Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
t was m t weekje wel, de autoflowers hebben een aanval van die grote groene sabelsprinkhanen net aan overleefd so wat vreten die beesten zeg. Nouja meeste eruitgeplukt en nu zie ik ze niet meer. Was begonnen met bloeivoeding, de helft van de minimale hoeveelheid maar het ziet ernaar uit dat ze dat niet lekker vonden lol ik zie wat bruine plekken op t blad ga maar weer over naar water.
Wat een prachtige planten, mooi compact door die flinke dosis zon. Al typende kijk ik uit het raam en zie slechts regen en nattigheid dus ik geloof dat je te zacht hebt geblazen.
De plantjes gingen wat achteruit dus heb een ph meter aangeschaft, ph ruim 8 dus ben ik nu het water aan t afzuren staat nu op 6.2.
De groei is er nu helemaal uit vol aan t bloeien.
@ kris sja wil voor een jaar genoeg, en de autoflowers moeten het gat opvangen tot aan de volgende oogst, ook vond ik het leuk om s te experimenteren met de autoflowers.
@ bella thx, ja het probleem is de hoge ph en niet zoals ik d8 dat ze voeding nodig hebben.
Nou dat gat gaan ze dubbel en dwars opvangen denk ik zo maar.
en daarna kan je wel 2 jaar door.(of je moet jezelf het gekkenhuis in willen smoken )
maar denk met al jouw plantjes als alles goed gaat je er wel minimaal 1,5 kilo vanaf kan halen.
Hoop het iig wel voor je
Suckses
2 KILO dat damp ik in nog geen 2 jaar weg ... hoe warm is het daar bij jou dan zie niets anders dan zon zon zon zon zon .
heb je ook wel eens het weer dat wij hier hebben ..
gr chef
nou dan klopt dat toch, wij zijn met zn 2tjes 2 kilo in een jaar
Gemiddelde temperatuur zo rond de 30 graden van mei tot en met september en in de winter rond de 15.
Tuurlijk hebben we hier ook klote weer vooral veel wind zit ook boven zee. Regen krijgen we weer in december.
heb eigenlijk maar 1 vraag.. toch meer een verzoek....
HIER MET DIE SPAANSE ZON!!!
om de ruil aangenamer te maken krijg je: onze nederlandse zon, schimmelvreters van Bizon, 2 kaartjes naar een overdekt verwarmd zwembad en een zonnebank
bedankt!
----
erg mooie autoflowers, duidelijk dat ik de plaatjes niet te lang aan mijn auto flower laat zien... krijgt spontaan een minderwaardigheidscomplex
Comment