Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
hopelijk verslag van Black Jack Big Devil2x en Flying Skunk alle AF.
Re: hopelijk verslag van Black Jack Big Devil2x en Flying Skunk alle AF.
@ peukie loop nog op de ziektewet heb hele gesprekken met de dames haha, nee hoor maar zet ze wel zoveel mogelijk in de zon.
@ Verde we blijven gaan met die banaan.Bij deze ff paar fotootjes van vandaag 20 dagen boven de grond.
Mooi, mooi komt helemaal goed! was vandaag in de growshop ik zij tegen die vrouw dat ik nog autoflowers ging planten ze verklaarde me voor gek maarja ik zij tegen haar over 2 maanden kom ik hier en laat ik foto's van mijn plantjes zien.
Heb ff een weddenschap gedaan met haar als ik mijn planten zonder rot afbloei krijg ik 5 white widow zaden feminised hahaha ben benieuwd!
haha doe je goed, en dat voor die paar euro per zaadje kunnen we het der nog wel op wagen.
voor 1 goeie joint in de shop ben je het geld voor het zaadje ook kwijt.
en nu is het helemaal een uitdaging om het tot een goed einde te brengen he.
weet je wat je te doen staat ganja lief praten tegen de meisjes haha hele gesprekken op nivo voeren met je plantjes-oftewel verstandig dom lullen tegen ze gnagna.
verslag van de zeldzame zuiderbuur,
ben echt jaloers op jullie plantjes,zal der ook wat meer moeten tegen klappen zeker.
de mijne zien er redelijk goed vind ik alleen wat klein,maar het is een hobbykweek en we zien wel wat er van komt
hahaha, k zal die bitch uit de growshop eens wat laten zien!!!
Ze zeggen ook dat opera-muziek goed voor de plantjes is alleen zie het niet zo zitten, als ik in de tuin zit heb ik geen zin om naar dat operagezeik te luisteren ik zal eens opzoeken of rap ook goed voor ze is dan vind ik alles best hahahah
@ mijn zeldzame zuiderbuur,
het is gewoon leuk om te doen toch?
maar een beetje zon doet wonderen, en je moet ook een beetje experimenteren he, nu zijn dit andere zaadjes dan mijn eerste 2 dames, maar ik merk wel dat deze plantjes het beter doen misschien omdat er wormenmest doorheen zit.
heb 1 big devil in grond met wormenmest en 1 big devil zonder wormenmest en die met wormenmest ligt wel iets voor.
haha ganja bob marley is ook wel relaxt, en nee geen opera hoor ik allemaal violen enzo als ik van me wietje geniet , hou ik der wel een kater aan over
Zo gister onder het genot van ome Bob M. ff een fotoshoot gedaan met de dames,
precies 3 weken na opkomst.
De meiden worden groter, gister precies 21 dagen boven de grond en ze krijgen al okselgroei haha.
1 heeft al een 5 vingerig blaadje en loopt wel voor op de rest.
En nog ff een close upje van 1 van de 2 die volgens mij bijna met tedere hand omgelegd kan worden (deze staan 72 dagen boven de grond).
Groetjes vanaf de waterkant.................
Hoi Janzelf
Het is je zeldzame zuiderbuur nog is
we zijn nu bijna een maand ver en de zeldzame dagen dat de zon scheen heeft ze deugd gedaan,ook al is het mijn eerste keer
ik vind toch dat ze het fantastisch doen,dus laat de zon nog maar wat schijnen de komende weken
DSC03445.jpgDSC03439.jpg
bij deze een foto van de dames hier staan ze 88 dagen boven de grond vlnr de black jack( is klein maar compact gebleven) flying skunk en de 2 big devils. de close up is van de laatste dig devil en zoals je kan zien heb ik beveiliging haha. ik moest de plantjes 2 weken alleen laten en heb ze toen in de tuinn gezet waardoor ik ze niet optimaal kon verzorgen helaas.
de zon van de laatste weken heeft ze wel goed gedaan en zoals het er uitziet hou ik er nog wel een rokertje aan over.
Last edited by Janzelf; 22 October 2011, 23:29.
Reden: tekst aangevuld
Comment