Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

special kush #1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: special kush #1

@ Bruno91; Volgens mij klopt dat niet, als ik ga verlichten 's nachts heeft hij teveel uren licht om te bloeien.

---------- Post added at 11:53 ---------- Previous post was at 11:43 ----------

@easysativa; geef al bloeivoeding! maar als jij dezelfde plant hebt, hoeveel weken staan jouwe in bloei? Bij mij nu een week of 3 denk ik, maar de toppen zijn niet erg groot ondanks de bloeivoeding.. Voordat ik hem gister knipte had hij ook zo abnormaal veel toppen dat de energie misschien teveel verdeeld moest worden.. En is geel blad echt altijd door teveel voeding(las ik in jouw topic)? want deze kreeg juist geel blad toen hij geen voeding kreeg

Comment

Dat klopt rock 's nachts hoort het donker te zijn, als je de planten dan gaat verlichten krijg je bloei vertraging of zelfs een bloei stop.
      Verder kunnen gele bladeren door meer dan 1 ding komen, zoals de herfst of te nat of te droog staan, te kort aan voeding of een teveel daarvan.
      Dus lees op het forum naar wat je eraan kan doen.
      Succes verder en hoop dat je een mooie oost krijgt.
      Als een boer niet kan zwemen, dan lig het aan het water.

Comment

Net de eerste top van de plant in pot geknipt.. denk wel wat vroeg maar wilde weten hoe lang het duurde..
        Er zitten een stuk of 50 van dit soort toppen in die plant, in de volle grond zijn die toppen(zijn er wel minder) ongeveer 5x zo groot.
        Wat denken jullie er van? topje van potplant: IMG_7978.jpg

Comment

Netjes, succes met de rest van de knip. Ik zou wel een handiger schaartje nemen. Kan me niet voorstellen dat dat lekker knipt.

meer zoiets 0785025.jpg

Comment

5x was misschien wat overschat, heb er ook eentje geknipt, maar die is denk nog niet rookbaar aangezien hij wat achterloop in bloei op de plant in pot..IMG_7980.jpg

Comment

Nou het knipte nog niet eens slecht eigenlijk, maar misschien is zo'n kleiner schaartje inderdaad handiger. Hoe lang zijn jullie meestal bezig met knippen(per plant)?

Comment

IMG_7984.jpg avond foto, hier kwam die 1e top op de vorige pagina vanaf

Comment

er komt wel veel vanaf zeg, gebruik zelf nauwelijks! wat doen jullie meestal met je restant?

Comment

Wil het wel voor je komen "opruimen"... Whehehe

suc6

Comment

Handige vraag.
                      Wat voor antwoord verwacht je ? Opkoper ? Dealen op straat ? Naar de shop brengen ? Dat mag allemaal niet.
                      Je kunt er bijvoorbeeld wel boter van maken, en daar kun je allerlei dingen mee bakken. Boter kun je ook invriezen.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Het knippen gaat sneller als u 1 of 2 bekende even laat helpen.
                        Ik rook zelf ook niet zo veel meer(1a2 gram per week ongeveer) dus hou een 100 gram zelf en het "restant" dat mogen de mensen oproken die bij me op bezoek komen.
                        Altijd leuk om een oogstfeestje te geven voor goede vrienden, het is maar een idee.
                        Als een boer niet kan zwemen, dan lig het aan het water.

Comment

@lekker plantje: Ja oogstfeestje kan wel=P
                          @QnQ: gewoon wat jullie zelf doen, los van of het mag of niet, vrij heldere vraag toch?

Comment

Wat jij wil. Ik vind het raar dat je mensen uitlokt tot het schrijven over illegale dingen. (wat volgens de regels van dit forum niet mag)
                            Mgoe..ik zal wel weer zeuren..
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Vraag alleen wat ze doen, als dat illegaal is moeten zij dat zelf niet neerzetten.. Anyway, geknipt: IMG_7990.jpg

Comment

Heb van die eerste plant ong. 200g droog afgehaald. Gelijk wat (waarschijnlijk te sterke) wietboter gemaakt met 15g. Die in de volle grond worden nog geoogst in stappen, ze zijn vrij kolossaal=P zal binnenkort nog even een foto nemen..

Comment

Bezig...
                                X