Beste lezers,.
vanwege het grote succes van mijn vorige plantje .
ga ik het nog een keer proberen.
Ik weet dat het een beetje laat is voor een nieuwe buitenkweek maar tog ga ik het proberen.
ik heb mijn plantje 4 dagen geleden gepot en nu zie je er een klein steeltje uit komen.
mijn plantje staat in een 2 liter potje met 50%verse potgrond en 50% gebruikte potgrond.
Ik ben van plan mijn plantje tot 1 juli binnen te voorgroeien daarna zet ik haar buiten.
Ik wil mijn plantje dan in een 30 liter bak zetten.
ik heb aan jullie een paar vragen die hieronder volgen:.
heb ik voeding of andere supplementen nodig?.
Wat is de meest geschikte aarde?.
wat kan ik eraan doen om te zorgen voor een redelijke oogst(goed zit er waarschijnlijk niet in ).
Ik heb nog geen foto omdat de kwaliteit van mijn camera te laag is om het steeltje te zien.
alvast bedankt.
mvg matthieu
vanwege het grote succes van mijn vorige plantje .
ga ik het nog een keer proberen.
Ik weet dat het een beetje laat is voor een nieuwe buitenkweek maar tog ga ik het proberen.
ik heb mijn plantje 4 dagen geleden gepot en nu zie je er een klein steeltje uit komen.
mijn plantje staat in een 2 liter potje met 50%verse potgrond en 50% gebruikte potgrond.
Ik ben van plan mijn plantje tot 1 juli binnen te voorgroeien daarna zet ik haar buiten.
Ik wil mijn plantje dan in een 30 liter bak zetten.
ik heb aan jullie een paar vragen die hieronder volgen:.
heb ik voeding of andere supplementen nodig?.
Wat is de meest geschikte aarde?.
wat kan ik eraan doen om te zorgen voor een redelijke oogst(goed zit er waarschijnlijk niet in ).
Ik heb nog geen foto omdat de kwaliteit van mijn camera te laag is om het steeltje te zien.
alvast bedankt.
mvg matthieu
Comment