 21 June 2011, 16:09.

            Comment


              #21
              Re: Eerste kweek ik dacht pp maar denk het niet.

              Hoi hoi
              FF wat standaard vragen.
              Heb je al bijvoeding gegeven?
              Wat voor grond gebruik je?
              als je in de grond in je bak graaft en dan op de bodem zit,voel je dan klei of blubber?
              Heb je genoeg gaten in de bak gemaakt?
              sry van al deze vragen maar is om een beter beeld te krijgen.
              Heb van de week ook wat gehoord over Reveggen,dat kan het ook nog zijn.
              Wat je ook nog kan proberen is om wat LST Supercropping op je planten uit te voeren,dan krijgen je plantjes wat meer luchtcirculatie.
              Algemeen Een ieder die ervaring heeft met het telen van buitenwiet zal hebben moeten constateren dat de hoofdbuds meestentijds acceptabel afrijpten, terwijl de lager gelegen (internode)buds achter bleven in de groei en de afbloei. Dit resulteert vaak in langdurig knipwerk van onvolgroeide en onafgerijpte, zeg maar

              Super Cropping with Gram Lowe from Med Grow Cannabis College. Visit us at www.medgrowmi.com

              Ook goed om 1x in de maand even de wortels te snoeien (vinden je plantjes ook vast fijn).
              Buitenwiet kweken, alle info die je nodig hebt! Buitenwiet kweken in de tuin of op het balkon.

              Ik hoor het wel.
              Suckses iig

              Greetzz
              Last edited by KrisChronic; 21 June 2011, 16:23.

              Comment


                #22
                Re: Eerste kweek ik dacht pp maar denk het niet.

                Oke ik zal zeggen wat ik gegeven heb.

                Om te beginnen heb ik grond gebruikt en de naam daar van is pp terramix bio extra daar gebruik ik ook Rhizotonic (wortelstimulator) bij ik geef ook bijvoeding en de naam daarvan is terra vega van canna daarnaast geef ik ook cannazym.
                Omdat ik op het forum nog niks gelezen heb over cannazym heb ik even de beschrijving erbij opgezocht.


                De grond voelt veder prima aan. Ik snap er ook niks van heb dit nog nooit gezien die van mijn buurman schieten de grond uit die zijn ruim over een meter en ook hij snapt dit niet.
                Toen ik de stekjes kreeg zagen ze er al vreemd uit maar hoe ouder ze worden hoe gekker ze gaan doen.


                Groetjes Jacqueline

                Comment


                  #23
                  Re: Eerste kweek ik dacht pp maar denk het niet.

                  was he dezelfde stekkenboer als je buurman ?

                  Comment


                    #24
                    Re: Eerste kweek ik dacht pp maar denk het niet.

                    in je aardemix zit al wortelstimulator!is een vaag verhaal,maar heb toevallig dezelfde aarde.

                    Comment


                      #25
                      Re: Eerste kweek ik dacht pp maar denk het niet.

                      ik zie op de eerste foto's een boom op de achtergrond. hebben de planten niet teveel schaduw op een dag??
                      Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

                      Comment


                        #26
                        Re: Eerste kweek ik dacht pp maar denk het niet.

                        vergeleken bij mij,vind ik dat je erg veel gebruikt.
                        Ik heb zelf alleen af en toe Bio-Grow npk 8-2-6 gebruikt en bij mij werd al gezegd dat ik teveel gaf.
                        daarna ook echt 4 weken lang niets gegeven behalve een piepklein beetje water en me planten begonnen meteen goed hard te groeien.
                        en ook de vervormingen en mindervingerig blad werden beter.
                        nu geef ik 1 x per minimaal 4 weken samen met de wortelsnoei voeding,want dan kan ik de voeding beter door het medium mengen en heb dus een betere verdeling en goede bodem voor wortelaanmaak.
                        Dus je kan proberen het plantje gewoon even te laten gaan en niks meer te geven behalve water en dat alleen als je plant erom vraagt.
                        Je heb niks te verliezen op het moment toch.
                        Ik hoor het wel weer iig suckses

                        greetzz

                        Comment


                          #27
                          Re: Eerste kweek ik dacht pp maar denk het niet.

                          @Rastaron Nee het waren niet de zelfde stekken als die van mijn buurman. Maar het waren wel alletwee pptjes

                          @trumble trimmert Ja ik weet dat er in de aardemix de voeding zit maar ik geef het er niet altijd bij tot nu toe twee keer gedaan.

                          @bangman Ja die boom staat er idd maar de plantjes hebben daar geen last van staat niet in de schaduw van de boom.

                          @krischronic Nee ik geef het zelfde aantal voeding als mijn buurman dat is kel (ken je denk ik wel van hier heeft ook 5xpp staan) en die van hem zien er niet echt uit als of ze wat te veel of te kort krijgen denk ik. Maar ik zal het proberen om ze even niks te geven misschien werkt het dus alleen even water toch?

                          Thnx voor jullie reacties

                          Groetjes Jacqueline

                          Comment


                            #28
                            Re: Eerste kweek ik dacht pp maar denk het niet.

                            ja even alleen water en alleen wanneer je plantjes er om vragen.
                            weet niet wanneer ze voor het laatst gewaterd zijn,maar als je dat pas gedaan heb laat ze maar minimaal 1 week tot 2 weken staan zonder water.
                            en wel goed op de blaadjes letten als het puntje en de randjes een beetje omhoog krullen meteen wat water geven anders krullen ze te ver en staat ie dus te droog.
                            Suckses

                            greetzz

                            Comment

                            Bezig...
                            X