......
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste kweek: Testkweekje met hennep - ELKE WEEK EEN FOTO
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Eerste kweek: Testkweekje met hennep - ELKE WEEK EEN FOTO
Last edited by poepzak200; 12 November 2011, 18:26.Tags: Geen
-
Re: Eerste kweek: Testkweekje met hennep - ELKE WEEK EEN FOTO
Komen ook toppen aan ja, zij het dan wel zonder THC. Best niet laten staan als het mannetjes zijn: die kunnen dan de wiet van buurtkwekers bevruchten, waardoor hun oogst erg kan tegenvallen en zaadjes van lage kwaliteit zal krijgen. Ze ervoor omhakken om er thee of kruiden van te maken kan je wel.
GrtzDissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek
The plant of today, makes the planet of tomorrow.
-
en bejaarden hebben pijn. Wiet is een goed medicijn.Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek
Comment
-
Niet iedereen (mensen met psychische zwakten), maar wel velen. Er zijn veel ouderen die het gebruiken tegen verouderingspijnen. Veel ouderen hebben ook een klein moestuintje of iets om voor te zorgen; wees niet verbaasd als daar ergens een cannabisplantje tussen staat. Die kans is er, hoe klein ook, dus zou ik de plant zekern iet in bloei laten gaan als het een mannetje is.
GrtzDissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek
Comment
-
Dat weet ik niet juist, maar ik zou er niet van versteld staan als dit toch een ruime afstand is, de pollen worden met de wind meegevoerd. Als het eens stevig waait kunnen ze pech hebben. Gezien er geen THC in je plant zit is de vraag maar wat je eraan hebt het te laten staan, een mannetje produceert geen zaadjes (dat is het vrouwtje). Daarom zou ik gewoon het risico vermijden =)Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek
Comment
-
......Last edited by poepzak200; 12 November 2011, 18:25.
Comment
-
Ondersteboven hangen moet je alleen doen bij toppen, met een gewone plant hoef je ze niet op te hangen hoor :pDissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek
Comment
Comment