Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Early Pearl, kruiwagen wiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Early Pearl, kruiwagen wiet

    Korting op 420shop
    Juni.jpg
    juni 2011


    In deze kruiwagen lag nog ongeveer 40 liter potaarde die nog gebruikt moest worden ergens
    anders in de tuin en je raad het al... Twee dagen nadat de potjes in de kruiwagen waren geplaatst
    hadden de wortels reeds hun weg gevonden, via de afwatergaatjes, de vrije aarde in. Nu staan er
    7 Early Pearls in de kruiwagen door te groeien.

    Helaas worden het niet meer van die reuze planten die ik hier op het forum voorbij zie komen.
    Dan had ik per plant een kruiwagen moeten nemen. Er is nu teveel concurrentie. Ik heb besloten
    ze maar te laten staan in de kruiwagen mooi in de volle zon. Er zullen wel wat mannetjes
    tussen staan die nog geruimd moeten worden. Dan wordt het voor de overige wat ruimer.

    Ondertussen wat aan het bijvoeden en stimuleren (B'cuzz bloeistimulator en Plagron Terra Bloom),
    nog niet echt tekenen van bloei gezien, behalve dat de groei wat lijkt geremd.

    kruiwagenaug.jpgkruiwagenclose.jpgkruiwagen2.jpg
    begin augustus 2011

    Tips zijn altijd welkom, ik zal af en toe een update plaatsen met foto's.
    Wordt vervolgd...

    #2
    Re: Early Pearl, kruiwagen wiet

    gewoon verduisterenleuk dat een oude rot in het vak weer begint.pas op voor je het weet staat hel je huis vol

    Comment


      #3
      Re: Early Pearl, kruiwagen wiet

      Wat een intressant verhaal internet zal dan inderdaad wel een hele opluchting zijn.
      Verder zien de planten er goed uit en kun je best gaan verduisteren aangezien het geen autoflowers zijn
      Zijn het wel allemaal vrouwtjes?
      Groet,
      PlasticHorse

      Comment


        #4
        Re: Early Pearl, kruiwagen wiet

        Haha apart
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment


          #5
          Re: Early Pearl, kruiwagen wiet

          @PlasticHorse, nee helaas het is een korfbal team

          @tumble trimmer, binnenkort even op vakantie is verduisteren niet iets dat ik dagelijks moet volhouden?
          Met een kruiwagen zou dat natuurlijk makkelijk moeten kunnen, echter mijn bandje is lek, dat loopt niet echt prettig.
          Ik heb ze hormonaal aangezet tot bloei met de stimulator. Volgens de omschrijving van sensi moeten
          ze eind september overigens klaar zijn. Dat is nu nog 8 weekjes, dan maakt het ook niet meer zoveel uit lijkt me.

          @poepzak, ja vind het zelf ook een leuk verhaal, Kruiwagen-wiet, misschien wel een leuke naam voor een nieuw ras

          Comment


            #6
            Re: Early Pearl, kruiwagen wiet

            Ik wou ook eerst verduisteren, maar meestal beginnen ze midden augustus te bloeien, dus ik vind het het niet meer waard.
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment

            Bezig...
            X