Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
My first Orange Bud!?
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: My first Orange Bud!?
ik verduister mn planten ook! maar ik heb op mn zwarte potten een wit lijntje gezet om ze zo precies terug te zetten zoals ze stonden
geeft dit geen stress als je ze willekeurig terug buiten zet? het lijkt me niet natuurlijk dat een plant opeens omgekeerd staat in de natuur!
Comment
-
Hi everybody,
Alvast bedankt voor de nuttige tips. Ik heb vandaag nog eens een fotootje getrokken en heb hem nog eens gemeten. Hij meet nu ong. 95cm.
Graag zou ik al enkele bladeren afknippen zodat het water beter verdeeld wordt en de bladeren aan de binnenkant ook licht krijgt.
Is dit een goed idee of laat ik hem beter zo nog enkele dagen staan?!
GrtzAttached Files
Comment
-
Graag zou ik al enkele bladeren afknippen zodat het water beter verdeeld wordt en de bladeren aan de binnenkant ook licht krijgt.
Denk dat dit een geweldig idee is!! Voor verdere info zou ik even een PM sturen naar eefenkevin
die weet van de hoed en van de rand
cheerz__________________________________________________ ______________
When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.
sigpic
Comment
-
Re: My First Orange bud: Fase II
Mooi dat het zo goed gaat
Het staat er mooi gezond bij, en als het op deze manier doorgaat heeft het zeker kans van slagen.
Bladeren afknippen ben ik zelf nooit echt een voorstander van geweest, omdat ik toch denk dat de plant het beste weet wat goed voor haar is. Aan de andere kant kan het in sommige gevallen wel gunstig zijn, voor het beter doorlaten van licht. Dit heeft overigens weinig met de doorhangende bladeren te hangen. Dat zal denk ik eerder komen omdat ze waarschijnlijk in een hoek staat waar weinig wind op komt. Daardoor is de plant iets minder sterk in de steeltjes, en kan het dus iets doorhangen door haar eigen gewicht aan blad. Over het algemeen zal dit geen probleem worden hoor, tenzij de stam onderin, het gedeelte is wat aan het doorzakken is
Tekenen van bloei zullen nu inderdaad nog niet te zien zijn, het duurt nog een paar weken voor de dagen kort genoeg zijn voor de bloeifase
Gr Fender
Comment
-
Er is mij verteld dat, wanneer je de bladeren afknipt, hier enkel meer bladeren voor in de plaats komen. Daarom dat ik zo ook maar laat hangen. Maar misschien zoals je zelf zegt kan ik enkele grote bladeren verwijderen. De stam is zeker stevig genoeg dus dat is niet het probleem.
Heb je er een idee van tegen welke periode hij in bloei zou komen? Dit zal dan eind september zijn denk ik!?
In ieder geval al nen dikke merci voor je reactie!
Allemaal bedankt voor de raad die jullie me gegeven hebben.
Ik ben er al een hele stap verder mee geraakt.
GreetzizzleLast edited by Jointjedraaien; 11 August 2011, 11:41.
Comment
-
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
Comment