Hey ik ben beginnend kweker en heb sinds 4 weken plantjes staan Had ze eerst zo in de volle grond gezet alleen wilde maarniet groeienDus heb ik ze naar een paar dagen uit de grond gehaald en in potten gezet met gewone potgrond.Ze groeien nu wel lekker door alleen mijn bladeren beginnen een beetje krom te staan.geef ze om de 2 dagen voeding bij het water A&B ec voeding= 1,2 PH waarde teruggebracht naar 6,5 met PH- Ze zijn een klein beetje verkleurd omdat ik mijn ph waarde eerst verkeerd had dat was eerst (5,6) geef nu tijdelijk regenwater. Wat doe ik goed en fout?Laat het me weten...
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
mijn eerste buitenkweek!! 4 weken oud zijn ze nu
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: mijn eerste buitenkweek!! 4 weken oud zijn ze nu
Oorspronkelijk geplaatst door easyrider View PostJe blaadjes krullen waarschijnelijk omdat je te vroeg voeding geeft,als ze in volle grond stonden laat je ze beter daar hun wortel schieten,eens die er is zullen je plantjes ook wel vlotjes groeien.Last edited by indico; 1 July 2011, 01:21.
Comment
-
zo hier weer even een update!!
heb mijn grootste plantje van 30 cm overgepot naar een 60 liter speciekuip met daarin lightmix grond van green label
daarbij heb ik 5 liter perliet toegevoegd...
geef hem nu 2 liter water om de 2 dagen...
hier een fototje...
3 juli 2011.jpg
greetz Rico,
you better get high of ur own supply!!Last edited by indico; 4 July 2011, 00:02.
Comment
-
zien er goe uit beetje lich van kleur maar denk dat het wel goe komt met de nieuwe kuip
maar ik zou toch als de zon zo schijn als vandaag de grond in de gaten houden
en als het moet om de dag water geven
en waar zijn je andere plantjes die willen we ook zien
succes met je kweekMocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''
Comment
Comment