Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Easy Ryder ( Lowryder #2 & AK47, autoflower )

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Easy Ryder ( Lowryder #2 & AK47, autoflower )

Korting op 420shop
    Beste smokers, kwekers, liefhebbers & dergelijke

Onlangs heb ik bij The Dutch Headshop, Easy Ryder besteld. Ik heb deze besteld omdat, de fruitige geur van de Lowryder & de vele vertakkingen van de AK me wel aanspreken. Omdat mijn eerste Kweek Royal Dane X Thyphoon volledig mislukt is door een gigantische mierenhoop onder mijn plant, ik ga er nog een beetje van kunnen afhalen, maar hij groeit veel te traag. Aangezien ik deze veel professioneler ga aanpakken, hoop deze autoflower in Julie & Augustus goed te laten groeien, ik ga ook voeding geven.. aangezien het al een beetje te laat is om nu nog te planten, laat ik hem tijdens heel erg slecht weer tijdens September achter mijn raam verder bloeien.

Ik heb ook enkele vragen, ik heb al heel erg veel informatie gevonden op dit forum.

- Moet ik bij autoflower ook twee verschillende voeding gebruiken (voor groei & bloei)?
    - Gaat mijn plant beginnen stresses als hem laat afbloeien achter mijn raam?
    - Kan ik mijn plant meteen in een grote pot steken, of moet ik bij een kleine pot beginnen en later overpotten?

Verder weet ik hoe ik er moet aan beginnen door vele verslagen op dit forum te lezen. Grtz Sixstars
    >>> Loving The Green Herbs <<<

Re: Easy Ryder ( Lowryder #2 &amp; AK47, autoflower )

-voeding MOET niet.. autoflower heeft eigenlijk geen voeding nodig, als je aan je plant ziet dat ze voeding nodig heeft, dan kan je voeding geven.
    -achter het raam is nooit goed voor een plant, het raam houd een grote hoeveelheid zonlicht tegen, en dat is toch wel het belangrijkste wat een plant nodig heeft, dus lekker buiten laten staan van begin tot eind.
    -je plant kan meteen in een grote pot.

succes nog!
    sigpic

Comment

kzou ze gelijk in de uiteindelijke pot zetten met het medium wat je wilt gaan gebruiken, hoe minder overpotten hoe beter.....geluk drmee, afbloeien achter een raam heb ik geen ervaring mee maar kan me niet voorstellen dat je plantje dat fijn vind, 2 verschillende soorten voeding voor groei en bloei lijkt me verstandig !

oeps.....te laat

Comment

achter het raam gaat best hoor... al een paar jaar gedaan (bij gebrek aan plaats buiten)
        maar tis wel waar dat het glas een deel van het licht tegenhoudt.. als het enigzinds kan zou ik ze sowieso buiten zetten!
        als je groot genoege potten gebruikt denk ik niet dat je voeding nodig hebt (bij LR2 lukt het toch zonder extra's)
        kleine plantjes hoor je sowieso geen voeding te geven, ze kunnen er dood van gaan. en eenmaal je plantje wat groter is schiet hij vermoedelijk direct in bloei.
        groeivoeding lijkt me dus helemaal overbodig. gewoon een groot genoege pot, en zoals joekie zegt; als het nodig is mss wat bloeivoeding

Comment

Dan ga ik me meteen een grote pot aanschaffen & bloeivoeding.. wat het raam betreft.. als het echt slecht weer is gaat hij achter het raam.. dat lijkt me toch het beste want september... met stam/toprot wil ik niet te doen hebben.. Oja, ik weet dat voeding niet noodzakelijk is, maar ik wil zoveel mogelijk uit een autoflower halen. Verder bedankt iedereen voor de antwoorden. Als mijn zaadjes binnen zijn & klaar voor ontkiemen laat ik het jullie weten. grtz

Comment

Update 0.1

Zaadjes zijn binnen.. Prime service "The Dutch Headshop" ze geven zelfs ene gratis ansteker die na 5seconden al stuk was. maar toch, zeer snel geleverd, alles verliep naar wens

G_easy-ryder-autoflower-feminized-joint-doctors_jder-f5-1-1.jpg

... welk manier van ontkiemen wete ik nog niet juist.. deze ga ik nu uitzoeken & vanavond gaat het gebeuren + upload ik enkele foto's

grtz sixstars

Comment

Update 0.2

Alright, ik heb ervoor gekozen om mijn zaadje tussen 2borden te leggen, met goede dikke laag wc papier dat goed vochtig is, het bovenste bord staat wat scheef zodat er nog lucht aan kan .. verder afwachten maar xd

Picture0053.jpg

... ik hoop dat dit goed gedaan is, het is mijn eerste plantje dusj

Comment

Update 0.3

Dit weekend was ik niet thuis, en ondertussen was het zaadje aan het ontkiemen.. Ik heb een woord voor dit. WAUW.. 2 dagen later & het zaadje was al ontkiemt en het worteltje was al 1.2 cm lang... Ik heb er geen foto's van gemaakt dit ben ik gewoon vergeten. Maar ondertussen zit ik met een probleem... Ik heb geen pot of potgrond niets dit kan ik pas morgen gaan halen, ik heb wat potgrond voor bloemen gekregen & een MINI potje van mijn overbuur, wat moet ik nu doen? morgen meteen overpotten of eerst een beetje laten groeien? ;d

grtz Sixstars

Comment

update 0.5

Veel problemen gehad, waaronder m'n hond die erop ging zitten toen ie geknakt was, heb dit kunnen oplossen, verder heb ik hem achter mijn raam laten groeien, ik wete dat dit slecht is maar veel keuze had ik niet, buiten ging ie dood, met zo'n slechte stam.
                  SDC11027.jpgSDC11028.jpgSDC11031.jpg

Grtz SixStars

Comment

Ze staat er op zich nog wel mooi bij en ze is lekker groen hopen dat alles goed gaat.
                    Groet,
                    PlasticHorse

Comment

je kan niet liegen dat ze klein is, maar idd ze heeft veel meegemaakt, dat ze maar rustig kan bloeien :p. dankje man
                      Last edited by ceBep; 5 August 2011, 21:51. Reden: quote verwijderd

Comment

je hebt een prima keuze gedaan wat betreft de pot,ik ben dus begonnen met kleine turfpotje van 0.2 ltr en daarna overgepot in 10 ltr.
                        als ik die van jou vergelijk met die van mij dan is dat dag en nacht verschil.
                        maar ik zie maar 3 plantjes waar zijn de andere 2?

Comment

Mijn eerste poging was ook een eazyryder, succes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fsmidt View Post
                            je hebt een prima keuze gedaan wat betreft de pot,ik ben dus begonnen met kleine turfpotje van 0.2 ltr en daarna overgepot in 10 ltr.
                            als ik die van jou vergelijk met die van mij dan is dat dag en nacht verschil.
                            maar ik zie maar 3 plantjes waar zijn de andere 2?
                            Het is er maar eentje, anderen ga ik gebruiken voor m'n kweekkast ;p

Comment

yo sixstars,

ga jouw volgen zelf ook easy rider en fast bud gezaaid, beetje laat hehe
                              en nu mar hopen op nog 2 maanden zonnig weer !!! ga z zelf buite kweken
                              laat me wa wete hoe dat verloopt

Comment

Bezig...
                              X