Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2011 grow --> LSD - Pineapple chunk - Dr Grinspoon from barneys farm

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

2011 grow --> LSD - Pineapple chunk - Dr Grinspoon from barneys farm

Korting op 420shop
    hellow,

ik post normaal nooit iets maar voor dr.grinspoon maak ik een uitzondering omdat er zo weinig info over is!
    ik zal wekelijks posten en het belangerijkste begint nu maar pas! de bloei!!

5 grinspoons allemaal 1 week in bloei en zouden klaar moeten zijn eind oktober

u 023.jpgu 024.jpgu 025.jpg

next, LSD is al 6 weken in bloei en ik denk nog zo'n 3 weken te gaan
    u 013.jpgu 015.jpg

dan de laatste 2 zijn Pineapple chunks en staan nog in de veg voor zo'n 2 weken
    u 026.jpg
    Last edited by smokeyace; 10 September 2011, 14:18.

Re: 2011 grow --> LSD - Pineapple chunk - Dr Grinspoon from barneys farm

staan er picobello op
    mooi deze eens te zien
    LSD is lekker bezig

happy growing

Comment

Comment

Update

zal mn updates elke vrijdag of zaterdag houden
        ik had ergens gelezen dat Dr.grinspoon blijft doorgroeien in de bloei..
        daarom meet ik ze elke week gedurende de hele bloeifase
        de 2 grotere grinspoons waren 75cm en 70cm
        daarnet waren ze 97cm en 90cm in 2 weken tijd met bar slecht weer.. das 10 cm per week en ze moet nog 12 weken gaan
        004.jpg005.jpg
        de 3 kleinere grinspoons zijn ook zo rond de 20 cm gegroeid buiten de kleinste maar 10 cm in 2 weken.
        006.jpg

van de pineapple chunks heb ik geen foto's van, das voor volgende week (camera was bijna plat en moest nog kunnen uploaden)
        LSD is morgen 7 weken ver en ik hoop volgende week te kunnen oogsten, maar mss moet ik 9 weken gaan wat denken jullie?
        001.jpg002.jpg007.jpg
        Last edited by smokeyace; 14 August 2011, 22:56. Reden: grotere foto's

Comment

nog wat foto's van LSD in de zon!! voor de verandering...
          009.jpg010.jpg016.jpg017.jpg
          Last edited by smokeyace; 14 August 2011, 22:55. Reden: grotere foto's

Comment

Mooie planten die Dr Grinspoon had ik nog nooit gezien.
            Barneys farm heeft hele goede wiet, en blijkbaar dus ook goede zaden.
            Ze zien er trouwens kerngezond uit
            Groet,
            PlasticHorse

Comment

wanneer moet ik oogsten?? de THC is 90% milky 8% amber en nog 2% clear..
              hoe snel verkleurd de thc trouwens iemand een idee? wacht ik nog een dag of 2 of laat ik ze nog tot vrijdag staan? dan is ze juist 8 weken
              hopelijk kan iemand me helpen?!
              grtz

Comment

Volgens mij kun je het best oogsten als hij het grootste deel amber is. (Maar vraag het nog maar even na hier!)
                Last edited by PlasticHorse; 3 August 2011, 13:27.
                Groet,
                PlasticHorse

Comment

dank je PlasticHorse,
                  ik heb gisteren wat zitten opzoeken en vind veel verschillende dingen,
                  het meest voorkomende is 50% milky en 50% amber
                  ik heb het nog es goed bekeken en zie onder mn microscoop dat sommige kopjes van de thc half clear zijn en gelijk aan het opvullen zijn met amber
                  maar hoe snel gaat dit nu gaan? is er n verschil tussen smorgens en savonds??
                  hopelijk krijg ik nu meer hulp thx bij voorbaat

Comment

Milky geef meer een high effect en Amber meer een stoned (I preffer amber)

Oja en deze topic is ook wel handig kon hem de vorige keer in vinden.
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/2046-Wanneer-oogsten-Trichomes
                    Groet,
                    PlasticHorse

Comment

001.jpg002.jpg003.jpg004.jpg005.jpg006.jpg007.jpgvroege update..

was al goed milky en n beetje amber.. had nog 2 dagen kunnen gaan maar had opeens last van meeldouw!
                      toch n goeie opbrengst van LSD
                      Last edited by smokeyace; 14 August 2011, 22:53. Reden: grotere foto's

Comment

5aug 001.jpg5aug 002.jpg5aug 007.jpg5aug 009.jpg5aug 010.jpg5aug 011.jpg

de kleintjes zijn ook allemaal 20cm gegroeid in 1 week
                        de kleinste maar 15cm

5aug 003.jpg5aug 004.jpg5aug 005.jpg5aug 006.jpg

die kleinste grinspoon is in 3 weken verdubbeld in hoogte (Nu 50 cm)
                        de andere 2 zijn 50cm gegroeid in 3 weken (80 cm)
                        Last edited by smokeyace; 14 August 2011, 22:50. Reden: grotere foto's

Comment

Mooie oogst die je daar al hebt

Ben benieuwd wat je Dr. Grinspoon gaat doen, apart soortje

Comment

Alweer een weekje verder..

pineapple chunk's 1 week in bloei, nog niks te zien maar niet gegroeid

001.jpg002.jpg003.jpg004.jpg005.jpg006.jpg

de 2 kleinere

007.jpg008.jpg009.jpg010.jpg

en de kleinste
                            011.jpg012.jpg

ze beginnen alle 5 licht te ruiken. een echt zachte geur, lekker en aangenaam
                            nog 7 tot 10 weken te gaan

volgende week LSD proeven en curen
                            Last edited by smokeyace; 14 August 2011, 22:47. Reden: grotere foto's

Comment

het gaat goed daar

en zeker maandje (of drie ) curen dan heb je pas echt superlekkere wiet

bloei ze

ph

Comment

Bezig...
                              X