Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voorbloei is begonnen!! wat kan ik het beste doen met deze plantjes???

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: voorbloei is begonnen!! wat kan ik het beste doen met deze plantjes???

hier weer even een update foto's heb ik gisteren genomen:

IMAG0061.jpgIMAG0062.jpgIMAG0063.jpgIMAG0064.jpgIMAG0065.jpgIMAG0066.jpg

ik heb ook nog van dat spul voor meeldauw ook van bayern kan ik dat nu nog gebruiken in dit stadium?
    mijn bloeivoeding heb ik nu afgemeten naar 1,3 ec?? gebruik terra flores van canna op achterkant staat dat ik 50 ml moet gebruiken op 10l water in plaats daarvan pak ik 50ml op 15l water? wanneer zou ik kunnen verhogen met de ec? (heb ergens gelezen dat je ec aan het einde 1,8 moet zijn kan dat kloppen?

.....voor de rest gaat het wel goed ben ook best wel bang voor rot inderdaad en helemaal nu ik mijn planten pas geleden heb gecropt... komen wat bruine plekjes rondom de verdikking kan dat kwaad voor mijn baby's?

grt Rico

Comment

Ja dat kan je nu makkelijk nog gebruiken hoor .
      Maar ik zie geen meeldauw op jou planten ? verder zien ze er mooi uit hoor
      God was never on your side..

Comment

aan de onderkant van mijn planten heb ik lichte meeldauw, kan ik dan niet beter 1 deel melk gebruiken en 9 delen water inplaats van hardnekkige producten te gebruiken waar ik mijn plant alleen maar mee schaadt?

grtz Rico
        Last edited by ceBep; 30 August 2011, 23:11. Reden: quote verwijderd

Comment

Op de onderkant van je blad is valse meeldauw btw....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
            Op de onderkant van je blad is valse meeldauw btw....
            het zit wel aan de bovenkant van mijn blad maar ik bedoel aan de onderkant van de plant zelf heb paar weken geleden echt heel veel meeldauw gehad dus miss moet ik het nog een xtje extra overdoen voor het geval dat ik mijn toppen straks niet verpest...

grtz Rico

Comment

Met een melk oplossing kan je altijd toepassen is ook schijnbaar nog goeie bladvoeding ook.
              Nadeel is dat je zeker moet zijn dat het droog blijft,en dat weet je hier maar nooit in NL.
              Anders loop je mischien kans op schimmel e.d.
              Moet zeggen als die foto's van vorige week up to date zijn kan je nog wel redelijk veilig bespuiten.

Greetzz

Comment

Bezig...
              X