Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

My first Orange Bud!?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

My first Orange Bud!?

Korting op 420shop
    Attached Files

Re: My first Orange Bud!?

Verplaatst naar Kweekverslagen

De grote bladeren zijn de motor van de plant, die laat je zitten....

Comment

En nu de plant in verse potgrond is gezet de eerste tijd geen voeding geven. Waarschijnlijk is de grond voor minstens een maand voldoende bemest. Aan overbemesting hebben de planten een broertje dood.

Comment

dat regelmatig draaien is ook niet aangeraden
        het is normaal dat buitenplanten een noordzijde hebben
        als je draait 'mooiere' plant mindere topjes
        de keuze is an jou

Comment

Daar kan ze voorlopig wel mee vooruit.

@ PH, betekend dit dat als je met planten aan het slepen bent dat je ze ook het beste steeds hetzelfde neerzet ??

grt.

Comment

ik draai me planten zelf ook niet om richting de zon,, maar ik verduister ze snachts wel en ik zet ze smorgens niet precies neer hoe ze stonden, maar hoe het me uitkomt Dat bladeren wegknippen zou ik ook zeker nog niet aanraden... succes verder

Comment

ik verduister mn planten ook! maar ik heb op mn zwarte potten een wit lijntje gezet om ze zo precies terug te zetten zoals ze stonden
              geeft dit geen stress als je ze willekeurig terug buiten zet? het lijkt me niet natuurlijk dat een plant opeens omgekeerd staat in de natuur!

Comment

Comment

Hi everybody,

Alvast bedankt voor de nuttige tips. Ik heb vandaag nog eens een fotootje getrokken en heb hem nog eens gemeten. Hij meet nu ong. 95cm.

Graag zou ik al enkele bladeren afknippen zodat het water beter verdeeld wordt en de bladeren aan de binnenkant ook licht krijgt.

Is dit een goed idee of laat ik hem beter zo nog enkele dagen staan?!

Grtz
                  Attached Files

Comment

Graag zou ik al enkele bladeren afknippen zodat het water beter verdeeld wordt en de bladeren aan de binnenkant ook licht krijgt.

Denk dat dit een geweldig idee is!! Voor verdere info zou ik even een PM sturen naar eefenkevin

die weet van de hoed en van de rand

cheerz
                    __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/17692-Helemaal-nat

In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

P8100039.jpgP8100040.jpgP8100042.jpg

Comment

Re: My First Orange bud: Fase II

Mooi dat het zo goed gaat
                          Het staat er mooi gezond bij, en als het op deze manier doorgaat heeft het zeker kans van slagen.
                          Bladeren afknippen ben ik zelf nooit echt een voorstander van geweest, omdat ik toch denk dat de plant het beste weet wat goed voor haar is. Aan de andere kant kan het in sommige gevallen wel gunstig zijn, voor het beter doorlaten van licht. Dit heeft overigens weinig met de doorhangende bladeren te hangen. Dat zal denk ik eerder komen omdat ze waarschijnlijk in een hoek staat waar weinig wind op komt. Daardoor is de plant iets minder sterk in de steeltjes, en kan het dus iets doorhangen door haar eigen gewicht aan blad. Over het algemeen zal dit geen probleem worden hoor, tenzij de stam onderin, het gedeelte is wat aan het doorzakken is

Tekenen van bloei zullen nu inderdaad nog niet te zien zijn, het duurt nog een paar weken voor de dagen kort genoeg zijn voor de bloeifase

Gr Fender

Comment

Er is mij verteld dat, wanneer je de bladeren afknipt, hier enkel meer bladeren voor in de plaats komen. Daarom dat ik zo ook maar laat hangen. Maar misschien zoals je zelf zegt kan ik enkele grote bladeren verwijderen. De stam is zeker stevig genoeg dus dat is niet het probleem.

Heb je er een idee van tegen welke periode hij in bloei zou komen? Dit zal dan eind september zijn denk ik!?

In ieder geval al nen dikke merci voor je reactie!

Allemaal bedankt voor de raad die jullie me gegeven hebben.

Ik ben er al een hele stap verder mee geraakt.

Greetzizzle
                            Last edited by Jointjedraaien; 11 August 2011, 11:41.

Comment

Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Bezig...
                              X