Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 nieuwe pp'tjes outdoor Da Vibe

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5 nieuwe pp'tjes outdoor Da Vibe

Okeej ja ik mag zelf ook niet klagen Mike met 6 ons PP van mijn 5 plantjes hehe.. ik hou t in de gaten gr

Comment

De PP tjes zijn nu allen rond de 70 cm .. het Gaat dus de goede kant op en ze hebben nu voorbloei dus misschien wordt het toch nog wat met deze autoflowers ondanks de regen, regen en regen.. hier wat foto's ; IMAG0398.jpgIMAG0399.jpgIMAG0400.jpgIMAG0401.jpg kom maar op met die reacties

Comment

IMAG0414.jpgIMAG0415.jpgIMAG0416.jpgIMAG0417.jpg zoals je ziet staan ze mooi in de bloei, ze krijgen nu ook de Alga bloom van plagron.. ze zijn nu allen zo rond de 85-90cm.. het kan dus toch nog wat worden ondanks ze zo laat in t jaar zijn gepoot haha

Comment

IMAG0442.jpgIMAG0443.jpg Hey people hier weer een update, zoals je ziet Gaat het toch nog wel goed met de dames, ik had nooit verwacht dat er nog mooie toppies aan zouden komen ondanks de erg late poting, maar niks is dus minder waar.. ze zijn nu allemaal rond de meter.. ik zal 1 deze dagen ook ff de big momma pptjes bij mijn moeder thuis er op zetten.. iedereen succes met het afbloeien..

Comment

En helaas stopt hier het verslag omdat vanacht de plante zijn gejat,, het troost me dat ik de dader heb kunnen zien Gaat goedkome..

Comment

Potverdikke zeg wat een kloothommel. Ik hoop dat je dit figuur eens en voor altijd leert dat je met je fikke van andermans plant blijft. Het rippen is dit jaar weer flink omgang zeg.

Comment

Ja dat kan je wel zeggen ja monty aangezien mijn guerilla spot laatst ook al geplundert is , wat n teringvolk bah.. gelukkig heb ik t gisteren bij me andere spot geoogst , hier drop ik nog wel fotos..

Comment

Bezig...
                X