Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Laten zich precies niet doen je dames
Wel te verstaan dat zo'n meters struikgewas hun eigen weg gaat
Staat btw wel mooi die extra haag van je, hoe zou het eruit zien in de bloei
gr
Vals licht gewoon laten staan.
Jou planten zijn niet anders gewend dan vals licht dus die hebben gewoon wat meer tijd nodig om in bloei te komen maar ik bloei komen
doen ze wel hoor .
Niemand zijn tuin is pikdonker en we hebben allemaal last van vals licht maar ik heb nog nooit een vrouwlijke plant gehad die niet in bloei kom.
De plant weer gewoon niet beter.
Verder super struiken heb je staan
Ze zijn ondertussen weer flink gegroeid heb ze weer verder naar beneden gespannen
Bloeiverschijnselen worden nu ook duidelijker zichtbaar , hierdoor is ook 1 vent tevoorschijn gekomen die nu zich in de eeuwige jachtvelden bevindt.
Verder is het afwachten en hopen dat het redelijk mooi blijft tot half oktober
Ondertussen is het bijna November en hoogste tijd voor een update!
In de afgelopen 7 weken is er veel veranderd en we naderen rustig richting het eind ...
Sinds we de slechste zomer van 100 jaar achter de rug hebben vind ik dat niet mag klagen! Helaas door de weersomstandigheden de nodige rot gekregen maar gelukkig bleef het binnen de perken.
Regen, wind, Nachtvorst en af dan weer volle bak zon zijn goede condities voor rot om zich te ontwikkelen maar het is mij opgevallen dat de kruising JackHerrer X dubblefun het toch best goed trekt!
De twee andere planten hebben helaas last van mijn stomme fout.... De hoek van zon veranderd dramatisch in september waardoor ze alleen bepaalde periode van de dag goed zon krijgen. met als gevolg dat dauw veel langzamer verdampt met als gevolg..... inderdaad.
maar allesch komt goot hehe.
Verder is het rustig afwachten wat het weer doet maar als het nog even aanhoudt ben ik zeer blij mens!
Comment