Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ga stoppen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: ga stoppen

Klagen om die paar daagjes nat ik vind dat we tot nu toe een prachtige lente gehad hebben en mooie zomer,
    ik ben door omstandigheden van een huis naar een appartement gaan verhuizen, geen buitenkweek meer dus...
    Dat is pas balen

Comment

een milde lente , gematigde zomer met genoeg vocht, en dan een knetter warme droge nazomer en een gouden herfst. Geeft de beste buitenwiet die het geeft.

Comment

Stopse!
        Is het glas halfleeg of halfvol?

Comment

Heb net nog even mn plantjes thuis en voor de zekerheid 1 vaste guerillaspot bekeken (om voor de hand liggende reden kom ik daar het liefst maar 2 keer per jaar > 1x om de dames te planten en 1x voor de oogst) en het ziet er allemaal voorspoedig uit > vooral de langgroeiers gaan als een speer met veel breedtegroei en stammnen waar je nu al U tegen zegt.
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

ja een dag een beetje goed weer en dan weer regen
            en voorspellingen zijn voor de komende week erg slecht
            veel regen en lage temperaturen,dus de schimmels gaan weer toeslaan

Comment

Dat doen ze zeker, heb ze in mijn Sour 60, 2 topjes muerto, maar ik stop niet...

Comment

Toprot Vale ? Da's wel rap dan, heb er hier nog geen last van. Schimmels gaan zeker komen, zoals elk jaar. Tot op zekere hoogte kan je daar rekening mee houden door bv plant- en locatiekeuze. Een van de redenen voor mijzelf om naast reguliere planten ook standaard wat autoflowertjes er door te knallen om de kans op oogst zo maximaal mogelijk te houden.

Ze staan trouwens inmiddels wel onder verscherpt toezicht moet ik toegeven, er is nogal wat insectenschade in die autoflowers wat schimmels meer kans geeft.
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

De Sour is een AF en die had schimmel in 2 topjes, is idd vroeg.
                  De zaden kwamen zelfs van een guerrilla-kweker uit DK.... denk dat ze teveel uit de wind hebben gestaan.
                  Maar ja, ze staan op locatie, dus heb daar geen zeggen over, kijk wel wat er verder van komt...geen nood!

Comment

toch goed dat je het meldt Vale, ik zal er alert op zijn al zijn de plantjes die nu in eindbloei staan zaaddragers, ik verwacht eigenlijk nauwelijks rookbare opbrengst ondanks het feit dta 2 ervan toch aardige looks aan het ontwikkelen zijn!

zal van de week wel wat fotootjes plaatsen, er zitten wat interessante leerpuntjes tussen waar anderen hopelijk van kunnen profiteren (1x te laat getopt, verschil "oude" aarde versus nieuwe aarde, verschil cocos vs potgrond e.d.)

Comment

Comment

kijk je stop je energie in ,je koop zaadjes laat ze ontkiemen
                        je gaat aarde kopen en voeding en dan komt er weer kutweer
                        die zorgen dat schimmels toe kunnen slaan en
                        als het koud en vochtig weer is kan je dit buiten niet tegen houden
                        kijk deze week wordt weer slecht weer en dan is maand juli al weer bijna om
                        dus al het in augustus ook minder weer wordt kan je planten weer weg gooien

Comment

Net terug van 2 weken vakantie.
                          Ik was op alles voorberijd over de toestand van mijn planten omdat het weer hier erg slecht is geweest tijdens mijn afwezigheid.
                          Maar dit had ik echt niet verwacht.
                          Zie foto 1 voor mijn vakantie en zie foto 2 na mijn vakantie.
                          07-01-11.00.jpg07-17-18.00.jpg
                          Ik zit er aan te denken om nog niet te stoppen hoor..

Greetzz Coen..

Comment

Ziet er cker goed uit! Lekker terugkomen zo! (voorbereid)

Laters

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Comment

Die zien er super goed uit die vakantie heeft goed gedaan
                              God was never on your side..

Comment

Bezig...
                              X