Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Daar gaan nu mooi toppen aan komen, hopen op wat degelijke zonuren en misschien al eens bekijken voor, indien nodig, ergens bij te lichten? Maar we zullen allemaal eieren naar de nonnekes brengen, zodat ze bidden voor goed weer
ziet idd naar Mg tekort uit. Toevoeging van bitterzout heeft minimaal een dag of 4 nodig voor het zichtbaar verbetering geeft in je blad, dat heeft enige tijd nodig. Na een dag of 5 mag je een bitterzout beurt herhalen.
Uiteindelijk vrees ik dat je nog veel meer tekorten zult tegen komen in de bloei in die maat potten. Ik zou toch overwegen om ze in een 80 liter kuip of zoiets te zetten, Ze staan dan mooi stevig hebben verse ph buffer en voeding en de wortel verstikt zich niet meer zo. Gamma dat zeg ik, paar euro heb je al een mooi witte kuip.
Dammn, jou toppen gaan straks ontploffen!!
Staan er machtig bij... zou ook voor verpotten gaan, tekorten weg en jopaaah
neen laat ons eerst maar hopen op goed weer
Gr
Foto's van de Top (krullende bladeren vergeeling en hoe de top zich zelf gesplits heeft)
DE BLADEREN HANGEN ER NU ZO EEN BEETJE BIJ DENK DOOR DE REGEN EN DE HARDE WIND
Comment