Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hopelijk verslag van Black Jack Big Devil2x en Flying Skunk alle AF.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

hopelijk verslag van Black Jack Big Devil2x en Flying Skunk alle AF.

Korting op 420shop
    Hey groene genieters,
    Net als zovelen hier ben ik ook een hobbyist (pfff wat een woord voor een blondtje), en ben momenteel bezig met 2 af Big Devil, 1 af Black Jack en als laatste 1 af Flying Skunk.
    Ik probeer het niet zo professioneel aan te pakken, maar ja het is net als een virus merk nu al dat je toch op zoek gaat na toevoegingen.
    Had van tevoren al potgrond met compost gemengd en daar enkele weken dikke regenwormen in laten rondkruipen.
    verder wat ongeparfumeerde kattegrit door het mengsel toegevoegd en beetje kalk.
    Zaadjes 25/7 in de grond gedaan en de 28e kwamen er 3 boven, de Flying Skunk een dag later.
    5/8 de plantjes verpot dit was makkelijk omdat ik van die afbreekbare potjes gebruik die precies in een plastic wegwerpbeker past, dus plastic bekertje kapotknippen en in de grote potten.
    Ik probeer de plantjes zoveel mogelijk zon te geven, doe het verder zonder lampen enzo.
    Heb vandaag 7/8 brandnetels in kokend water gedaan en dit nadat het was afgekoeld gefilterd en de aarde mee besproeit, dit i.v.m. stikstof, ik wacht namelijk nog op me bestelde wormenmest, plagron groei en bloei.
    De Black Jack mag vertoeven in een 12 liter emmer waar ik gaatjes in heb geboort (wel aan de onderkant natuurlijk ) en op de bodem een laagje kattegrit heb gelegd.
    De overige dames wil ik voor de bloei nog overpotten en kan de grond dan mooi aanvullen met wormenmest.

Pff nu eerst een paracetahol want volgens mij heb ik de typgriep .

Re: hopelijk verslag van Black Jack Big Devil2x en Flying Skunk alle AF.

Bij deze een paar foto`s van de opzet
    Attached Files

Comment

hoi,
      ik ben peukje en een beginnend kwekertje
      ik heb net dezelfde zaadjes geplant zoals jij
      de mijne staan nu ook ongeveer even hoog ,dus aan jouw foto's te zien zijn we beide goed bezig
      ik zou het ook graag zonder lampen willen proberen maar met het Belgisch weertje is dit niet zo makkelijk
      ik heb mij wel laten vertellen dat de plantjes moeten in de aarde staan tot onder de lobblaadjes maar bij jou zie ik redelijk lange stengels of hoeft dit niet?

groetjes peukje

Comment

hey zeldzame zuiderbuur,
        Ah leuk je ook bezig bent en met dezelfde zaadjes kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden.
        heb mijn lobblaadjes zo`n 1 a 2 cm boven de grond, omdat als je na het verpotten water geeft de grond nog een beetje wegzakt, zo kun je nog een beetje grond aanvullen.
        En zoals nu met dit weer(wel zon maar harde wind) doe ik flessen over me plantjes als ik ze buiten zet.
        Bij deze 2 foto`s van vandaag 10 dagen na opkomst van de opstelling met flessen en close up van Big Devil.

Bij deze nog een foto van de dames met hun zusters op de voorgrond, dit zijn ook 2 AFfen en staan op de foto(eergister genomen) 63dgn boven de grond.
        Heb deze beide zusters opgevoed zonder toevoegingen zoals groei en bloei, de aarde is potgrond met compost erdoor, kattegrit en een paar dikke wormen in de pot.
        Gelukkig ben ikzelf het zonnetje in huis, want dat hebben deze dames in hun opvoeding wel aardig moet missen de zon.
        Dit alles zonder lampen enzo, ik zet ze buiten zodra het kan.
        Attached Files
        Last edited by ceBep; 8 August 2011, 17:31. Reden: dubbelposten, lees de regels!

Comment

hoi janzelf
          ik vind het een hele goeie tip van die flessen,daar had ik zelf nog niet aan gedacht,dat ga ik zeker ook proberen
          ik ga ook eens proberen om mijn foto's erop te krijgen
          ik breng wel verder verslag uit
          groetjes peukje

Comment

voila mijn plantjes 9 dagen oud waarvan 8 dagen boven de grond
            Attached Files

Comment

Niet een beetje te laat om een kweek te beginnen buiten?

Comment

Wie weet BasM vandaar dat ik het hier probeer bij te houden zodat een ander er misschien ook wat aan heeft, beetje hopen op goed weer en we zien wel wat het brengt.
                Het is in ieder geval een leuke bezigheid toch?

Comment

Bij deze weer ff een update,
                  Door een ziekenhuisopname hebben de dames achter het raam moeten zitten( was alleen de rooie lamp vergeten haha), en hebben ze niet de zon kunnen pakken als die er was.
                  Bij deze foto`s waarbij de dames 18 dagen boven de grond zijn.
                  Ook nog een fotootje van de 2 gezusters waarbij ze 68 dagen boven de grond zijn.
                  Attached Files

Comment

Vorige week ontkiemd, en nu 68 dagen boven de grond...
                    Ik ben je ff kwijt hoor.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

die 68 dgn boven de grond zijn 2 andere dames de 2 gezusters die in de groene en bruine pot op foto 5, hoop beetje duidelijker is nu

Comment

aha ziet er goed uit!!
                        heb me autoflower big bang vanmorgen binnengekregen liggen nu lekker te ontkiemen overmorgen denk ik planten en hopen dat we nog een goede nazomer krijgen!!

gr. Ganjaman

Comment

zo denk ik ook ganja nog ff hopen op een goeie nazomer dan komt het wel goed,en is toch ook een leuke bezigheid elke dag weer vol verwachting hoe de dames weer groeien.
                          succes en ben benieuwd hoe je big bangs het doen.
                          greetz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Janzelf View Post
                            zo denk ik ook ganja nog ff hopen op een goeie nazomer dan komt het wel goed,en is toch ook een leuke bezigheid elke dag weer vol verwachting hoe de dames weer groeien.
                            succes en ben benieuwd hoe je big bangs het doen.
                            greetz
                            yo jan, het kom vanzelf allemaal wel goed hoop ik!!
                            ik hoop dat me biggie's het goed gaan doen en jou planten ook!!

Gr. Ganja

Comment

hoi jan,
                              het de zeldzame zuiderbuur hier,
                              je plantjes staan er fantastisch bij vind ik
                              mijn plantjes staan bijlange nog niet zo hoog maar blaadje 7 en 8 staan eral
                              morgen probeer ik wat foto's te plaatsen

groetjes peukje

Comment

Bezig...
                              X