Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Church 17 juni 2011 kiemen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

The Church 17 juni 2011 kiemen

Korting op 420shop
    Attached Files

Re: The Church 17 juni 2011 kiemen

mooi zo, ik ben ook church aan het kweken. ben benieuwd hoe groot het verschil aan het einde zal zijn met iemand die vroeg begint en iemand die laat begint
    Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

Comment

heb zojuist de lampen uitgedaan en laat mijn indoor chutch nog even 3 daagjes in het donker staan. maar wat een vette witte toppen!! super mooi soortje

Comment

@bangman: ik ga proberen het verslag goed bij te houden en ook wat maten te melden ed dus kan je vergelijken.

@borklots: oh dat klinkt lekker! ben heel benieuwd hoe ze eruit gaat zien buiten... (A)

Comment

ff een snelle update:

Zaadjes zijn ontkiemd, ik was er wat laat bij want de wortels waren al bijna 1 cm maar ach ze zitten in de potjes in de propa. In de propa staan ook nog wat potjes met stekken erin die ik na een lompe actie met m'n andere planten maar heb gemaakt van de afbroken toppen. Lamp staat 24/7 aan.
          Foto's volgen als ze boven zijn.

Comment

Kom vanmorgen bij m'n chicks...staan 2 v.d. drie al boven...hebben er dus wel zin in Hier alvast ff een foto...als ze alledrie boven zijn komt er nog eentje!DSC01994.jpg

Comment

Even een korte update: alledrie boven de rechter is wel erg gestrekt...dit kwam ook omdat ie moest wachten op de middleman. Ze staan er vrolijk bij. Over een paar dagen gaan ze af en toe naar buiten en over eind van de week gaan ze permanent in de open lucht vertoeven.DSC02016.jpg

Comment

Update: Plantjes zijn klaar met voorgroei, eigenlijk waren ze allang klaar maar vandaag is het snachts redelijk warm en wile ze niet meteen "te pletter gooien". Ze staan half zon half schaduw zodat ze een beetje kunnen wennen.

1 van de 3 heeft het helaas niet gered...ze was geknakt door de wind toen ze even buiten mocht kijken...heb haar toen meteen in een grote pot gezet...na een paar dagen was ze ineens verdwenen in een uur tijd geen spoor meer van te vinden tenminste...alleen een stompje!

De andere 2 zien er goed uit..foto's spreken voor zich...wortels waren al behoorlijk ontwikkeld alleen bij overpotten is een deel van de wortels van 1 van de 2 verloren gegaan dus ben benieuwd hoe groot verschil dit gaat maken.DSC02032.jpgDSC02028.jpgDSC02029.jpgDSC02030.jpgDSC02031.jpg

Comment

Update: Plantjes groeien als Kool, ze staan erg nat door de regen maar ach het zonnetje komt vast ooit terug en dan staan ze vollebak zon overigens. Gister beetje beendermeel erbij gesmeten voor de bloeiperiode...

Ze hebben wel een beetje last van snoepers maar dat hoort bij buiten kweken!DSC02058.jpgDSC02059.jpg

Het stompje doet niks meer dus daar komen twee kloontjes in.

Comment

zien er goe groen uizal zeker vaker bij je komen kijken

wat bedoel je met snoepersss????

succes
                    Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Ze gaan lekker hoor...

Snoepers...a.k.a. beestjes die je plantjes op eten.

Thx!

Comment

Doing well... Ze staan nu met z'n 2tjes...de rest ligt in de groenbak...Herma..DSC02226.jpgDSC02227.jpg

Comment

Jammer van de herma's maar de 2 plantjes die je nog hebt zijn mooi groen en vrouwelijk toch?
                          Groet,
                          PlasticHorse

Comment

Si...en 1 van m'n 2 plantjes uit logeren lijkt de herma's dans te ontsnappen (die andere ligt ook in de groene) maar not sure yet...hij geeft helemaal geen geur af...zal binnenkort ff fotootje knallen..

Comment

Still going strong... paar gele bladeren at the bottom en wat vreetschade maar ze zien er verder goed uit. DSC02277.jpgDSC02274.jpgDSC02275.jpgDSC02276.jpg

Comment

Bezig...
                              X