Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Lowryder 1 getopt experiment

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

3x Lowryder 1 getopt experiment

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

Hier mijn experiment om de lowryder 1 te toppen en kijken wat ervan komt, ik las overal dat die niet mogelijk is, of niet goed en dat ze misschien niet in de bloei zouden komen. Ze zijn nu andere halve maand en pas eentje is net in de voorloei gekomen, het lijkt erop dat het gaat lukken alleen duurt het dus wat langer dan ik gewend ben van een lowryder.

Ze staan in +/- in 30 liter potten, krijgen canna bio voeding volgens schema, het is alleen jammer dat het weer niet mee wil doen dat was in het voor jaar wel anders, toen had ik er 3 en had droog zonder toppen +/- 50 gram droog.. voor me binnen planten is het wel fijn omdat het nu niet te warm word in de tent.

IMAG0120.jpgIMAG0117.jpgIMAG0115.jpgIMAG0113.jpg
    Last edited by exmember16357; 23 July 2011, 18:26.

Re: 3x Lowryder 1 getopt experiment

goed op tijd getopt zo te zien, en gelukkig dat het wat langer duurt dit jaar! Ik ging er ook vanuit dat LR#1 nauwelijks te toppen zou zijn maar heb het nog nooit kunnen uitproberen.

leuk kweekje!
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Hier nog even het bewijs dat ze voorbloeit, begint ook al te ruiken naar wiet.
      IMAG0129.jpg

Comment

Ik heb ook lowryder#1 staan maar toppen had bij mij echt niet gekunt.
        Mijn plantjes zijn een goede 2 weken na het zaaien in de bloei gegaan en dus lang niet groot genoeg om te kunnen toppen.
        Wel leuk om te zien dat er veel verschillen in de zelfde plant te vinden zijn.
        Die van mij zijn van Joint Docter's gekocht bij de Dutch-Headshop, waar komen jou planten vandaan?
        07-22A.jpgIk schat de plant op slechts 8 cm hoog.

Greetzz Coen..

Comment

ebjuh zal getopt?
          eb dwarfs staan en 2 ook ,na week al in bloei eentje 10 cm andere 7cm maar derde nog geen bloei en cm of 9 groot dus die kan ik mss nog toppen... maar zou eerst graag resultaat bij jou zien :p

Comment

Hoi coen,

Ik heb ze gekocht bij high-supplies, eentje is groter omdat hij 2 weken in de kweektent hij gestaan onder 600 watt hps philips lamp, idd een groot verschil met de rest, ongeveer 2 keer zo groot.
            Ik wou het verschil zien tussen binnen en buiten zijn, van de zelfde plant, maar ze werd te groot te op zichten van mijn andere planten kwam dus te dicht tegen me lamp aan en dat ging fout daarom moetst ze na 2 weken naar buiten helaas.
            Geef je jouw planten wel voeding ze is wel er klein 8 cm..?

Comment

Het enige wat ik de plantjes heb gegeven was wortelstimulator, voor de rest puur natuur.
              Momenteel staan ze ook buiten dus ze hebben water zat gehad de afgelopen dagen.
              Zie mijn topic Kweek Lowryder-1

Greetzz Coen..
              Last edited by Jointjedraaien; 24 August 2011, 21:52. Reden: link aangepast

Comment

Update:
                IMAG0215.jpg

Comment

Je kan ze wel toppen maar dan krijg je 2 toppen terug die minder vol zijn dan 1 goede top is mijn ervaring
                  Heb al paar keer autoflower ge top en ik doe het toch niet meer.
                  De opbrengst word niet echt meer was mijn erv alleen minder volle top/pen
                  God was never on your side..

Comment

Ik ben benieuwt, ik heb ze in groot potten staan +/- 30 liter, ze zal genoeg ruimte moeten hebben om groot te worden.

Comment

Even een update van de 3 buiten planten, ze hebebn de regen en de slanken overleeft, ik heb wel wat weg moeten knippen maar de slakken zijn gelukkige uitgeroeit dus ze kunnen weer lekker veder, er komt een paar dagen mooi weer aan gelukkige, dit kunnen ze wel gebruiken na de maand Juli.
                      Attached Files

Comment

De grootse lowryder is nu +/- 70 cm en de bloei is al aardige begonnen, de andere 2 beginnen nu in de voorbloei.
                        Attached Files

Comment

Lowryders doen het aardige, de grootse in nu ruim 80 cm met 2 hoofd toppen, terwijl een lowryder tussen de 30 en 50 cm zou moeten worden.
                          Toppen beginnen er ook goed in te komen. Ik heb ze wel een beetje gedieft zodat de toppen lekker vol worden.
                          Attached Files

Comment

P goed op peil houden en hopen op veel zon dagen. check de voedingssectie voor info over fosfor & bloei
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Ik ga volgende week canna pk 13/14 1 week mee geven, of kan dat dit nu al?
                              Ik geef ze nu canna bio boost en canna bio flowers.

Comment

Bezig...
                              X