Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 keer PowerPlant op dakterras.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

4 keer PowerPlant op dakterras.

Korting op 420shop
    Eergisteren begonnen met 4 stekjes van PowerPlant op dakterras.

4 x 25L potten
    Licht bemeste aarde van tuincentrum
    Ruim 12 uur zon per dag ( als hij schijnt )

Ik wil een zo goed maar natuurlijk mogelijk product laten groeien.
    Graag tips over van alles en nog wat

Ik zal wekelijks een foto update doen!

ImageUploadedByTapatalk1308311196.428478.jpg powerplant close up
    Last edited by Lumb; 17 June 2011, 14:42.

Re: 4 keer PowerPlant op dakterras.

Hey Lumb. Leuk dat je een kweekverslag bij gaat houden. Ik zag echter wel dat je een kweekverslag in de 'vragen buitenwiet kweken' sectie had staan en deze, daarom heb ik die andere even verwijderd.

Veel succes, tevens wil ik je vragen erop te letten dat je niet 'Dubbelpost'. (Dit betekent dat je binnen een korte tijd (<24 uur) twee of meerdere berichten onder elkaar zet). Dit kun je oplossen door je vorige bericht te bewerken met de button 'Bewerk Bericht'. Ik zal dat nu even voor je doen.

Nogmaals veel succes met je kweekje!
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Bedankt voor het aanpassen en reactie. Ik hoop dat er gedurende de groei en bloei leuke en handige tips komen. Nogmaals bedankt!

Comment

Welkom op het forum.
        Mischien kan je jezelf nog even voorstellen op het voorstel topic dan krijg je waarschijnlijk nog meer hulp.
        zal je verslag ook wel even gaan volgen,ben benieuwd hoe de PP's groeien en bloeien op het dak met zoveel zonuren als ze daar krijgen.
        Zou als ik jouw was de beginners vragen topic even goed doorlezen want dan kan je veel beginners fouten voorkomen.(en voorkomen is beter dan genezen zeg ik altijd maar).
        De rest van het forum bevat een schat aan info dus daar zal het niet aan liggen.
        Is dit je 1e keer dat je kweekt of heb je het al vaker gedaan?.
        zier er goed uit iig.
        Suckses

greetzz

Comment

heey kerel er zijn hier meerdere die dit jaar met PP bezig zijn.. ik ben daar 1 van.. Misschien haal je hier nog wat info uit ; http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...al-Power-Plant

Comment

welkom,paar tips,volgende keer growshop aarde kopen en biovoeding.ook zou je je aarde af kunnen dekken,zodat het geen blubber word in je potten als het regent.

Comment

@Davibe heb handige tips gelezen op je forum. Bedankt!

Vandaag heb ik de 4 pptjes maar naar binnen gehaald ivm het slechte weer. Ze moeten niet in de blubber gaan zwemmen indd

Hopelijk worden ze snel wat groter en sterker zodat ze wat meer weerstand kunnen hebben.

Grtzz

Comment

gewoon proberen er een deksel op te krijgen

Comment

beter om zo weinig mogelijk te slepen met planten succes leuke locatie
                  sigpic

Comment

Vandaag hebben ze gelukkig een volle ochtend, middag en avond kunnen genieten van de zon.

Ze sterken meteen aan. Volgende week zal ik met voeding beginnen. Iemand tips?

Is het nog mogelijk om ze nog te verpotten en in andere aarde te zetten. Of is dit te veel stress voor ze?

ImageUploadedByTapatalk1308605359.053190.jpg

Comment

Je kunt ze verpotten, maar houd er dan rekening dat je in nieuwe bemeste aarde zit en voeding geven beter kunt uitstellen...wat neem je, speciekuip van 45 of meer liter?

Comment

Zou zo en zo nog even wachten met voeding.
                        laat ze eerst maar even goed wortel schieten ook als ze in de eventuele nieuwe potten gaan,en zou ze ook nog wat laten groeien.
                        nu al voeding geven is erg risicovol.
                        beter om alleen wat wortel stimulator mee te geven mischien.
                        iig Suckses

greetzz

Comment

inderdaad , je plant haalt nog meer dan voldoende uit je aanwezige grond . nu heb je geluk dat PP en erg populaire soort is om buiten te zetten
                          dus ik zou je adviseren eens een verslagje of 15 van PP buiten door te nemen zodoende dat je een idee krijgt van de groeisnelheid van je plant
                          dan zul je zien dat je plant snel genoeg groeit en kun je ook zien wanneer dat niet zo is .

greetz
                          ph

Comment

is heeel nederland aan de PP ofzo ???????

Comment

Misschien wel, ik zie ook veel PP kweekjes.
                              Is ook een lekker plantje, dus kan ze geen ongelijk geven....

Comment

Bezig...
                              X