Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste kweek (amateur)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mijn eerste kweek (amateur)

Korting op 420shop
    Hallo mensen,
    Ik wil graag met jullie delen hoe ik mijn dames zo groot heb gekregen
    Dit is me eerste keer veel info heb ik via deze site gekregen
    Hoop dat jullie het leuk vinden om het te volgen

Me eerste 2 weken heb ik me dames onder een tl-lamp gezet
    Ik kreeg 5 stekkies silverhaze van een vriend
    Ik gaf ze als voeding wortelstimulator rhizotonic met af gezuurt water ph min
    Dat water zuurde ik af tot 6.0
    Na de 2 weken heb ik ze na buiten gezet begin april
    Ik begon ze toen voeding te geven met terra flores van canna met afgezuurd water 6.0
    Na ongeveer 4/5 weken kreeg ik bladluis waardoor me planten gingen verminken
    Ik probeerde eerst van die huis en tuin middeltjes maar dat ging niet werken
    Toen kocht ik bij een tuincentrum een middel dat heet luizen hardnekkige van bayen garden
    Heb me planten 2 keer ingespoten met dat spul en ze waren gelukkig verdwenen
    Nu zijn we een aantal weken verder me planten begonnen tegen me constructie te groeien
    Ik kon me constructie niet hoger maken want ik wou geen last met de buren dus heb ik ze maar in gegraven dat zien jullie ook op de foto's
    Ben 5 weken geleden begonnen met verduisteren en je ziet al aardig wat toppen er op
    Ben ongeveer week geleden begonnen met pk 13/14 te geven van canna en powertop over 2 dagen stop ik daar mee
    Dan ga ik nog even door met terra flores geven van canna
    Misschien een beetje teveel info gegeven maar beter te veel dan te weinig zeg ik altijd maar

Re: Mijn eerste kweek (amateur)

IMG00520-20110623-1311.jpgIMG-20110701-00033.jpgIMG-20110701-00034.jpg In de bloei week 5

Comment

ziet er goed uit en leuk bedacht die constructie zo ga zo door

Gr kel

Comment

Bedankt voor je reactie

Comment

IMG-20110715-00049.jpgIMG-20110715-00050.jpgIMG-20110715-00051.jpgIMG-20110715-00052.jpgIMG-20110715-00053.jpgWe zijn weer een week verder en gelukkig hebben me planten het slechte weer overleefd
          Nog een paar weekies te gaan en ik ken gaan oogsten

Comment

Drogen.jpgDroognet 1.jpgDroognet 2.jpg Ik ben 2 weken eerder gaan oogsten vanwege geuroverlast met de buren. Toen ik eenmaal was begonnen met knippen zag ik wat toprot er tussen ben blij dat ik 2 weken eerder ben gaan oogsten
            Ben benieuwd wat me eind resultaat zal zijn
            Zoals je ziet op de foto's dit is me eerste dag van het drogen

Comment

Ze hadden nog wel iets langer moeten staan dan twee weken of niet? mss komt het door de foto maar het lijkt erop dat ze nog niet klaar zijn.

Comment

Zilverhaze is 9 weken bloei en ik zat nu op me zevende week. Had ze misschien ook wat langer kunnen laten staan dan 9 weken ga sowieso niet uit van de 9 weken bloei maar van de haartjes wat bruin kleuren. We hebben ook geen goeie zomer daardoor word de kwalitiet sowieso stukker minder.

Comment

Het weer zit inderdaad niet zo mee! Dat zeil dat je gebruikte om te verduisteren, is dat gemaakt van vuilniszakken ?
                  ** Green is the limit **

Comment

Dat zeil om te verduisteren dat is zwart wit folie dat is te koop bij een crowshop. Zwart wit folie word vaak gebruikt voor binnen teelt dat witte kant gebruiken ze om het licht te laten weerkaatsen. Ik heb dat zwart wit folie dubbel gemaakt zodat de buiten en binnenkant zwart is

Comment

Nu je rook verslag afwachten

Comment

Ik heb van me 5 planten 244 gram kunnen af halen de kleine stukkies waren bijna niet te knippen dus heb alleen het grote spul gedaan. @mamba ik rookt het zelf niet vond het leuk om het een keer te gaan kweken een vriend van me rookt het wel dagelijks heb alles aan hem gegeven en hij was daar heel erg blij mee en volgens hem is het super om te roken.

Comment

Leuk gedaan en een blije vriend, hihi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mrdollar View Post
                            Ik heb dat zwart wit folie dubbel gemaakt zodat de buiten en binnenkant zwart is
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                            X